bugün

sözlük yazarlarının itirafları

kendi kendime konuşmayı insanlarla konuşmaya tercih ediyorum. hatta bundan gayet memnunum, kendi doğrularımı kendime anlatmak ya da bir şeyi inandırmak daha kolay geliyor. belki de sığ düşünceli insanlardan çok sıkıldım artık, bilemiyorum.
© copyright 2005 - 2026