bugün

soma

Enerji Bakanı " içerideki 200 personele oksijen vermeye çalışıyoruz "
Diyerek beni bitirdi.
Gönlümüz yanınızda olsun. Elden gelen Tek şey o.
© copyright 2005 - 2026