bugün

erdal şafak

demokrasi mücadelesi veriyorlarmış 17 aralık komplosuna karşı.şimdi bu beyabiye sormak lazım;pisst hacı erdal, "sen komplonun anlamını mı demokrasinin anlamını mı bilmiyorsun" diye.
© copyright 2005 - 2026