bugün

zall

sanıyorum ki insanların sözlüğe daha çok bağlanması amacıyla eksi oyu kısıtlamış yönetici. bu yanlış bir tercihtir. seri eksilemek, saatlerce eksiye boğmak istediğimiz yazarlar var. nasıl artı oy verebiliyorsak, eksi oy da verebilmeliyiz.
olmamış.
© copyright 2005 - 2026