bugün

konya

şuan bıçak gibi kesen bir soğuğu vardır, hayır efendim burada mevsim atlaması yaşanıyor, hani sonbahar hani o ılık hava, yazdan sonra direk kış mı gelirmiş? bir gün askılı giyip diğer gün çizme mi giyilirmiş.. anlayamadığım şehir bozuntusu.
© copyright 2005 - 2026