bugün

murat karabaş

twitter'da görünce aklıma geldi. bizim neyimize amk olimpiyat? atletlerimiz inşaatta çalışıyor. hatta ölüyor. biz olimpiyatları bize verin diyoruz.

aldık mı olimpiyatı ne oldu?
© copyright 2005 - 2026