bugün

Bodrum' da göçük altında kalan milli atlet bu ülkenin ayıbıdır.
bir öğretmen bir milli atlet ama inşaatlarda hayatını kazanmaya çalışırken göçük altında kalıyor ve hayatını kaybediyor. artık kendi ülkemden utanır hale geldim.
twitter'da görünce aklıma geldi. bizim neyimize amk olimpiyat? atletlerimiz inşaatta çalışıyor. hatta ölüyor. biz olimpiyatları bize verin diyoruz.

aldık mı olimpiyatı ne oldu?
çok değil 1,5 önce inşaatta göçük altında (!) kalarak can veren milli atlet (!)...
Hee yav he geziciler yüzünden vermediler olimpiyatları..
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026