bugün

ederlezi

aşırı hüzünlü olduğundan mıdır çözemedim, dinlerken son derece sıkıldığım, içimi afakanların bastığı, kulaklarımı tırmalayan ağıttır. güzel bir ezgi aslında ama şahsen ben hiç huzur alamadım. dinleyince cenaze namazından çıkmış gibi hissediyorum..
© copyright 2005 - 2026