bugün

crysis 3

olmamış oyundur... cevatcığım tamam iyi güzel şu oyunları türkçe yapıyorsun grafikler devasa falanda canımın içi ne hikaye var ne oynanabilirlik... ne olur sanki şu ilk oyundaki gibi devam etsen ? bırak grafiği hocam sen oynanışı yap yeter bu ne la böyle mal gibi oynuyoz ne olduğu belli değil.
© copyright 2005 - 2026