bugün

baba

iş arkadaşıyla anlaşmış, halk eğitim'e kürtçe kurs almak için başvuracaklarmış. öğrenmek lazım diyo. açılım saçılım derken hükümete söve söve kafayı sıyırdı sanırım. şu anda da dünya tv izleyip kendi kendine öğrenmeye çalışıyor.
© copyright 2005 - 2026