bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
sözlük formatına göre "siyaset" ve "futbol" içerikli iseler silinmesi gereken entry lerdir. tekrarında yazarlar da silinir.
bence bu maddenin "herhangi bir konudaki polemik için yazıldığı belli olan entry ler" şeklinde genişletilmesi gerekmektedir.
zira sözlük; bakire, izmirli, kadın/kız, din, atatürk, ateist, kürt, alevi, şakirt başlıklarından geçilmemektedir.
bu başlıkların amacı bilgi vermek, farklı bir düşünceyi/tespiti/duyguyu paylaşmak değil bilakis polemik çıkarmaktır.
o halde önerim; belirli bir eksi karmaya gelen yazarların mod'lar tarafından incelenmesi ve sürekli polemik oluşturma amaçlı yazılar yazıyorlarsa
çaylak edilme/sözlükten uçurulma dahil yaptırımlar uygulanmasıdır.
polemikçi yazar prototipler (bkz: uludağ sözlük ün azgın yazarları/#18730235)
sıklıkla rastladıklarımın listesi (bkz: uludağ sözlük ün azgın yazarları/#18743795)
bence bu türden yazarlara diğer yazarlar da tepki göstermeli.
sözlükte çoğunluk bu tür başlıklardan şikayetçi ama genel hareket "troll'dür görmezden gelelim geçer şeklinde"
geçmiyor ama arkadaşlar. siz sustukça bir avuç ergenin aptalca eğlencesi uğruna tüm sözlük esir alınıyor. azınlık kötü, çoğunluk iyiyi kovuyor. ve siz buna seyirci kalmış oluyorsunuz. sonrada "sözlükte kaliteli yazar kalmadı" "sözlük sapık başlıklardan geçilmiyor" kendinizce söyleniyorsunuz.
şahsen tepkimi elimden geldiğince gösteriyorum.
(bkz: nerede o eski troller/#18750977)
(bkz: eski trolleri isteyip yenisine izin vermemek/#18817122)
(bkz: troll ile otobüs yolculuğu/#18829267)
sizlerden de tepkinizi göstermenizi bekliyorum.
rahatsız olduğumuz yazılara/yazarlara hepimiz tepki gösterirsek
sözlüğün bağırsaklarını temizleyebilir.
bence bu maddenin "herhangi bir konudaki polemik için yazıldığı belli olan entry ler" şeklinde genişletilmesi gerekmektedir.
zira sözlük; bakire, izmirli, kadın/kız, din, atatürk, ateist, kürt, alevi, şakirt başlıklarından geçilmemektedir.
bu başlıkların amacı bilgi vermek, farklı bir düşünceyi/tespiti/duyguyu paylaşmak değil bilakis polemik çıkarmaktır.
o halde önerim; belirli bir eksi karmaya gelen yazarların mod'lar tarafından incelenmesi ve sürekli polemik oluşturma amaçlı yazılar yazıyorlarsa
çaylak edilme/sözlükten uçurulma dahil yaptırımlar uygulanmasıdır.
polemikçi yazar prototipler (bkz: uludağ sözlük ün azgın yazarları/#18730235)
sıklıkla rastladıklarımın listesi (bkz: uludağ sözlük ün azgın yazarları/#18743795)
bence bu türden yazarlara diğer yazarlar da tepki göstermeli.
sözlükte çoğunluk bu tür başlıklardan şikayetçi ama genel hareket "troll'dür görmezden gelelim geçer şeklinde"
geçmiyor ama arkadaşlar. siz sustukça bir avuç ergenin aptalca eğlencesi uğruna tüm sözlük esir alınıyor. azınlık kötü, çoğunluk iyiyi kovuyor. ve siz buna seyirci kalmış oluyorsunuz. sonrada "sözlükte kaliteli yazar kalmadı" "sözlük sapık başlıklardan geçilmiyor" kendinizce söyleniyorsunuz.
şahsen tepkimi elimden geldiğince gösteriyorum.
(bkz: nerede o eski troller/#18750977)
(bkz: eski trolleri isteyip yenisine izin vermemek/#18817122)
(bkz: troll ile otobüs yolculuğu/#18829267)
sizlerden de tepkinizi göstermenizi bekliyorum.
rahatsız olduğumuz yazılara/yazarlara hepimiz tepki gösterirsek
sözlüğün bağırsaklarını temizleyebilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar