bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
çekilmez bir yolculuktur.
sizle sohbet etmek için kendini zorlayan tiplere rastlamışsınızdır.
"muhabbet tecavüzcüsü" olarak nitelerim ben bunları (bkz: muhabbet tecavüzcüsü/#18803479).
bunlardan birine otobüs yolculuğunda denk geldim.
------------------
otobüslerde pek sohbet etmek istemem. kulaklığımı taktım film izliyorum.
yanımdaki biraz kıpırdandı. "kulaklık çalışıyor mu acaba?" kendi kendine söylendi.
sonrasında bacaklarını ayırırken benim bacağıma vurdu. "pardon dedi".
"sorun değil" dedim. Filme devam etmek istiyordum ki muhteşem soru geldi "film güzel mi?"
"evet" deyip kestirip attıp. film bitimi bizimki bir yolunu bulup konuşmaya başladı.
- troll: biliyor musun ben uludağ sözlük'te yazarım.
ilk kez dikkatle bakıyorum. gençten sivilceli bir çocuk, zayıf, 20'li yaşlarının başında, saçı, üstü başı dağınık.
- the barz: aa ne güzel hangi konularda yazıyorsun?
- troll: ben eğleniyorum yaaaa. troll'lük yapıyorum. "bakire olmayan bekar izmirli bayan" diye başlık açıyorum. sonra milletin birbirini yemesini izliyorum. çok komik yeaaa.
- the barz: "eskiden zeki adamlar troll'lük yapardı. şimdi ayağa düştü" diyorum. eskiler özgündü, dil bilgisine hakimlerdi, özgün bir üslupları vardı, savundukları düşünceyi destekleyecek argümanları vardı. şimdikiler sığ, özenti, aptal.
- troll: "öyle deme yaa kırılıyoruummm" dedi.
bunu havalı görünmek için ağzını büzüştüren ergen kız modunda söyledi.
"nasıl adam lan bu?" diye düşündüm. irrite oldum.
- troll: "sonuçta bu eğlence bro! hem istesem ben de uzun ve güzel yazarım ama sıkılıyorum" dedi.
"bro mu?" hiç hazzetmem böyle tiplerden!
- troll: "geçende "başı açık kadınlar orospudur" diye başlık açtım. görmeliydin çok tepki aldı" dedi.
- the barz: "annen kapalı mı?" dedim?
- troll: "hayır meeeeennnn". anlamıyorsun eğlence bu" dedi.
evet anlamıyorum.
- the barz: e millet sana küfretmiyor mu?" dedim.
- troll: "ediyorlar. ben de anamı hoplatmayın beni hoplatın" diye cevap dönüyorum" dedi. sonra matah bir espri yapmış gibi elini dizlerime vurdu.
bunu bir kaç kezdir yapıyordu. aşama aşama da yukarı çıkıyordu. önce "yok canım sen de ne homofobik çıktın!" dedim kendi kendime
sonra soru geldi.
- troll: "nasıl güzel mi?" dedi. göğsündeki dövmeyi göstererek.
kalın bir kadın dudağı dövmesiydi.
yorum yapmadım. artık iyice kıllanmıştım.
- troll: "geçenlerde "en büyük lider recep tayyip erdoğan" diye başlık açtım" dedi.
- the barz: "hangi yönlerini seviyorsun rte'nin?" dedim.
- troll: "bilmem! ben siyasetten anlamam" dedi.
- the barz: "e o zaman ne bok yemeye açtın o başlığı?" dedim.
sinirlenmiştim.
- troll: "sözlüğü kızıştırmak için. ortalık kızıştı mı ben de kızışıyorum. senin gibi haşin erkekler dikkatimi çekiyor" dedi.
- the barz: "ben haşin filan değilim" dedim.
bacak bacak üstüne atarken sordu.
- troll: "nasıl kızlarda böyle göt var mı?" dedi.
- the barz: "sen ne gevşek adamsın lan. kalıbının adamı ol" dedim.
- troll: "evet böyle. kız bana. aşağıla beni. önce laflarınla sonra gerçekten hoplat beni" dedi.
- the barz: "kapa çeneni yol boyu bir daha ağzını açma" dedim.
tırstı.
mola yerinde tuvalet çıkışı uyuşmuş ayaklarımı açmak adına yürürken tesisin arkasında bunu gördüm. kuytu bir köşede otobüsün muavinine dibini dövdürüyordu.
"hah. layığını buldu" dedim.
---------------------------
tahmin ettiğiniz üzere kurgu bir yazı bu.
çakma troller!
diğer yazarların gözünden böyle görünüyorsunuz.
bilin istedim...
(bkz: nerede o eski troller/#18750977)
(bkz: eski trolleri isteyip yenisine izin vermemek/#18817122)
(bkz: uludağ sözlük ün azgın yazarları/#18730235)
(bkz: sözlüklerin sarmaşığı/#18462486)
sizle sohbet etmek için kendini zorlayan tiplere rastlamışsınızdır.
"muhabbet tecavüzcüsü" olarak nitelerim ben bunları (bkz: muhabbet tecavüzcüsü/#18803479).
bunlardan birine otobüs yolculuğunda denk geldim.
------------------
otobüslerde pek sohbet etmek istemem. kulaklığımı taktım film izliyorum.
yanımdaki biraz kıpırdandı. "kulaklık çalışıyor mu acaba?" kendi kendine söylendi.
sonrasında bacaklarını ayırırken benim bacağıma vurdu. "pardon dedi".
"sorun değil" dedim. Filme devam etmek istiyordum ki muhteşem soru geldi "film güzel mi?"
"evet" deyip kestirip attıp. film bitimi bizimki bir yolunu bulup konuşmaya başladı.
- troll: biliyor musun ben uludağ sözlük'te yazarım.
ilk kez dikkatle bakıyorum. gençten sivilceli bir çocuk, zayıf, 20'li yaşlarının başında, saçı, üstü başı dağınık.
- the barz: aa ne güzel hangi konularda yazıyorsun?
- troll: ben eğleniyorum yaaaa. troll'lük yapıyorum. "bakire olmayan bekar izmirli bayan" diye başlık açıyorum. sonra milletin birbirini yemesini izliyorum. çok komik yeaaa.
- the barz: "eskiden zeki adamlar troll'lük yapardı. şimdi ayağa düştü" diyorum. eskiler özgündü, dil bilgisine hakimlerdi, özgün bir üslupları vardı, savundukları düşünceyi destekleyecek argümanları vardı. şimdikiler sığ, özenti, aptal.
- troll: "öyle deme yaa kırılıyoruummm" dedi.
bunu havalı görünmek için ağzını büzüştüren ergen kız modunda söyledi.
"nasıl adam lan bu?" diye düşündüm. irrite oldum.
- troll: "sonuçta bu eğlence bro! hem istesem ben de uzun ve güzel yazarım ama sıkılıyorum" dedi.
"bro mu?" hiç hazzetmem böyle tiplerden!
- troll: "geçende "başı açık kadınlar orospudur" diye başlık açtım. görmeliydin çok tepki aldı" dedi.
- the barz: "annen kapalı mı?" dedim?
- troll: "hayır meeeeennnn". anlamıyorsun eğlence bu" dedi.
evet anlamıyorum.
- the barz: e millet sana küfretmiyor mu?" dedim.
- troll: "ediyorlar. ben de anamı hoplatmayın beni hoplatın" diye cevap dönüyorum" dedi. sonra matah bir espri yapmış gibi elini dizlerime vurdu.
bunu bir kaç kezdir yapıyordu. aşama aşama da yukarı çıkıyordu. önce "yok canım sen de ne homofobik çıktın!" dedim kendi kendime
sonra soru geldi.
- troll: "nasıl güzel mi?" dedi. göğsündeki dövmeyi göstererek.
kalın bir kadın dudağı dövmesiydi.
yorum yapmadım. artık iyice kıllanmıştım.
- troll: "geçenlerde "en büyük lider recep tayyip erdoğan" diye başlık açtım" dedi.
- the barz: "hangi yönlerini seviyorsun rte'nin?" dedim.
- troll: "bilmem! ben siyasetten anlamam" dedi.
- the barz: "e o zaman ne bok yemeye açtın o başlığı?" dedim.
sinirlenmiştim.
- troll: "sözlüğü kızıştırmak için. ortalık kızıştı mı ben de kızışıyorum. senin gibi haşin erkekler dikkatimi çekiyor" dedi.
- the barz: "ben haşin filan değilim" dedim.
bacak bacak üstüne atarken sordu.
- troll: "nasıl kızlarda böyle göt var mı?" dedi.
- the barz: "sen ne gevşek adamsın lan. kalıbının adamı ol" dedim.
- troll: "evet böyle. kız bana. aşağıla beni. önce laflarınla sonra gerçekten hoplat beni" dedi.
- the barz: "kapa çeneni yol boyu bir daha ağzını açma" dedim.
tırstı.
mola yerinde tuvalet çıkışı uyuşmuş ayaklarımı açmak adına yürürken tesisin arkasında bunu gördüm. kuytu bir köşede otobüsün muavinine dibini dövdürüyordu.
"hah. layığını buldu" dedim.
---------------------------
tahmin ettiğiniz üzere kurgu bir yazı bu.
çakma troller!
diğer yazarların gözünden böyle görünüyorsunuz.
bilin istedim...
(bkz: nerede o eski troller/#18750977)
(bkz: eski trolleri isteyip yenisine izin vermemek/#18817122)
(bkz: uludağ sözlük ün azgın yazarları/#18730235)
(bkz: sözlüklerin sarmaşığı/#18462486)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar