bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı7
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 2026 trans onur yürüyüşü2
- cuckold erkek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- evlilikteki en büyük sorun4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- milli takımımızın balonu patladı7
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- yazarların en sevdiği meyve9
- alevilerde muhammed ismi5
- istanbul6
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
trollüğü bile hakkıyla yapanları özlemle anma cümlesidir.
evet masal değil, bir zamanlar sağlam troller vardı.
- zekilerdi. kızsanız dahi bunu inkar edemezdiniz. tahmin edilemezlerdi. ne zaman ne yazacaklarını, hangi bam teline dokunacaklarını bilemezdiniz.
- eski trollerin aykırı da olsa bir duruşu vardı. toplumun genel görüşünün dışında bir şey savunurken bile bunu destekleyecek argümanları vardı. öyle ki tek satırlık ayar cevapları yeterli olmazdı bunları bozmaya. zaten öyle herşeye bozulmazlardı. onların girdiği bir entry'e karşı girilen onlarca entry olurdu. tekrar bunlara cevap vermeye tenezzül etmezlerdi.
- bir uslupları vardı. dile hakimlerdi. kelime seçimleri özenliydi. tasvir yetenekleri güçlüydü. olay örgüleri iyiydi. yıllar sonra bile okunacak güzellikte yazıları vardı. güldürmek istediklerinde güldürür, kızdırmak istediklerinde kızdırırlardı.
- dil bilgilerine diyecek yoktu. dahi anlamındaki "de" yi ayrı yazamayanlardan değillerdi.
- her şeyden önce özgünlerdi. herkesin yazdığı konuları tekrar tekrar yazıp bayağılaşmazlardı.
- çekicilikleri vardı. zehirli sarmaşık gibiydiler. kızsanız da okurdunuz.
- yaşanmışlıkları/kültürleri vardı. şarap içiyorum dediğinde 2 TL'lik efes güneş içmediklerini anlardınız. yabancı bir ülkeden/şehirden bahsettiklerinde orada yaşamış olduklarını hissederdiniz.
şimdikilere bakıyorum. üzerine troll semeri geçirilmiş eşek. semer eşekliği gizlemiyor ama.
- sadece sıçtıkları başlıkların manasızlığına, birbirinin aynısı olmasına kızmıyorum. bunların ısrarla birbinin tekrarı başlıklar açmasına/entry ler girmesine, birinin sıçtığını diğerinin sıvazlamasına, aykırı olacağım derken iğrençleşmelerine, bilmiş tavırlar takınıp cehaletin kıyısında yüzmelerine, kendilerini ifade edememelerine kızıyorum.
- bırakın entry'nin ilk paragrafını yazdıkları başlıktan ne yumurtlayacaklarının tahmin edilebilir olmasına kızıyorum.
- yazılarında en ufak bir zeka kırıntısı olmamasına kızıyorum.
- eleştirildiklerinde hazmedememelerine kızıyorum. ayarı aldığında cevap vermek için kıvranırken çamurda debelenen domuzlar gibi görünmelerine kızıyorum.
- ellerinden başka tecrübeleri olmadığı halde kazanova gibi davranmalarına, ahlaksızlıklarını ahlak maskesi altında gizlemelerine kızıyorum.
iğretisiniz...
aslını yaşatacak olan taklitlerden bile daha ucuzsunuz.
zerreniz boka düşse onu bile mundar edersiniz.
evet masal değil, bir zamanlar sağlam troller vardı.
- zekilerdi. kızsanız dahi bunu inkar edemezdiniz. tahmin edilemezlerdi. ne zaman ne yazacaklarını, hangi bam teline dokunacaklarını bilemezdiniz.
- eski trollerin aykırı da olsa bir duruşu vardı. toplumun genel görüşünün dışında bir şey savunurken bile bunu destekleyecek argümanları vardı. öyle ki tek satırlık ayar cevapları yeterli olmazdı bunları bozmaya. zaten öyle herşeye bozulmazlardı. onların girdiği bir entry'e karşı girilen onlarca entry olurdu. tekrar bunlara cevap vermeye tenezzül etmezlerdi.
- bir uslupları vardı. dile hakimlerdi. kelime seçimleri özenliydi. tasvir yetenekleri güçlüydü. olay örgüleri iyiydi. yıllar sonra bile okunacak güzellikte yazıları vardı. güldürmek istediklerinde güldürür, kızdırmak istediklerinde kızdırırlardı.
- dil bilgilerine diyecek yoktu. dahi anlamındaki "de" yi ayrı yazamayanlardan değillerdi.
- her şeyden önce özgünlerdi. herkesin yazdığı konuları tekrar tekrar yazıp bayağılaşmazlardı.
- çekicilikleri vardı. zehirli sarmaşık gibiydiler. kızsanız da okurdunuz.
- yaşanmışlıkları/kültürleri vardı. şarap içiyorum dediğinde 2 TL'lik efes güneş içmediklerini anlardınız. yabancı bir ülkeden/şehirden bahsettiklerinde orada yaşamış olduklarını hissederdiniz.
şimdikilere bakıyorum. üzerine troll semeri geçirilmiş eşek. semer eşekliği gizlemiyor ama.
- sadece sıçtıkları başlıkların manasızlığına, birbirinin aynısı olmasına kızmıyorum. bunların ısrarla birbinin tekrarı başlıklar açmasına/entry ler girmesine, birinin sıçtığını diğerinin sıvazlamasına, aykırı olacağım derken iğrençleşmelerine, bilmiş tavırlar takınıp cehaletin kıyısında yüzmelerine, kendilerini ifade edememelerine kızıyorum.
- bırakın entry'nin ilk paragrafını yazdıkları başlıktan ne yumurtlayacaklarının tahmin edilebilir olmasına kızıyorum.
- yazılarında en ufak bir zeka kırıntısı olmamasına kızıyorum.
- eleştirildiklerinde hazmedememelerine kızıyorum. ayarı aldığında cevap vermek için kıvranırken çamurda debelenen domuzlar gibi görünmelerine kızıyorum.
- ellerinden başka tecrübeleri olmadığı halde kazanova gibi davranmalarına, ahlaksızlıklarını ahlak maskesi altında gizlemelerine kızıyorum.
iğretisiniz...
aslını yaşatacak olan taklitlerden bile daha ucuzsunuz.
zerreniz boka düşse onu bile mundar edersiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar