bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
sözlük trolleri destekleme ve yaşatma merkezi olmadığından mütevellit mantklı eylemdir.
(bkz: nerede o eski troller/#18750977) diye bir yazı yazmıştım. bazıları orada yazdıklarımı götünden anlamış olacak ki bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettim. nerede o eski troller bir özlem yazısı değildi. orada yazılanları gözlerim yaşlı bir şekilde yazmadım.
zira troller özlenmez, troller sevilmez...
kimse eğlenmek için bilgisayar başında otururken tüylerini diken diken eden, doğru bildiği şeylere savaş açan ve bunu destekeleyebilen, hassasiyetleriyle dalga geçen insanları sevecek kadar mazoşist değildir.
trollük yapmak toplumun (en azından sözlüğün) sinir uçlarına özenle temas etmektir. kişi rol keserek ya da gerçekten öyle düşünerek trollük yapabilir.
trollük yapmak aykırı olmaktır ama aykırı olurken bile bunu destekeleyebilecek niteliklere sahip olmaktır.
evet eski trollere de küfrediliyordu. onlar da şikayet ediliyordu. ama onlar formata uygun yazarak da trollüklerini yapabiliyorlardı. niye çünkü tek satırlık saçma bir tanım yapmaktan aciz değillerdi. dil bilgisinden bihaber değillerdi. bir üslupları vardı. istediklerinde güldürebilecek istediklerinde kızdırabilecek yetenekleri vardı.
şimdi son dönemlerdeki sözlükteki trollük dnemelerine bakalım:
(bkz: regl olan kızın kukusuna pipet sokup kanını içmek/#18807549)
(bkz: patlak kızlardaki inanılmaz mantık hatası/#18768378)
(bkz: başı açık kızların ahlaktan bahsetmesi/#18771216)
(bkz: patlak kızlar okullara alınmasın kampanyası/#18768116)
(bkz: hayatında bir açacağa 135 lira vermemiş varoş/#18771744)
(bkz: akp ye oy verenlerin suratından nur damlaması/#18765288)
(bkz: mesaj hakkı olan kızın bekareti/#18816057)
daha başlıktan ne sıçılacağı belli. sonrasında birkaç satırlık, tespit bile denilemeyecek saçmalığın sınırında dolaşan, cümleler.
özgünlükten zerre nasibini almamış konular (bekaret, kadın, futbol)
bir de çok matah birşey yapıyormuş gibi bu gerizekalı sürüsünün biribirinin başlıklarını sözlük deyimiyle up'laması.
yazmıştım ama tekrar yazayım.
özentisiniz...
iğretisiniz...
aslını yaşatacak olan taklitlerden bile daha ucuzsunuz.
zerreniz boka düşse onu bile mundar edersiniz.
zamanın en çok küfredilenlerinden birinin yazdıklarını göndereyim size. bu adamın din, atatürk, kürt meselesi, kadın gibi konuların etrafından nasıl ustalıkla dolandığına, nasıl bir olay örgüsüne sahip olduğuna bakın. belki o zaman kendi kustuğunuz ve ne hikmetse sizin gözünüzde entry olarak görülen yazılarınızdan utanırsınız.
http://www.eksisozluk.com...t%C3%BCrk%27%C3%BC+sevmek hayatında karga kovalamayıp atatürk'ü sevmek
http://www.eksisozluk.com...;a=sr&au=kayser+sozer cuma namazı
http://www.eksisozluk.com...%C3%BCrmek&i=17793591 doktor kılığına girip komşuya bengay sürmek
http://www.eksisozluk.com...B1lan+yavruyu+g%C3%B6rmek dövmek için kürt ararken hoplatılan yavruyu görmek
http://www.eksisozluk.com...5%9Firken+alan+kad%C4%B1n ertesi gün hapını aynı gün sevişirken alan kadın
bir bunlara bir de sizin yazdıklarınıza bakıyorum ondan nerede o eski troller diyorum.
diğerlerinin aksine sana ayrı bir paragraf yazıyorum rich man.
hayat "tecrübelerimi yazıyorum" deyip nasıl böyle sıçabilirsin.
(bkz: regl olan kızın kukusuna pipet sokup kanını içmek/#18807549)
anlamazsın diye tane tane yazayım sana.
şikayet edilmen çok iyi troll olduğun için değil.
trolllüğü bile bok ettiğin için.
şahsen ben şikayet etmem. ne düşünyorsam açık açık yazarım. ama şu yazdıklarının bayağılını gördükçe sikayet edenlere hak veriyorum.
senin sözlüğe kattığın tek renk.
bok rengi...
(bkz: nerede o eski troller/#18750977) diye bir yazı yazmıştım. bazıları orada yazdıklarımı götünden anlamış olacak ki bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettim. nerede o eski troller bir özlem yazısı değildi. orada yazılanları gözlerim yaşlı bir şekilde yazmadım.
zira troller özlenmez, troller sevilmez...
kimse eğlenmek için bilgisayar başında otururken tüylerini diken diken eden, doğru bildiği şeylere savaş açan ve bunu destekeleyebilen, hassasiyetleriyle dalga geçen insanları sevecek kadar mazoşist değildir.
trollük yapmak toplumun (en azından sözlüğün) sinir uçlarına özenle temas etmektir. kişi rol keserek ya da gerçekten öyle düşünerek trollük yapabilir.
trollük yapmak aykırı olmaktır ama aykırı olurken bile bunu destekeleyebilecek niteliklere sahip olmaktır.
evet eski trollere de küfrediliyordu. onlar da şikayet ediliyordu. ama onlar formata uygun yazarak da trollüklerini yapabiliyorlardı. niye çünkü tek satırlık saçma bir tanım yapmaktan aciz değillerdi. dil bilgisinden bihaber değillerdi. bir üslupları vardı. istediklerinde güldürebilecek istediklerinde kızdırabilecek yetenekleri vardı.
şimdi son dönemlerdeki sözlükteki trollük dnemelerine bakalım:
(bkz: regl olan kızın kukusuna pipet sokup kanını içmek/#18807549)
(bkz: patlak kızlardaki inanılmaz mantık hatası/#18768378)
(bkz: başı açık kızların ahlaktan bahsetmesi/#18771216)
(bkz: patlak kızlar okullara alınmasın kampanyası/#18768116)
(bkz: hayatında bir açacağa 135 lira vermemiş varoş/#18771744)
(bkz: akp ye oy verenlerin suratından nur damlaması/#18765288)
(bkz: mesaj hakkı olan kızın bekareti/#18816057)
daha başlıktan ne sıçılacağı belli. sonrasında birkaç satırlık, tespit bile denilemeyecek saçmalığın sınırında dolaşan, cümleler.
özgünlükten zerre nasibini almamış konular (bekaret, kadın, futbol)
bir de çok matah birşey yapıyormuş gibi bu gerizekalı sürüsünün biribirinin başlıklarını sözlük deyimiyle up'laması.
yazmıştım ama tekrar yazayım.
özentisiniz...
iğretisiniz...
aslını yaşatacak olan taklitlerden bile daha ucuzsunuz.
zerreniz boka düşse onu bile mundar edersiniz.
zamanın en çok küfredilenlerinden birinin yazdıklarını göndereyim size. bu adamın din, atatürk, kürt meselesi, kadın gibi konuların etrafından nasıl ustalıkla dolandığına, nasıl bir olay örgüsüne sahip olduğuna bakın. belki o zaman kendi kustuğunuz ve ne hikmetse sizin gözünüzde entry olarak görülen yazılarınızdan utanırsınız.
http://www.eksisozluk.com...t%C3%BCrk%27%C3%BC+sevmek hayatında karga kovalamayıp atatürk'ü sevmek
http://www.eksisozluk.com...;a=sr&au=kayser+sozer cuma namazı
http://www.eksisozluk.com...%C3%BCrmek&i=17793591 doktor kılığına girip komşuya bengay sürmek
http://www.eksisozluk.com...B1lan+yavruyu+g%C3%B6rmek dövmek için kürt ararken hoplatılan yavruyu görmek
http://www.eksisozluk.com...5%9Firken+alan+kad%C4%B1n ertesi gün hapını aynı gün sevişirken alan kadın
bir bunlara bir de sizin yazdıklarınıza bakıyorum ondan nerede o eski troller diyorum.
diğerlerinin aksine sana ayrı bir paragraf yazıyorum rich man.
hayat "tecrübelerimi yazıyorum" deyip nasıl böyle sıçabilirsin.
(bkz: regl olan kızın kukusuna pipet sokup kanını içmek/#18807549)
anlamazsın diye tane tane yazayım sana.
şikayet edilmen çok iyi troll olduğun için değil.
trolllüğü bile bok ettiğin için.
şahsen ben şikayet etmem. ne düşünyorsam açık açık yazarım. ama şu yazdıklarının bayağılını gördükçe sikayet edenlere hak veriyorum.
senin sözlüğe kattığın tek renk.
bok rengi...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar