bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
birkaç yıl sonra sıklıkla duyacağımızı düşündüğüm slogan.
halihazırda "sözde" kelimesi ile geçiştirmek istesek de kuzey ırak'ta fiili bir kürt devleti mevcut.
ve yine her ne kadar kabul etmek istemesek de abd ve israil ile birlikte kuzey ırak kürt oluşumunun en büyük destekçisi türkiye. öyle ki buranın ırak cumhuriyeti'nden bağımsız olarak petrol ihraç ettiği ilk ülke biz olduk. bunlar sembolik de olsa bağımsızlık için atılan adımlara türkiye'nin desteğini göstermektedir. birkaç yıl öncesine kadar kuzey ırak'ın bizim için kırmızı çizgi / savaş sebebi olduğu düşünüldüğünde şaşılacak bir durum ama realite bu.
turgut özal dönemindeki 1 koyup 3 alacağız söylemleri bazılarının ağzının suyunu akıtıyor heralde. abd nin kulağımıza fısıldamaları kürdistan'ın hamiliği karşısında petrolden faydalanılcağı ve halihazırda kuzey ırak'taki milyonlarla dolarlık pastadan pay alınacağı hevesi türkiye'yi motive eden unsurlar. (konuyla ilgili kamuoyu oluşturmak üzere ege cansen'in 09.01.2013 tarihli yazısından alıntı: Bölge Yönetimi ile Türkiye bir ekonomik birlik kurarsa (ki bu konuda epey mesafe alındı) Türk ekonomisinin en yapışkan meselesi olan dış açık da sürdürülebilir düzeye geriler. http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/22320455.asp)
Peki bu fiili oluşum bağımsızlığını ilan ettiğinde yurdum insanının tepkisi ne olacak? burada düzenini kuran kürtler bağımsız bir devlete (belki de bir bilinmeze) göç etmek isteyecekler mi? göç etmek istemeyenlere karşı türk halkının tutumu ne olacak?
Sözlükteki başlıklara bakıldığında bir kısmının tutumu belli. bağımsız bir devlet kurulursa türkiye'deki kürtler oraya göç etsin / ettirilsin. peki ya kürtlerden gelin / damat alan türkler ne düşünecek? türk anne - kürt baba ya da kürt anne - türk babadan hangisinin çocuklarına "türk" diyeceğiz? hangisini ötekileştirip kürdistan'a göndermek isteyeceğiz?
Not: iş bu başlık trollük amacı ile açılmamıştır. konuyla ilgili düşünceleri ve geleceğe ilişkin öngörüleri açıklama içindir.
lütfen birileri çıkıp
1 - kürdistan orospu çocuklarının hayalidir.
2 - kürdistan, orospu çocuklarının hayal olduğunu düşündüğü yerdir.
gibi birbirlerine küfretmesin. düşüncelerinizi medeni bir şekilde de aktarabilirsiniz.
unutmayınız ki siz formata uydurarak küfredebiliyorsanız karşınızdaki de size edebilir.
Konuyla ilgili sözlükteki diğer başlıklar aşağıdadır.
(bkz: madem kürdistan var gidin orda yaşayın)
(bkz: kürdistan varsa neden kürtler oraya gitmiyor)
(bkz: kürdistan var neden gitmiyorsun ey keko)
(bkz: kürdistan isteyenlerin sınırdışı edilmesi)
(bkz: türk kürt savaşına isim önerileri)
(bkz: bölünsek daha mutlu oluruz)
(bkz: turkiye de kürt kalmayacaksa kürdistan kurulsun)
(bkz: türkiye de kürt kalmayacaksa kürdistan kurulsun)
(bkz: kürtler defolup gidecekse kürdistan kurulsun)
(bkz: ırak ta kürdistan kurulsun bütün kürtler gitsin)
(bkz: istanbul daki kürtler gidecekse kürdistan kurulsun)
Konuyla ilgili benim diğer yazılarım
(bkz: türkiye nin kürdistan ı ilhak etmesi/#18560654)
(bkz: bağımsız kürt devleti/#18466008)
(bkz: abdullah öcalan ın milletvekili olması/#18466768)
(bkz: kurt devleti kurulursa olacaklar/#18577254)
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18467003)
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18560147)
halihazırda "sözde" kelimesi ile geçiştirmek istesek de kuzey ırak'ta fiili bir kürt devleti mevcut.
ve yine her ne kadar kabul etmek istemesek de abd ve israil ile birlikte kuzey ırak kürt oluşumunun en büyük destekçisi türkiye. öyle ki buranın ırak cumhuriyeti'nden bağımsız olarak petrol ihraç ettiği ilk ülke biz olduk. bunlar sembolik de olsa bağımsızlık için atılan adımlara türkiye'nin desteğini göstermektedir. birkaç yıl öncesine kadar kuzey ırak'ın bizim için kırmızı çizgi / savaş sebebi olduğu düşünüldüğünde şaşılacak bir durum ama realite bu.
turgut özal dönemindeki 1 koyup 3 alacağız söylemleri bazılarının ağzının suyunu akıtıyor heralde. abd nin kulağımıza fısıldamaları kürdistan'ın hamiliği karşısında petrolden faydalanılcağı ve halihazırda kuzey ırak'taki milyonlarla dolarlık pastadan pay alınacağı hevesi türkiye'yi motive eden unsurlar. (konuyla ilgili kamuoyu oluşturmak üzere ege cansen'in 09.01.2013 tarihli yazısından alıntı: Bölge Yönetimi ile Türkiye bir ekonomik birlik kurarsa (ki bu konuda epey mesafe alındı) Türk ekonomisinin en yapışkan meselesi olan dış açık da sürdürülebilir düzeye geriler. http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/22320455.asp)
Peki bu fiili oluşum bağımsızlığını ilan ettiğinde yurdum insanının tepkisi ne olacak? burada düzenini kuran kürtler bağımsız bir devlete (belki de bir bilinmeze) göç etmek isteyecekler mi? göç etmek istemeyenlere karşı türk halkının tutumu ne olacak?
Sözlükteki başlıklara bakıldığında bir kısmının tutumu belli. bağımsız bir devlet kurulursa türkiye'deki kürtler oraya göç etsin / ettirilsin. peki ya kürtlerden gelin / damat alan türkler ne düşünecek? türk anne - kürt baba ya da kürt anne - türk babadan hangisinin çocuklarına "türk" diyeceğiz? hangisini ötekileştirip kürdistan'a göndermek isteyeceğiz?
Not: iş bu başlık trollük amacı ile açılmamıştır. konuyla ilgili düşünceleri ve geleceğe ilişkin öngörüleri açıklama içindir.
lütfen birileri çıkıp
1 - kürdistan orospu çocuklarının hayalidir.
2 - kürdistan, orospu çocuklarının hayal olduğunu düşündüğü yerdir.
gibi birbirlerine küfretmesin. düşüncelerinizi medeni bir şekilde de aktarabilirsiniz.
unutmayınız ki siz formata uydurarak küfredebiliyorsanız karşınızdaki de size edebilir.
Konuyla ilgili sözlükteki diğer başlıklar aşağıdadır.
(bkz: madem kürdistan var gidin orda yaşayın)
(bkz: kürdistan varsa neden kürtler oraya gitmiyor)
(bkz: kürdistan var neden gitmiyorsun ey keko)
(bkz: kürdistan isteyenlerin sınırdışı edilmesi)
(bkz: türk kürt savaşına isim önerileri)
(bkz: bölünsek daha mutlu oluruz)
(bkz: turkiye de kürt kalmayacaksa kürdistan kurulsun)
(bkz: türkiye de kürt kalmayacaksa kürdistan kurulsun)
(bkz: kürtler defolup gidecekse kürdistan kurulsun)
(bkz: ırak ta kürdistan kurulsun bütün kürtler gitsin)
(bkz: istanbul daki kürtler gidecekse kürdistan kurulsun)
Konuyla ilgili benim diğer yazılarım
(bkz: türkiye nin kürdistan ı ilhak etmesi/#18560654)
(bkz: bağımsız kürt devleti/#18466008)
(bkz: abdullah öcalan ın milletvekili olması/#18466768)
(bkz: kurt devleti kurulursa olacaklar/#18577254)
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18467003)
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18560147)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar