bugün

saw07

dokuzuncu nesil yazardır.kimse onu farketmemiştir,usulca kendi halinde takılır.
edit bilmem kaç:yalnızım.

Bir tas üstüne oturup
daglara baktim.
Üzerine günes vurmus daglarin.
Nedense birden,
bakip bakip daglara,
türkü söylemek geldi içimden.

Ama ne bir dost var yanimda dinleyecek,
ne bir yolcu,
ne bir düsman.
Hem pek acikli olur benim türküm,
böyle bir aglayip
bir güldügüm zaman.

edit:3 yıldır yalnızım.
© copyright 2005 - 2026