bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- uludağ sözlüğün ınstagrama dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- iş kadını yazarlar2
- paris te son tango5
- hoşgeldin pazartesi7
- park etmek sanatı4
- sol tarafın inzal olması3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bugün de meme atan olmaması8
- kulak arkasını keselemek3
- 2026 dünya kupası17
- babalar günü hediyesi2
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- kız ismet2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- karaağaç ev fiyatları2
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek5
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
yıllardır iktidar sahiplerinin gaflet delalet ve hatta hıyanet içinde olduklarını göremeyen türk halkıdır.
bölünmekten korkuyoruz.
neden?
hakkari'nin, muş'un, siirt'in, şırnak'ın bana ne faydası var?
bakınız 2012 yılının ilk 10 ayında devlet hakkari için 1 milyar lira harcama yaparken bu ilden sadece 13 milyon lira gelir elde etmiş. neredeyse 1'e 100...
tunceli'ye ise 500 milyon lira harcanıp sadece 50 milyon lira vergi alınabilmiş. muş, bingöl, bitlis, van gibi illerin de bunlardan farkı yok.
yine resmi rakamlara göre, bazı illerin sosyal güvenlik primi ödeyen yani çalışan sayıları ile yeşil kartlı sayıları şöyle;
il adı------>prim ödeyen----->yeşil kartlı
van------>76.000----->544.000
hakkari-->22.800----->115.900
şırnak--->35.000----->205.000
mardin--->62.000----->294.000
diyarbakır>144.000--->566.000
bitlis---->31.000---->168.000
bingöl---->24.000---->128.000
siirt----->30.000---->132.000
ağrı------>34.000---->309.000
muş------->28.000---->173.000
istanbul-->3.550.000-->357.000
izmir----->925.000---->178.000
kırklareli->76.000---->22.000
bursa------>632.000--->100.000
çanakkale-->110.000--->25.000
balıkesir-->237.000--->90.000
bilecik---->48.000----->9.000
rize------->73.000----->22.000
erzincan--->41.000----->27.000
çorum------>95.000----->86.000
artvin----->33.000----->17.000
vergi oranı, yeşil kartlı oranı, devletin yatırım oranı, kaçak elektrik kullanım oranları...bariz rakamlar ortada ike susmak ve bölünmekten korkmak niye?
şimdi bu noktada ortada yanlış giden birşeyler var.
bir millet bu kadar aptal, bu kadar derin uykuda olabilir mi?
en büyük korkumuz bölünmek.
"şehitler ölmez vatan bölünmez" mottosu haykırılıyor sokaklarda.
e bazıları isterse hem şehitler ölür, hem vatan bölünür aslanım.
neyi bekliyorsun?
daha çok şehit vermeyi mi?
şehitler ölmesin ama vatan bölünsün. bölünsün ki bir daha şehit vermeyelim. kendi kanımızdan, canımızdan, soyumuzdan, ırkımızdan olmayan insanların sırtımızdan geçinmesine müsade etmeyelim...
italyanlar bizden akıllı mı ki kuzey italya güneyden ayrılmak istiyor.
ya belçikalılar bizden çok mu aptal?
"kişi başına milli geliri 40 000 dolar olan türkiye" mümkün iken bölünmekten korkmak niye?
yoksa birileri millet uyanacak, rahata erecek, sosyalleşecek diye özellikle mi korkutuyor bizleri?
varsın bölünelim.
devlete millete 1 verip 100 alan hakkari'nin payını bilecik'e, sinop'a, uşak'a, kütahya'ya aktaralım.
varsın bölünelim. neticesinde her ne olursa olsun bugünkü durumdan kötü olmayız...
ekler;
(bkz: türkiye nin artık bölünmesi gerekliliği/@protest sanayici)
(bkz: kürdistan/@protest sanayici)
(bkz: referandum sonrası türkiye belçika benzerliği/@protest sanayici)
(bkz: eyalet sistemi/@protest sanayici)
(bkz: türkiye de eyalet sisteminin gerekliliği/@protest sanayici)
(bkz: kişi başına milli geliri 40 000 dolar olan türkiye/@protest sanayici)
bölünmekten korkuyoruz.
neden?
hakkari'nin, muş'un, siirt'in, şırnak'ın bana ne faydası var?
bakınız 2012 yılının ilk 10 ayında devlet hakkari için 1 milyar lira harcama yaparken bu ilden sadece 13 milyon lira gelir elde etmiş. neredeyse 1'e 100...
tunceli'ye ise 500 milyon lira harcanıp sadece 50 milyon lira vergi alınabilmiş. muş, bingöl, bitlis, van gibi illerin de bunlardan farkı yok.
yine resmi rakamlara göre, bazı illerin sosyal güvenlik primi ödeyen yani çalışan sayıları ile yeşil kartlı sayıları şöyle;
il adı------>prim ödeyen----->yeşil kartlı
van------>76.000----->544.000
hakkari-->22.800----->115.900
şırnak--->35.000----->205.000
mardin--->62.000----->294.000
diyarbakır>144.000--->566.000
bitlis---->31.000---->168.000
bingöl---->24.000---->128.000
siirt----->30.000---->132.000
ağrı------>34.000---->309.000
muş------->28.000---->173.000
istanbul-->3.550.000-->357.000
izmir----->925.000---->178.000
kırklareli->76.000---->22.000
bursa------>632.000--->100.000
çanakkale-->110.000--->25.000
balıkesir-->237.000--->90.000
bilecik---->48.000----->9.000
rize------->73.000----->22.000
erzincan--->41.000----->27.000
çorum------>95.000----->86.000
artvin----->33.000----->17.000
vergi oranı, yeşil kartlı oranı, devletin yatırım oranı, kaçak elektrik kullanım oranları...bariz rakamlar ortada ike susmak ve bölünmekten korkmak niye?
şimdi bu noktada ortada yanlış giden birşeyler var.
bir millet bu kadar aptal, bu kadar derin uykuda olabilir mi?
en büyük korkumuz bölünmek.
"şehitler ölmez vatan bölünmez" mottosu haykırılıyor sokaklarda.
e bazıları isterse hem şehitler ölür, hem vatan bölünür aslanım.
neyi bekliyorsun?
daha çok şehit vermeyi mi?
şehitler ölmesin ama vatan bölünsün. bölünsün ki bir daha şehit vermeyelim. kendi kanımızdan, canımızdan, soyumuzdan, ırkımızdan olmayan insanların sırtımızdan geçinmesine müsade etmeyelim...
italyanlar bizden akıllı mı ki kuzey italya güneyden ayrılmak istiyor.
ya belçikalılar bizden çok mu aptal?
"kişi başına milli geliri 40 000 dolar olan türkiye" mümkün iken bölünmekten korkmak niye?
yoksa birileri millet uyanacak, rahata erecek, sosyalleşecek diye özellikle mi korkutuyor bizleri?
varsın bölünelim.
devlete millete 1 verip 100 alan hakkari'nin payını bilecik'e, sinop'a, uşak'a, kütahya'ya aktaralım.
varsın bölünelim. neticesinde her ne olursa olsun bugünkü durumdan kötü olmayız...
ekler;
(bkz: türkiye nin artık bölünmesi gerekliliği/@protest sanayici)
(bkz: kürdistan/@protest sanayici)
(bkz: referandum sonrası türkiye belçika benzerliği/@protest sanayici)
(bkz: eyalet sistemi/@protest sanayici)
(bkz: türkiye de eyalet sisteminin gerekliliği/@protest sanayici)
(bkz: kişi başına milli geliri 40 000 dolar olan türkiye/@protest sanayici)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar