bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gocu bey meh meh bey birader4
- anın görüntüsü13
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği7
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- ege waw3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- bully2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- beyaz otomobil satın almak9
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- krista allen2
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ikinci el elbise giymek2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- düşün ki o bunu okuyor4
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- yer çekimine küsmek3
- neredesin2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- kız ismet2
artık elzemdir.
2012'nin ocak-ekim dönemine ait veriler incelendiğinde türkiye'deki 81 vilayetin sadece 12 tanesinin devlete ödediği vergiler devletin bu illere yaptığı yatırımdan daha fazla. geriye kalan tüm vilayetler, ödedikleri vergilerden daha fazla yatırım almış.
istanbul ili 107 milyar vergi ödeyip, devletten sadece 12.5 milyar liralık yatırım alabilmiş. kocaeli ise 30 milyar vergi ödeyip sadece 2.5 milyar alabilmiş. yani 12 vermiş, 1 almış...
ankara, izmir, bursa, antalya, kırıkkale, hatay, tekirdağ, mersin, muğla ve zonguldak da devlete ödediği vergi aldığından fazla olan iller.
buna mukabil ekseriyetle doğu ve güneydoğu anadolu'da bulunan illerimiz bizi, her birimizi resmen sömürmüş, aptal yerine koymuş durumda.
devlet hakkari için 1 milyar lira harcama yaparken bu ilden sadece 13 milyon lira gelir elde etmiş. neredeyse 1'e 100...
tunceli'ye ise 500 milyon lira harcanıp sadece 50 milyon lira vergi alınabilmiş. muş, bingöl, bitlis, van gibi illerin de bunlardan farkı yok.
şimdi şayet insanlarımız aptal değilse seçim dönemlerinde milletvekili adaylarının yakalarına yapışarak bazı şeylerin sözünü almalılar.
ben bursa'da yaşayan biri olarak neden hakkari'nin, van'ın, muş'un yükünü çekeyim, neden onlara bakayım ki? benim zaten bakmakla yükümlü olduğum kimseler var.
türkiye cumhuriyeti acilen yeni yasalar ile yeniden yapılanmalı.
bursa'dan elde edilen gelirin yüzde 90'ı bursa'ya, istanbul'dan alınanın yüzde 90'ı yine istanbul'a harcanmalı. illerin bütçeleri açık veriyorsa takip eden senelerde mükelleflerden vergi alınmamalı mesela.
işte sosyal devlet budur.
madem sosyal devletsin, kimsenin hakkını kimseye yedirmeyeceksin.
benim çoluğumun çocuğumun hakkı hakkarideki birine yediriliyor, haram zıkkım olsun...
2012'nin ocak-ekim dönemine ait veriler incelendiğinde türkiye'deki 81 vilayetin sadece 12 tanesinin devlete ödediği vergiler devletin bu illere yaptığı yatırımdan daha fazla. geriye kalan tüm vilayetler, ödedikleri vergilerden daha fazla yatırım almış.
istanbul ili 107 milyar vergi ödeyip, devletten sadece 12.5 milyar liralık yatırım alabilmiş. kocaeli ise 30 milyar vergi ödeyip sadece 2.5 milyar alabilmiş. yani 12 vermiş, 1 almış...
ankara, izmir, bursa, antalya, kırıkkale, hatay, tekirdağ, mersin, muğla ve zonguldak da devlete ödediği vergi aldığından fazla olan iller.
buna mukabil ekseriyetle doğu ve güneydoğu anadolu'da bulunan illerimiz bizi, her birimizi resmen sömürmüş, aptal yerine koymuş durumda.
devlet hakkari için 1 milyar lira harcama yaparken bu ilden sadece 13 milyon lira gelir elde etmiş. neredeyse 1'e 100...
tunceli'ye ise 500 milyon lira harcanıp sadece 50 milyon lira vergi alınabilmiş. muş, bingöl, bitlis, van gibi illerin de bunlardan farkı yok.
şimdi şayet insanlarımız aptal değilse seçim dönemlerinde milletvekili adaylarının yakalarına yapışarak bazı şeylerin sözünü almalılar.
ben bursa'da yaşayan biri olarak neden hakkari'nin, van'ın, muş'un yükünü çekeyim, neden onlara bakayım ki? benim zaten bakmakla yükümlü olduğum kimseler var.
türkiye cumhuriyeti acilen yeni yasalar ile yeniden yapılanmalı.
bursa'dan elde edilen gelirin yüzde 90'ı bursa'ya, istanbul'dan alınanın yüzde 90'ı yine istanbul'a harcanmalı. illerin bütçeleri açık veriyorsa takip eden senelerde mükelleflerden vergi alınmamalı mesela.
işte sosyal devlet budur.
madem sosyal devletsin, kimsenin hakkını kimseye yedirmeyeceksin.
benim çoluğumun çocuğumun hakkı hakkarideki birine yediriliyor, haram zıkkım olsun...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar