bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- kaya çilingiroğlu2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- günün sözü3
- güneş2
- anın görüntüsü15
- almanya4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- esra'yı aç esra'yı2
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- lucas luthor2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
uzakta seni beklediğini bildiğin bi sevdiğin vardır.
seversin lan var mı ötesi, o kadar kızın o kadar rahat olabildiği başka yer yokken sen içine kapanırsın.
at gözlüğüyle bakmaya başlarsın çevreye.
kimsenin göreceğinden duyacağından değil ha kendine sevgine yedirememekten.
seversin be daha ötesi var mı, derslere girersin özlersin, batak oynarsın özlersin batak masasında kağıt atmadan önce mesat atarsın arkadaşlarının küfrünü yersin yine özlersin,
tutulmuşsun işte oğlum anlasana, aklın hep nerede ne yapıyor kimlerle sorularıyla meşgul.
hep bişeylere sarmak istersin ama karşı cinsten de kaçarak.
okulun kaşarının açık seçik gezdiği bacaklarına bile bakmaktan imtina ederek.
seviyosun işte oğlum, aklın hep onda ders çalışırken kendini kitaba onun ismini karalarken bulursun yıllar sonra kendinle liseli diye dalga geçersin.
elin aklın hep o telefonda, mesaj geldimi diye sürekli bakarsın. yarım saat boyunca mesaj gelmemişse o tilkilerin ta amına koyum tilkiler basar beynini.
hep gün sayarsın şu okul bitse de bi an önce kavuşsam artık diye.
4. sınıfa geçersin artık o kadar zaman bitmiş, kavuşmanın son senesine gelmişsindir.
heyecanlısın ders çalışıyosun aklını derse veremeden, hemen bitsin diye ayrılık.
gözün telefondayken çalar açarsın hayatında en boktan tekmeyi yersin.
2 hafta insan görmek istemezsin.
sonra bi farkedersin amına koyum o kadar yıl heba olmuş, onun yüzünden yenilen küfürler, kalınan dersler, yemek yemeye paran yokken verilen kontör paraları, aybaşındaki tüm parayı onunla sadece 4 saat görüşebilmek için harcaman, winston içercen viceroy gibi boktan bi sigarayı içmeye başlaman, öğrenci kredi kartının limitinin amına koyman, hayatı ıskalaman, arkadaşlarını ihmal etmen, buna rağmen yanında olan arkadaşların, muhtemel diğer sevgililerini kaybetmen...
işte aynen böyle olur arkadaşım. ne umutlarla girdiğin üniversite yıllarını pisi pisine harcarsın. elinde bi diplomayla pişman olursun. muhtemel sevgililerini düşünür daha çok pişman olursun. ama giden yılda giden kız da gitti. hala düşünürsün ne yapar sevdiğim kız, beni seven kızlar. böyle olmasaydı diye. ama nafile...
giden yıllar da, sevgili de artık anıdan ibaret...
seversin lan var mı ötesi, o kadar kızın o kadar rahat olabildiği başka yer yokken sen içine kapanırsın.
at gözlüğüyle bakmaya başlarsın çevreye.
kimsenin göreceğinden duyacağından değil ha kendine sevgine yedirememekten.
seversin be daha ötesi var mı, derslere girersin özlersin, batak oynarsın özlersin batak masasında kağıt atmadan önce mesat atarsın arkadaşlarının küfrünü yersin yine özlersin,
tutulmuşsun işte oğlum anlasana, aklın hep nerede ne yapıyor kimlerle sorularıyla meşgul.
hep bişeylere sarmak istersin ama karşı cinsten de kaçarak.
okulun kaşarının açık seçik gezdiği bacaklarına bile bakmaktan imtina ederek.
seviyosun işte oğlum, aklın hep onda ders çalışırken kendini kitaba onun ismini karalarken bulursun yıllar sonra kendinle liseli diye dalga geçersin.
elin aklın hep o telefonda, mesaj geldimi diye sürekli bakarsın. yarım saat boyunca mesaj gelmemişse o tilkilerin ta amına koyum tilkiler basar beynini.
hep gün sayarsın şu okul bitse de bi an önce kavuşsam artık diye.
4. sınıfa geçersin artık o kadar zaman bitmiş, kavuşmanın son senesine gelmişsindir.
heyecanlısın ders çalışıyosun aklını derse veremeden, hemen bitsin diye ayrılık.
gözün telefondayken çalar açarsın hayatında en boktan tekmeyi yersin.
2 hafta insan görmek istemezsin.
sonra bi farkedersin amına koyum o kadar yıl heba olmuş, onun yüzünden yenilen küfürler, kalınan dersler, yemek yemeye paran yokken verilen kontör paraları, aybaşındaki tüm parayı onunla sadece 4 saat görüşebilmek için harcaman, winston içercen viceroy gibi boktan bi sigarayı içmeye başlaman, öğrenci kredi kartının limitinin amına koyman, hayatı ıskalaman, arkadaşlarını ihmal etmen, buna rağmen yanında olan arkadaşların, muhtemel diğer sevgililerini kaybetmen...
işte aynen böyle olur arkadaşım. ne umutlarla girdiğin üniversite yıllarını pisi pisine harcarsın. elinde bi diplomayla pişman olursun. muhtemel sevgililerini düşünür daha çok pişman olursun. ama giden yılda giden kız da gitti. hala düşünürsün ne yapar sevdiğim kız, beni seven kızlar. böyle olmasaydı diye. ama nafile...
giden yıllar da, sevgili de artık anıdan ibaret...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar