bugün

vermilion

sayesinde sol frame'e fransız kalmışımdır. yine de takdir ediyorum.

pardon üstteki takdir etmiş. o zaman ne diyeyim, hah; kanguruçıleyşıns!
© copyright 2005 - 2026