bugün

ankara

o kadar da kötü değildir. doğup büyüdüğümüz, üniversitede eskişehir' e yakınlaştığımız ama yine döndüğümüz şehirdir.

duygusallıktan çıkıp gerçeklere dönersek kaldırımlara çare bulunsaydı iyi olurdu, bir de son zamanlarda artmış su kesintisi bir de bu kadar da olmaz dedirten dün gerçekleşmiş elektrik kesintisi. özellikle bu kesintiler beni fazlasıyla çocukluğuma götürdü, daha da kesilmesin bir şey.

ama tunalı'da hava güzeldir hep.
© copyright 2005 - 2026