bugün

chris cornell

london palladium daki olağanüstü solo performansını izledikten sonra 1 hafta kendime gelemediğim, akabinde bir daha ne zaman izlerim ki diye sorguladığım ve bana londra yı özlettirendir.

http://www.youtube.com/watch?v=fEtOLqGrv44

bir de bu var

http://www.youtube.com/watch?v=V97d9zwnfBc
© copyright 2005 - 2026