bugün

beşiktaş

büyük mali sıkıntılarda olmasına rağmen ne hikmetse futbol takımından tek bir oyuncu bile ayrılmamıştır. hele de tek bir oyuncu bile koca baskartbol şubesinin bir yıllık bütçesini oluştururken. ve benim anlamadığım bir konu daha bu takımdan bu yıl başarı beklenmiyor küçülmeye gidileceği içinmiş. iyi de küçülmeye gidilmedi tek bir oyuncu bile ayrılmadı onun yerine teknik direktör meselesi çözüme kavuşturuldu neden başarı beklenmiyor anlamış değilim.
© copyright 2005 - 2026