bugün

zall

yiyen ama çalışan moderatörümüz, başımızın tacı, efendimiss. O değil de kendisine şu uludağ mobil konusunda teşekkürlerimi borç bilirim, düşünsenize hacı edit butonu bile var. Işyerindeki bilgisayardan iki entry gireceğim diye göbeğim çatlıyor ama telefondan giriyorum leb demeden lebtopu anlıyor. Teşekkürler zall, teşekkürler saz arkadaşları.
© copyright 2005 - 2026