deniz ve okyanusların çok ıslak olması

içi su dolu olduğundandır. farkındaysanız denizden çıktıktan sonra hemen havluya sarılırız. neden? çünkü kurulanmamız gerekir. zira sırıl sıklam ıslanmışızdır. hülasa deniz ve okyanuslar hep ıslaktır. bilen bilir göller de öyledir.
© copyright 2005 - 2026