bugün

niklas backstrom

spikerin "shootoutlarda geleni gideni içeri alıyorsun, ne diyeceksin" sorusuna, "dürüst olmak gerekirse maça gittiğimde shootoutları düşünmüyorum, 60 dakikayı düşünüyorum, bizi ilgilendiren kısım bu" demiş.
ben de kalede kıpırdamadan durulsa kurtarış yapılacak bir olayda 13 kurtarış yapıp, 25 tane yesem ben de öyle derdim.
© copyright 2005 - 2026