bugün

zara

forum istanbuldaki şubesine üst kattaki zara man'den giriş yapıp alt kattaki zara woman'dan çıkış yapmak tamı tamına iki saatimi almıştır. insan kendini kaybetmiyor ama ne oluyor tam olarak bilmiyorum.
© copyright 2005 - 2026