bugün
- fas6
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- japonya4
- düşün ki o bunu okuyor17
- guyana4
- ekonomi3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- moğolistan2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- velvet13
- cezayir2
- çekya3
- avustralya2
- sözlük kızlarının vücutları15
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- arnavutluk2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- kolu kıllı kız3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- belçika2
- iveco daily3
- ahududu2
- özbekistan3
- kemal kılıçdaroğlu18
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- coğrafya2
- portekiz3
artık eşeğin amına suyu kaçırıp bildiğin, kafasına göre sansürcü bir moderasyon haline gelmiş bu haliyle de manasız oluşum.
modere ettiği iddiası ile ortaya çıkan bir oluşumun analitik değerleri olması lazım. objektf olamayacaklarını biliyorum ama bu subjektif değerlerinde manasızlaştırılmaması açısından dikkat edilmesi gerek.
kime göre neye göre olmamalı lazım diyorum anlayabiliyor musunuz bilemiyorum.
daha açıkça yazayım:
--spoiler--
fazla argo kelime içeren entry
--spoiler--
diye bir entry silme gerekçesi var bu moderasyonun. bu fazla ne demek 3 mü 5mi? moderatorun sikinin keyfi mi? mesela eşşeğin amı ile birlikte sik dedim bu entry de ve 2 küfür oldu bunları da yazdım 4 oldu şimdi bu fazla mı eksik mi?
hiç küfür olmaz ise de eksik küfür dolayısı ile siliyor musunuz?
silinen entry de şudur :
--spoiler--
xbox vs playstation
ikisinden de var bende. xbox sikiyor direk. istisnasız ele göte veriyor ps3ün. bir tek god of war var sike sürülecek.
--spoiler--
ne kadar saçma bir sözlük yarattığınızın farkında mısınız? hayır ps3ün var da üzüldü isen sorun yok bitanem istediğin gibi sik entrymi cidden.
modere ettiği iddiası ile ortaya çıkan bir oluşumun analitik değerleri olması lazım. objektf olamayacaklarını biliyorum ama bu subjektif değerlerinde manasızlaştırılmaması açısından dikkat edilmesi gerek.
kime göre neye göre olmamalı lazım diyorum anlayabiliyor musunuz bilemiyorum.
daha açıkça yazayım:
--spoiler--
fazla argo kelime içeren entry
--spoiler--
diye bir entry silme gerekçesi var bu moderasyonun. bu fazla ne demek 3 mü 5mi? moderatorun sikinin keyfi mi? mesela eşşeğin amı ile birlikte sik dedim bu entry de ve 2 küfür oldu bunları da yazdım 4 oldu şimdi bu fazla mı eksik mi?
hiç küfür olmaz ise de eksik küfür dolayısı ile siliyor musunuz?
silinen entry de şudur :
--spoiler--
xbox vs playstation
ikisinden de var bende. xbox sikiyor direk. istisnasız ele göte veriyor ps3ün. bir tek god of war var sike sürülecek.
--spoiler--
ne kadar saçma bir sözlük yarattığınızın farkında mısınız? hayır ps3ün var da üzüldü isen sorun yok bitanem istediğin gibi sik entrymi cidden.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar