bugün

windows vista

vista nın istediği özellikler, getirdiği yeniliklere değmeyecek seviyededir. aslında en kötü olanı, microsoft kullanmaya mecbur olmaktır. google çıkaracaktı bir işletim sistemi, iyi olur.
ayrıca (bkz: linux)
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026