bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- anın görüntüsü15
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
hatun uyuşturucuların en kötüsü ''metamfetamin'' olayına girmiş.
metamfetamin ciddi bir fiziksel bağımlılık yapar. nokta. beyne o kadar yüksek miktarlarda dopamin salgılatır ki beyindeki dopamin salgılayan sinir uçları kısa bir süre içerisinde tamamen körelir. dopamin üretimi durduğu için ilk kullanımdan itibaren fiziksel anhedoni'ye sebep olur ve bu da kişiyi bırakmaya karşı fiziksel olarak isteksizleştirir, irade söz konusu olmaz. tedavisi diğer tüm uyuşturucu ve uyarıcılardan (kokain, eroin vb.) çok çok çok daha zordur ve tedavisinde başarı oranı neredeyse yok denecek kadar azdır, yüksek miktarlarda (birkaç defa) kullananlarda ise tam tedavi imkansızdır.
metamfetaminin verdiği zevk dopamin salgılayan sinir uçları tamamen köreldikten sonra geri dönmemek üzere sona erer ve kişi hiçbir şeyden asla zevk almayan, asla mutlu olamayan çok hücreli bir canlıya dönüşür ve yalnızca yarattığı bağımlılık yüzünden, hiçbir şey hissetmeden metamfetamin kullanmaya devam eder; kişi artık hissedemediğini fark ettiğinde kullandığı dozu umutsuzca arttırmaya başlar ve bu da ölümüne sebep olur.
bu maddeye bulaşanların %96 sı tedavi edilemiyormuş, Amy Winehouse gibi duyguları ile üreten bir sanatçının böyle bir maddeden kurtulabilmesi imkansıza yakındı. zaten bırakmayı başarabilse de beynindeki hasar düzelmeyecekti, dopamin mekanizman bir defa köreldiğinde, kendini onarmayacaktır hiçbir zaman, tıpta çaresizdir bu konuda ne yazık ki. ve acı bir gerçek: sağlıklı bir dopamin mekanizması olmayan bir insanın yaşaması, kelimenin tam anlamıyla ve büyük harflerle imkansızdır. tekrar eski Amy olamayacaktı. bu yüzden tedavi olmak yerine ölümü tercih etmek en mantıklı seçimdi.
ülkemizdeki sanatçılar arasında en pahalısını getirin Amy' nin 1 konserde aldığı parayı 10 konserde toplayamaz. Yonca Evcimlik 20 li yaşlarında o kadar özgür bir ülkede, milyon dolarlar kazanan, dünyaca ünlü bir star olsaydı nasıl dağıtırdı hayal bile edemiyorum veya klavye arkasına geçip ahkam kesmeyi çok sevenler derneği üyeleri ? ünlü olmak kolay mı? hepimiz her türlü haltı yapıyoruz 3-5 kişiye madara oluyoruz yüzümüz kızarıyor, bu insanlar milyonların önünde bir hayat yaşıyor. birçok şeyden mahrum kalıyorlar, en önemlisi özgürlükleri kısıtlanıyor, yanlış anlaşılıyorlar, fotoğrafları çekiliyor, etraflarında yalakalar, çıkarcı yapımcılar, menajerler, sözde dostlar. sevgilileri bile yalan, şöhret için, para için etraflarında dönen erkekler veya kadınlar... vs bu gibi nedenlerle ünlü kişilerin mutluluğu, eğlenceyi uyuşturucularda aramaları sıradan insanların uyuşturucu kullanmalarından çok daha normal geliyor bana.
ayrıca burada sadece genç yaşta uyuşturucu batağına düşmüş sıradan bir kızdan bahsetmiyoruz gramy ödüllü bir efsaneden bahsediyoruz. Britney Spears ölseydi de aynı etkiyi yaratmazdı ama Amy Winehouse kısacık ömründe büyük başarılara imza atmış, oldukça yetenekli, karizmatik bir ablamızdı. bu bakımdan ölümünden sonra badem gözlü olması da normaldir. insanlar onun marjinal yaşantısına, sahnedeki bitik hallerine sövdüler belki ama herkes içten içe düzeleceğine inanıyordu, bir taraftan antipatik, diğer taraftan sempatik, bir yandan çirkin, diğer yandan güzeldi bu kadın bir çoğumuz için, doğaldı be, harbi hatun olmasa şimdi para havuzunda yüzerdi ama toprak altına gitti naaber !
ben kendisinin yerinde olsaydım, bir konserden 1 milyon dolar kazanan dünyanın her yerinde konser verebilecek kapasitede, grammy ödülleri almış, şöhreti genç yaşta yakalayabilmiş bir hatun olsaydım ayda en az 10 konser verebilecek kadar iyi bakardım kendime. özel diyetisyenim her daim yanıbaşımda olurdu, sporumu düzenli yapardım, boş günlerimde de spa, masaj, cilt bakımlarının her türlüsüne abone olur, güne taze meyva suları ile başlar, biraz daha güzel görünmek için canımı dişime takar, tırnağım kırılsa ortalığı ayağa kaldırırdım, tıpkı bizim güzide sanatçılarımız gibi ama olunmuyor işte benim gibi amy winehouse, bu kafada olunca lerzan mutlu veya demet akalın, olmadı bi model üstü hande yener olabilirim. amy dediğin böyle oluyor işte, hızlı oluyor, genç ölüyor.
metamfetamin ciddi bir fiziksel bağımlılık yapar. nokta. beyne o kadar yüksek miktarlarda dopamin salgılatır ki beyindeki dopamin salgılayan sinir uçları kısa bir süre içerisinde tamamen körelir. dopamin üretimi durduğu için ilk kullanımdan itibaren fiziksel anhedoni'ye sebep olur ve bu da kişiyi bırakmaya karşı fiziksel olarak isteksizleştirir, irade söz konusu olmaz. tedavisi diğer tüm uyuşturucu ve uyarıcılardan (kokain, eroin vb.) çok çok çok daha zordur ve tedavisinde başarı oranı neredeyse yok denecek kadar azdır, yüksek miktarlarda (birkaç defa) kullananlarda ise tam tedavi imkansızdır.
metamfetaminin verdiği zevk dopamin salgılayan sinir uçları tamamen köreldikten sonra geri dönmemek üzere sona erer ve kişi hiçbir şeyden asla zevk almayan, asla mutlu olamayan çok hücreli bir canlıya dönüşür ve yalnızca yarattığı bağımlılık yüzünden, hiçbir şey hissetmeden metamfetamin kullanmaya devam eder; kişi artık hissedemediğini fark ettiğinde kullandığı dozu umutsuzca arttırmaya başlar ve bu da ölümüne sebep olur.
bu maddeye bulaşanların %96 sı tedavi edilemiyormuş, Amy Winehouse gibi duyguları ile üreten bir sanatçının böyle bir maddeden kurtulabilmesi imkansıza yakındı. zaten bırakmayı başarabilse de beynindeki hasar düzelmeyecekti, dopamin mekanizman bir defa köreldiğinde, kendini onarmayacaktır hiçbir zaman, tıpta çaresizdir bu konuda ne yazık ki. ve acı bir gerçek: sağlıklı bir dopamin mekanizması olmayan bir insanın yaşaması, kelimenin tam anlamıyla ve büyük harflerle imkansızdır. tekrar eski Amy olamayacaktı. bu yüzden tedavi olmak yerine ölümü tercih etmek en mantıklı seçimdi.
ülkemizdeki sanatçılar arasında en pahalısını getirin Amy' nin 1 konserde aldığı parayı 10 konserde toplayamaz. Yonca Evcimlik 20 li yaşlarında o kadar özgür bir ülkede, milyon dolarlar kazanan, dünyaca ünlü bir star olsaydı nasıl dağıtırdı hayal bile edemiyorum veya klavye arkasına geçip ahkam kesmeyi çok sevenler derneği üyeleri ? ünlü olmak kolay mı? hepimiz her türlü haltı yapıyoruz 3-5 kişiye madara oluyoruz yüzümüz kızarıyor, bu insanlar milyonların önünde bir hayat yaşıyor. birçok şeyden mahrum kalıyorlar, en önemlisi özgürlükleri kısıtlanıyor, yanlış anlaşılıyorlar, fotoğrafları çekiliyor, etraflarında yalakalar, çıkarcı yapımcılar, menajerler, sözde dostlar. sevgilileri bile yalan, şöhret için, para için etraflarında dönen erkekler veya kadınlar... vs bu gibi nedenlerle ünlü kişilerin mutluluğu, eğlenceyi uyuşturucularda aramaları sıradan insanların uyuşturucu kullanmalarından çok daha normal geliyor bana.
ayrıca burada sadece genç yaşta uyuşturucu batağına düşmüş sıradan bir kızdan bahsetmiyoruz gramy ödüllü bir efsaneden bahsediyoruz. Britney Spears ölseydi de aynı etkiyi yaratmazdı ama Amy Winehouse kısacık ömründe büyük başarılara imza atmış, oldukça yetenekli, karizmatik bir ablamızdı. bu bakımdan ölümünden sonra badem gözlü olması da normaldir. insanlar onun marjinal yaşantısına, sahnedeki bitik hallerine sövdüler belki ama herkes içten içe düzeleceğine inanıyordu, bir taraftan antipatik, diğer taraftan sempatik, bir yandan çirkin, diğer yandan güzeldi bu kadın bir çoğumuz için, doğaldı be, harbi hatun olmasa şimdi para havuzunda yüzerdi ama toprak altına gitti naaber !
ben kendisinin yerinde olsaydım, bir konserden 1 milyon dolar kazanan dünyanın her yerinde konser verebilecek kapasitede, grammy ödülleri almış, şöhreti genç yaşta yakalayabilmiş bir hatun olsaydım ayda en az 10 konser verebilecek kadar iyi bakardım kendime. özel diyetisyenim her daim yanıbaşımda olurdu, sporumu düzenli yapardım, boş günlerimde de spa, masaj, cilt bakımlarının her türlüsüne abone olur, güne taze meyva suları ile başlar, biraz daha güzel görünmek için canımı dişime takar, tırnağım kırılsa ortalığı ayağa kaldırırdım, tıpkı bizim güzide sanatçılarımız gibi ama olunmuyor işte benim gibi amy winehouse, bu kafada olunca lerzan mutlu veya demet akalın, olmadı bi model üstü hande yener olabilirim. amy dediğin böyle oluyor işte, hızlı oluyor, genç ölüyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar