bugün

uydunet

--spoiler--
müşteri nolu kullanıcının evinden geliyor bu mail. 5 mb'i görmek nasip olmadı da bu da çok az sanki...

>

> ...

> - 'şimdi modemin fişini çekin. Fişi buldunuz dimi? 10 saniye bekleyin tekrar takın'

> + Yaptım abi. yine olmadı.

> - Bakıyorum, bakıyorum beyfendi. Bizde bir sorun görünmüyor.

> + Neye baktın abi?

> - Bağlantı gücüne.

> + Güçlüymüş yani. Tamamdır, iyi akşamlar.

>

> 1 yıldır kaç kere muhattap olduk, sevgilim gibi oldunuz,

> telefon merkezinde çalışanların ismini öğrenseydim şimdi ahbap olmuştuk.

>

> Gözünü

> seviyim halledin artık. Nakil yaptırdık 2 hafta nce, 2 haftadır

> internet pert. 192.168.1.1 'den başka kullanan var mıdır len acaba diye

> de düzenli olarak bakıyorum, devamlı fişini çekip taktığım için modemle

> wireless'ın tozunu bile alıyorum abi her hafta, belki nazar vardır diye

> düşünmeye başladık, at nalı taktık odaya yine olmadı. Saygılar, iyi

> akşamlar...
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026