bugün

teknosa

gerçekten rezalet bir yer. mağazalarını, satış elemanlarını geçtim müşteri hizmetleri bile rezalet.

telefonla arayıp müşteri temsilcisine ulaşmak için 7 dakika civarı bekledikten sonra açan kızla aramdaki dialog,

- sesiniz gelmiyor beyefendi, görüşmeyi sonlandırıyorum demesiyle (ben onu duyuyorum ama o daha dinlemeye tenezzül etmedi)
+ dur kapatma !1!!
- dıt dıt dıt
+ senin gelmişini geçmişini...
© copyright 2005 - 2026