bugün

pepsi

defalarca içtiğinizde diğer markaya nazaran şişirmeyen içecek. şuanda 4'üncüsünü içiyorum bira bardağından hiç bir şişlik rahatsızlık yok. coco cola'yı ise 1 bardaktan fazla içemiyorum ayrıca bu velede alışınca diğerlerinden tat alamıyor insan.

edit: 4'üncü bardaktan sonra feci kafa yapıyor bu sözlük. şuanda 4 mg doblin almış kadar uçuyorum. hayat hep böyle olsa be. dilim uyuşuyor sanki. ölüyom mu la ben.
© copyright 2005 - 2026