bugün

raulgonzalez7

özel mesaj vasıtasıyla mesajlaşıyorduk ki; sorduğum soruya yanıt alamadan bir anda silik oldu lan adam. moderasyonu buradan kınıyorum.

(bkz: cevab veremedi)
© copyright 2005 - 2026