raulgonzalez7

bizimkiler size göre kötüyse * , sizinkilerde kötüdür * düşüncesinde olan yazardır.özgür düşünce hakkının sadece kendilerinde olduğunu düşünenlerdendir.kabul etmesemde saygı duyarım.
© copyright 2005 - 2026