bugün

bursaray

bilet fiyatları uçukmuş. * bukart adındaki zımbırtı elinde varsa öğrenci 70 kuruşa yetişkin ise 1 lira 10 kuruşa patlıyor ne uçuğu. ayrıca bu zımbırtı yokken heykele otobüslerle 45 dakikadan aşağı varamadığımı bilirim. 20 dakikada heykele varıyorsun daha da şikayet mi ediyorsun.
© copyright 2005 - 2026