bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- öldükten sonra bana ne olacak4
- erkekler neden erken ölür4
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- şafak çak4
- owner of a lonely heart2
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- içtim şarabı13
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- kadir inanır22
- cilveli dişi yazar botu2
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- ellerim bos gonlum hos2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- rakı sevmemek7
- düşün ki o bunu okuyor16
- genç görünmeye çalışmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- venezuella depremi3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- büstiyer2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- true'nun çaylak olması16
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
entry'ler (3)
Çıkmamışsa zenginsindir diyen andavallara selam olsun.
Örgün öğretim genetik okuyorum. Bitirince ne olup olmayacağı konusunda hocalarımın bile fikri yok. Bölüm fazlasıyla ağır ve devam isteyen derslerden bezeli. Gece okuyup dersten gecmek icin sınavlara girmek zaten önü bulanık olan bu bölümde kör olmaktan farksız. Örgüne iş yok olsada gece 12 paydostan bahseden yerler var. Sen insan olmayabilirsin hem bu iste calisip hemde 3,5+ agno yapabilirsin ama benim bunyem bunu kaldırmaz arkadaşım.
Bu sene gecen senelere gore maddi durumumuz dahada kotuye gitti uzerimize kirada bir dükkan vardı onuda devrettik eşin dostun dukkanında sığınma usulu mobilya yapıyoruz bu kış ayında ne sipariş gelirse artık bu haldeyken benden baska ilk ve orta oğretimde okuyan iki kardeşim var ve ev kira tüm bunları belirterek defalarca kredi cıkan kuruma tekrar başvurdum bu sefer burs çıkar diyordum zaten okulu bitirmeme de bişe kalmadı diye. Neyse yine kredi çıktı işte. Öyle bir bölumde okusamki çıkınca en az 3 bin lira maaş garantim olsa alacam vallaha dert değil. Allah versin modunda okuyoruz zaten ben neye guvenip o krediyi alayım simdi. Lan ihtiyacım olmasa ben ona krediyi iki defa almadığım halde yine başvururmuydum. Mesele bildiğin inada binmiş durumda akbile borç para yatırarak okuyup bitirecem ben bu okulu ve sonra bu devlet benden faydalı isler yapmamı ulkeyi kalkındirmamı bekleyecek.
inanmazsın sen bilirsin ama seni temin ederim benden cok daha zengin tanıdıklarım burs alıyor. Her açıklama döneminde aileleri bize umut veriyor "bizimkine çıktıysa sizinkinide çıkar kesin".
O yüzden iyi biliyorum ya burs isinde bağlantısı olana akar para. Bir kaç fakire rastgele çıkarki onlarda toplumun nabzını kontrol altinda tutsun. "bak bu fakir ne ayısı ne dayısı var ama ona çıktı demekki sen zenginsin olm para sıçıyorsun sen" bende biliyorum ona çıktı çünkü sen böyle düşün diye çıktı ortada bir sorun oldugunu gorme diye çıktı.
Neyse lan olacak bi şekilde birşeyler burs çıkmadı diye ben ölmeyecem burda kime sitem ettim onuda bilmiyorum demişya adam zenginin malı züğürdün şarjını bitirir benimki o hesap hadi eyvallah.
Örgün öğretim genetik okuyorum. Bitirince ne olup olmayacağı konusunda hocalarımın bile fikri yok. Bölüm fazlasıyla ağır ve devam isteyen derslerden bezeli. Gece okuyup dersten gecmek icin sınavlara girmek zaten önü bulanık olan bu bölümde kör olmaktan farksız. Örgüne iş yok olsada gece 12 paydostan bahseden yerler var. Sen insan olmayabilirsin hem bu iste calisip hemde 3,5+ agno yapabilirsin ama benim bunyem bunu kaldırmaz arkadaşım.
Bu sene gecen senelere gore maddi durumumuz dahada kotuye gitti uzerimize kirada bir dükkan vardı onuda devrettik eşin dostun dukkanında sığınma usulu mobilya yapıyoruz bu kış ayında ne sipariş gelirse artık bu haldeyken benden baska ilk ve orta oğretimde okuyan iki kardeşim var ve ev kira tüm bunları belirterek defalarca kredi cıkan kuruma tekrar başvurdum bu sefer burs çıkar diyordum zaten okulu bitirmeme de bişe kalmadı diye. Neyse yine kredi çıktı işte. Öyle bir bölumde okusamki çıkınca en az 3 bin lira maaş garantim olsa alacam vallaha dert değil. Allah versin modunda okuyoruz zaten ben neye guvenip o krediyi alayım simdi. Lan ihtiyacım olmasa ben ona krediyi iki defa almadığım halde yine başvururmuydum. Mesele bildiğin inada binmiş durumda akbile borç para yatırarak okuyup bitirecem ben bu okulu ve sonra bu devlet benden faydalı isler yapmamı ulkeyi kalkındirmamı bekleyecek.
inanmazsın sen bilirsin ama seni temin ederim benden cok daha zengin tanıdıklarım burs alıyor. Her açıklama döneminde aileleri bize umut veriyor "bizimkine çıktıysa sizinkinide çıkar kesin".
O yüzden iyi biliyorum ya burs isinde bağlantısı olana akar para. Bir kaç fakire rastgele çıkarki onlarda toplumun nabzını kontrol altinda tutsun. "bak bu fakir ne ayısı ne dayısı var ama ona çıktı demekki sen zenginsin olm para sıçıyorsun sen" bende biliyorum ona çıktı çünkü sen böyle düşün diye çıktı ortada bir sorun oldugunu gorme diye çıktı.
Neyse lan olacak bi şekilde birşeyler burs çıkmadı diye ben ölmeyecem burda kime sitem ettim onuda bilmiyorum demişya adam zenginin malı züğürdün şarjını bitirir benimki o hesap hadi eyvallah.
türk sporunun şerefini sırtlayan takım.
evet bayağı bayağı gereksizdir. düşünüce kimsenin yazdığı kimsenin sikinde değildir. evet değil. misal bunu yazarken rastgele bir başlıktan rastgele bir entry seçeceğim. seçtim..
(bkz: yazarların ilk aşklarının isimleri/#23527308)
şimdi bu arkadaşımızın yaptığı şeyi sende yaptın bende yaptım kimsenin siklemeyeceğini bile bile dinlediğim şarkıyı yazdım. ne boka yaradı bu yaptığım hiçbir fikrim yok veritabanındaki bir hücreyi boşu boşuna kullanıma kapattım. bu yaptığım şeyin ne sözlüğe ne bana ne sana hiçbir faydası yok. bu boklar yüzünden kaliteli yazılar sol framede eriyip gidiyor. dikkatimi çeken başlığa beş dakika sonra bakmak için girdiğimde bulamıyorum ilk 3 sayfada. neden peki? çünkü arkadaşımızın ilk aşkının ismi tüm dünyanın en önemli gündem maddesi hepimiz o ismin açıklanacağı an için yaşıyorduk. yaratılışımızın amacı kesinlikle bu olmalı. neyse şimdi bu başlıklardan bazılarını inceleyelim.
(bkz: en yakındaki kitabın yazarı)
(bkz: en yakındaki kitabın önsözünü yazan kişi)
(bkz: en yakındaki kitabın baş kahramanı)
(bkz: en yakındaki kitabın kadın karakteri)
ve sonuç olarak gelinen nokta;
(bkz: en yakındaki kitabın içine boşalmak)
bu başlıkların hiç birini ben uydurmadım.
biri sırf başlık olsun diye başlık açar. diğeri "o açmış bende açayım" der. diğeri "bu işte bir am eksik" der ve en sonuncusu da "ee amda geldiğine göre artık boşalabiliriz" der. neyse böylelikle bir entry numarası daha işgal edilmiş oldu.
(bkz: yazarların ilk aşklarının isimleri/#23527308)
şimdi bu arkadaşımızın yaptığı şeyi sende yaptın bende yaptım kimsenin siklemeyeceğini bile bile dinlediğim şarkıyı yazdım. ne boka yaradı bu yaptığım hiçbir fikrim yok veritabanındaki bir hücreyi boşu boşuna kullanıma kapattım. bu yaptığım şeyin ne sözlüğe ne bana ne sana hiçbir faydası yok. bu boklar yüzünden kaliteli yazılar sol framede eriyip gidiyor. dikkatimi çeken başlığa beş dakika sonra bakmak için girdiğimde bulamıyorum ilk 3 sayfada. neden peki? çünkü arkadaşımızın ilk aşkının ismi tüm dünyanın en önemli gündem maddesi hepimiz o ismin açıklanacağı an için yaşıyorduk. yaratılışımızın amacı kesinlikle bu olmalı. neyse şimdi bu başlıklardan bazılarını inceleyelim.
(bkz: en yakındaki kitabın yazarı)
(bkz: en yakındaki kitabın önsözünü yazan kişi)
(bkz: en yakındaki kitabın baş kahramanı)
(bkz: en yakındaki kitabın kadın karakteri)
ve sonuç olarak gelinen nokta;
(bkz: en yakındaki kitabın içine boşalmak)
bu başlıkların hiç birini ben uydurmadım.
biri sırf başlık olsun diye başlık açar. diğeri "o açmış bende açayım" der. diğeri "bu işte bir am eksik" der ve en sonuncusu da "ee amda geldiğine göre artık boşalabiliriz" der. neyse böylelikle bir entry numarası daha işgal edilmiş oldu.