bugün
- genç olmanın en güzel yanı6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi2
- genç görünmeye çalışmak7
- 19 yaşında kızla yatmak3
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- ilgi manyağı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- 33 yaşında olmak3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- içtim şarabı13
- deniz göktaş4
- uludede3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- kadir inanır22
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- whynot2
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- sözlüğün kırbacı3
- kemalist dünya24
Çıkmamışsa zenginsindir diyen andavallara selam olsun.
Örgün öğretim genetik okuyorum. Bitirince ne olup olmayacağı konusunda hocalarımın bile fikri yok. Bölüm fazlasıyla ağır ve devam isteyen derslerden bezeli. Gece okuyup dersten gecmek icin sınavlara girmek zaten önü bulanık olan bu bölümde kör olmaktan farksız. Örgüne iş yok olsada gece 12 paydostan bahseden yerler var. Sen insan olmayabilirsin hem bu iste calisip hemde 3,5+ agno yapabilirsin ama benim bunyem bunu kaldırmaz arkadaşım.
Bu sene gecen senelere gore maddi durumumuz dahada kotuye gitti uzerimize kirada bir dükkan vardı onuda devrettik eşin dostun dukkanında sığınma usulu mobilya yapıyoruz bu kış ayında ne sipariş gelirse artık bu haldeyken benden baska ilk ve orta oğretimde okuyan iki kardeşim var ve ev kira tüm bunları belirterek defalarca kredi cıkan kuruma tekrar başvurdum bu sefer burs çıkar diyordum zaten okulu bitirmeme de bişe kalmadı diye. Neyse yine kredi çıktı işte. Öyle bir bölumde okusamki çıkınca en az 3 bin lira maaş garantim olsa alacam vallaha dert değil. Allah versin modunda okuyoruz zaten ben neye guvenip o krediyi alayım simdi. Lan ihtiyacım olmasa ben ona krediyi iki defa almadığım halde yine başvururmuydum. Mesele bildiğin inada binmiş durumda akbile borç para yatırarak okuyup bitirecem ben bu okulu ve sonra bu devlet benden faydalı isler yapmamı ulkeyi kalkındirmamı bekleyecek.
inanmazsın sen bilirsin ama seni temin ederim benden cok daha zengin tanıdıklarım burs alıyor. Her açıklama döneminde aileleri bize umut veriyor "bizimkine çıktıysa sizinkinide çıkar kesin".
O yüzden iyi biliyorum ya burs isinde bağlantısı olana akar para. Bir kaç fakire rastgele çıkarki onlarda toplumun nabzını kontrol altinda tutsun. "bak bu fakir ne ayısı ne dayısı var ama ona çıktı demekki sen zenginsin olm para sıçıyorsun sen" bende biliyorum ona çıktı çünkü sen böyle düşün diye çıktı ortada bir sorun oldugunu gorme diye çıktı.
Neyse lan olacak bi şekilde birşeyler burs çıkmadı diye ben ölmeyecem burda kime sitem ettim onuda bilmiyorum demişya adam zenginin malı züğürdün şarjını bitirir benimki o hesap hadi eyvallah.
Örgün öğretim genetik okuyorum. Bitirince ne olup olmayacağı konusunda hocalarımın bile fikri yok. Bölüm fazlasıyla ağır ve devam isteyen derslerden bezeli. Gece okuyup dersten gecmek icin sınavlara girmek zaten önü bulanık olan bu bölümde kör olmaktan farksız. Örgüne iş yok olsada gece 12 paydostan bahseden yerler var. Sen insan olmayabilirsin hem bu iste calisip hemde 3,5+ agno yapabilirsin ama benim bunyem bunu kaldırmaz arkadaşım.
Bu sene gecen senelere gore maddi durumumuz dahada kotuye gitti uzerimize kirada bir dükkan vardı onuda devrettik eşin dostun dukkanında sığınma usulu mobilya yapıyoruz bu kış ayında ne sipariş gelirse artık bu haldeyken benden baska ilk ve orta oğretimde okuyan iki kardeşim var ve ev kira tüm bunları belirterek defalarca kredi cıkan kuruma tekrar başvurdum bu sefer burs çıkar diyordum zaten okulu bitirmeme de bişe kalmadı diye. Neyse yine kredi çıktı işte. Öyle bir bölumde okusamki çıkınca en az 3 bin lira maaş garantim olsa alacam vallaha dert değil. Allah versin modunda okuyoruz zaten ben neye guvenip o krediyi alayım simdi. Lan ihtiyacım olmasa ben ona krediyi iki defa almadığım halde yine başvururmuydum. Mesele bildiğin inada binmiş durumda akbile borç para yatırarak okuyup bitirecem ben bu okulu ve sonra bu devlet benden faydalı isler yapmamı ulkeyi kalkındirmamı bekleyecek.
inanmazsın sen bilirsin ama seni temin ederim benden cok daha zengin tanıdıklarım burs alıyor. Her açıklama döneminde aileleri bize umut veriyor "bizimkine çıktıysa sizinkinide çıkar kesin".
O yüzden iyi biliyorum ya burs isinde bağlantısı olana akar para. Bir kaç fakire rastgele çıkarki onlarda toplumun nabzını kontrol altinda tutsun. "bak bu fakir ne ayısı ne dayısı var ama ona çıktı demekki sen zenginsin olm para sıçıyorsun sen" bende biliyorum ona çıktı çünkü sen böyle düşün diye çıktı ortada bir sorun oldugunu gorme diye çıktı.
Neyse lan olacak bi şekilde birşeyler burs çıkmadı diye ben ölmeyecem burda kime sitem ettim onuda bilmiyorum demişya adam zenginin malı züğürdün şarjını bitirir benimki o hesap hadi eyvallah.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar