bugün
- sözlükteki gizli düşmanım4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- gizem3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- içinden canavar çıkan insan3
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mason2
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- kemalist dünya24
- hırt4
- her insanın bir cini olması2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- hurdadan çıkan flash diskler2
- true'nun çaylak olması17
- kezodan öpücük istemek2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- israil6
- yazarların iyi olduğu konular9
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- futbol21
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
- evagreen2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak12
entry'ler (686)
musab'ı çocukluğundan vurdular uzakta bir yerde şimdiki zamanda .
gövdemi usul usul ateşe sokacağım.
chp'nin ittihat ve terakki müdafaa-i hukuk geçmişini bilmeyen trol zırvası.
korkma, hiçbir yere gitmeyeceğim.
içinizden bazıları cok ayıp ediyor. gizli numaradan arayıp susuyor ve ben tam ona ne kadar yalnız ve mutsuz olduğumu söyleyip bu yuzden dakikalarca bekleyebilecegimi soyleyince kapatıyor. ben sizin hüzünlü orospunuz değilim niye böyle yapıyonuz?
https://m.youtube.com/wat...outu.be&v=mj6YaIDYywM
bugün yaptığım telefon görüşmesinin acısını katmerleyen sözleri de şu şekildeymiş (cengiz tomar çevirisiyle):
Ey yalnız yolcu geçip gidiyorsun benden, Neden uzaklaşıyorsun aklım sendeyken
ﻳﺎ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻭﺣﺪﻙ ﻭﻓﺎﻳﺘﻨﻲ ﻟﻴﻪ ﺗﺒﻌﺪ ﻋﻨﻲ ﻭﺗﺸﻐﻠﻨﻲ
Veda ediyorsun bir selam bile vermeden, Halbuki ben bütün kalbimi sana teslim etmişken
ﻭﺩﻋﻨﻲ ﻣﻦ ﻏﻴﺮ ﻣﺎ ﺗﺴﻠﻢ ﻭﻛﻔﺎﻳﺔ ﻗﻠﺒﻲ ﺃﻧﺎ ﻣﺴﻠﻢ
Bu gözler yaşlarıyla konuşurken, Ey yalnız yolcu geçip gidiyorsun benden
ﺩﻱ ﻋﻴﻨﻴﻪ ﺩﻣﻮﻋﻬﺎ ﺑﺘﺘﻜﻠﻢ ﻳﺎ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻭﺣﺪﻙ ﻭﻓﺎﻳﺘﻨﻲ
Ben özlem ateşiyle beklerken, Kalbim ve umudumla sebrederken
ﻋﻠﻰ ﻧﺎﺭ ﺍﻟﺸﻮﻕ ﺃﻧﺎ ﺣﺎﺳﺘﻨﻲ ﻭﺍﺻﺒﺮ ﻗﻠﺒﻲ ﻭﺍﺗﻤﻨﻰ
Biliyorum gelmeyeceksin mutlu olayım diye, Yakınlığınla heveslendirip söz vermişken
ﻋﻠﻰ ﺑﺎﻝ ﻣﺎ ﺗﺠﻴﻨﻲ ﻭﺍﺗﻬﻨﻰ ﻃﻤﻌﻨﻲ ﺑﻘﺮﺑﻚ ﻭﺍﻭﻋﺪﻧﻲ
Korkutuyor beni sevmen gurbeti, Uzaklık değiştirir ahvalini
ﺧﺎﻳﻒ ﺍﻟﻐﺮﺑﺔ ﺗﺤﻼﻟﻚ ﻭﺍﻟﺒﻌﺪ ﻳﻐﻴﺮ ﺃﺣﻮﺍﻟﻚ
Bırak beni daima aklında olayım, Ey yalnız yolcu geçip giderken benden
ﺧﻠﻴﻨﻲ ﺩﺍﻳﻤﺎ ﻋﻠﻰ ﺑﺎﻟﻚ ﻳﺎ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻭﺣﺪﻙ ﻭﻓﺎﻳﺘﻨﻲ
Uzaklığın ne kadar uzarsa uzasın, Değişmeyecek kalbim ömrüm boyunca
ﻣﻬﻤﺎ ﺑﻌﺪﻙ ﺣﺎﻳﻄﻮﻝ ﺍﻧﺎ ﻗﻠﺒﻲ ﻋﻤﺮﻩ ﻣﺎ ﻳﺘﺤﻮﻝ
Daha fazla hatırlayacağım seni, Tek dileğim düşünmeye devam et beni
ﺣﺎﻓﺘﻜﺮﻙ ﺍﻛﺜﺮ ﻡ ﺍﻻﻭﻝ ﺑﺲ ﺍﻧﺖ ﺍﻳﺎﻙ ﺗﺒﻘﻰ ﻓﺎﻛﺮﻧﻲ
bugün yaptığım telefon görüşmesinin acısını katmerleyen sözleri de şu şekildeymiş (cengiz tomar çevirisiyle):
Ey yalnız yolcu geçip gidiyorsun benden, Neden uzaklaşıyorsun aklım sendeyken
ﻳﺎ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻭﺣﺪﻙ ﻭﻓﺎﻳﺘﻨﻲ ﻟﻴﻪ ﺗﺒﻌﺪ ﻋﻨﻲ ﻭﺗﺸﻐﻠﻨﻲ
Veda ediyorsun bir selam bile vermeden, Halbuki ben bütün kalbimi sana teslim etmişken
ﻭﺩﻋﻨﻲ ﻣﻦ ﻏﻴﺮ ﻣﺎ ﺗﺴﻠﻢ ﻭﻛﻔﺎﻳﺔ ﻗﻠﺒﻲ ﺃﻧﺎ ﻣﺴﻠﻢ
Bu gözler yaşlarıyla konuşurken, Ey yalnız yolcu geçip gidiyorsun benden
ﺩﻱ ﻋﻴﻨﻴﻪ ﺩﻣﻮﻋﻬﺎ ﺑﺘﺘﻜﻠﻢ ﻳﺎ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻭﺣﺪﻙ ﻭﻓﺎﻳﺘﻨﻲ
Ben özlem ateşiyle beklerken, Kalbim ve umudumla sebrederken
ﻋﻠﻰ ﻧﺎﺭ ﺍﻟﺸﻮﻕ ﺃﻧﺎ ﺣﺎﺳﺘﻨﻲ ﻭﺍﺻﺒﺮ ﻗﻠﺒﻲ ﻭﺍﺗﻤﻨﻰ
Biliyorum gelmeyeceksin mutlu olayım diye, Yakınlığınla heveslendirip söz vermişken
ﻋﻠﻰ ﺑﺎﻝ ﻣﺎ ﺗﺠﻴﻨﻲ ﻭﺍﺗﻬﻨﻰ ﻃﻤﻌﻨﻲ ﺑﻘﺮﺑﻚ ﻭﺍﻭﻋﺪﻧﻲ
Korkutuyor beni sevmen gurbeti, Uzaklık değiştirir ahvalini
ﺧﺎﻳﻒ ﺍﻟﻐﺮﺑﺔ ﺗﺤﻼﻟﻚ ﻭﺍﻟﺒﻌﺪ ﻳﻐﻴﺮ ﺃﺣﻮﺍﻟﻚ
Bırak beni daima aklında olayım, Ey yalnız yolcu geçip giderken benden
ﺧﻠﻴﻨﻲ ﺩﺍﻳﻤﺎ ﻋﻠﻰ ﺑﺎﻟﻚ ﻳﺎ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻭﺣﺪﻙ ﻭﻓﺎﻳﺘﻨﻲ
Uzaklığın ne kadar uzarsa uzasın, Değişmeyecek kalbim ömrüm boyunca
ﻣﻬﻤﺎ ﺑﻌﺪﻙ ﺣﺎﻳﻄﻮﻝ ﺍﻧﺎ ﻗﻠﺒﻲ ﻋﻤﺮﻩ ﻣﺎ ﻳﺘﺤﻮﻝ
Daha fazla hatırlayacağım seni, Tek dileğim düşünmeye devam et beni
ﺣﺎﻓﺘﻜﺮﻙ ﺍﻛﺜﺮ ﻡ ﺍﻻﻭﻝ ﺑﺲ ﺍﻧﺖ ﺍﻳﺎﻙ ﺗﺒﻘﻰ ﻓﺎﻛﺮﻧﻲ
ne yazarsam yazayım olmayacak hiçbiri seni beni sarstığı gibi sarsmayacak.
pazarlık yapacak halim yok zaten öyle bir niyetim de yok ama sadece sevsen olurdu, yeterdi o kadarı.
ne yazık ki sevmek isteyerek yapılan bir şey degil oyle olunca adı sevgi olmuyor bunu biliyorum ve bunu biliyor olmak da çok acı. galiba tamamen ve dönüşü olmaz sekilde uçup gittin ellerimden. çok canım yanıyor.
pazarlık yapacak halim yok zaten öyle bir niyetim de yok ama sadece sevsen olurdu, yeterdi o kadarı.
ne yazık ki sevmek isteyerek yapılan bir şey degil oyle olunca adı sevgi olmuyor bunu biliyorum ve bunu biliyor olmak da çok acı. galiba tamamen ve dönüşü olmaz sekilde uçup gittin ellerimden. çok canım yanıyor.
sana dediğine bakmayın ben hepinize yazdım. şimdi iyi dinleyin. çok mutsuzum tamam mı? akşamüstleri çok fena sıkıntı çöküyor güç bela balkona çıkıyorum ve kendimi içkiye vuruyorum (burası antalya ramazanda içki içebiliyoruz evet). çok sıkıldım arkadaşlar. valla kaçıp gideceğim en sonunda o olacak. gürcistana yerse vietnama kadar kaçarım olum. yol uzun biliyorum ama doğada hayatta kalabilirim, gezi parkı tecrübelerim ve hollywood seyirlerimden aklımda kalanlarlan polisi askeri de atlatırım sınırlarda, beni idare edecek kadar ingilizcem de var, giderim.
ucuz hayatların ucuz sanatçıları bunlar. ondan onu aşırır bundan bunu araklar şundan şunu apartır oldu mu sanat? hayır olmadı.
biraz sıkışsalar biraz üstlerine gidilse özgürlük statüko tayyip... diye başlarlar hemen, çünkü disiplinsizlik onlar için özgürlük aynı zamanda. oradan bir şey alıp buraya bağlamak konudan konuya bodoslama geçmek tipik özellikleri olmakla birlikte ciddiyetsizlik kifayetsizlik pespayelik karakteridir bunların.
ha ama gece başlarını yastığa koyduklarında kendilerini guru gibi hissederler.
biraz sıkışsalar biraz üstlerine gidilse özgürlük statüko tayyip... diye başlarlar hemen, çünkü disiplinsizlik onlar için özgürlük aynı zamanda. oradan bir şey alıp buraya bağlamak konudan konuya bodoslama geçmek tipik özellikleri olmakla birlikte ciddiyetsizlik kifayetsizlik pespayelik karakteridir bunların.
ha ama gece başlarını yastığa koyduklarında kendilerini guru gibi hissederler.
kafasını kaddafinin kafasının ezildiği gibi ezmek istediğim yaratıklar dhkpc kemalizm mini etek demiş.
alın bakın işte sığır. taze taze sığır sıcak sıcak.
dhkpc ile kemalizmi yan yana gösteremezsin ilk önce dhkpcliler gelir kan alırlar. sonra mini etek dhkpc denmiş "mini etek giyen dhkpcli"
ilginç...
arkadaş eşine az rastlanacak bir olaya şahit olmuş, hadi hep birlikte alkışlayalım onu.
not: kaddafiyi ne sever ne nefret ederdim, yalnizca ölüm şekli beni heyecanlandırıyor.
alın bakın işte sığır. taze taze sığır sıcak sıcak.
dhkpc ile kemalizmi yan yana gösteremezsin ilk önce dhkpcliler gelir kan alırlar. sonra mini etek dhkpc denmiş "mini etek giyen dhkpcli"
ilginç...
arkadaş eşine az rastlanacak bir olaya şahit olmuş, hadi hep birlikte alkışlayalım onu.
not: kaddafiyi ne sever ne nefret ederdim, yalnizca ölüm şekli beni heyecanlandırıyor.
aklınızı başınıza alın o şiirleri romanları öyküleri başkaları da okuyor ve evet pek çoğu da o kelimelerin kendisi için yazıldığını düşünüyor.aynı şekilde filmleri müzikleri gidilen görülen yerleri vs vs.
mış gibi yapmanın kıymetli bir yanı elbette var ama çoğu zaman bu kıymetli yanın küçük alanı ıskalanıyor ve geriye farkında olunmayan korkunç bir sığırlık kalıyor
not: sığır ifadesi zaten farkında olmamayı içeriyor niye böyle yapıyorsun diyen arkadaslar olursa özel mesaja bekliyorum kendilerini.
mış gibi yapmanın kıymetli bir yanı elbette var ama çoğu zaman bu kıymetli yanın küçük alanı ıskalanıyor ve geriye farkında olunmayan korkunç bir sığırlık kalıyor
not: sığır ifadesi zaten farkında olmamayı içeriyor niye böyle yapıyorsun diyen arkadaslar olursa özel mesaja bekliyorum kendilerini.
uzun zamandır ihtiyacım olduğu ve sabırsızlıkla beklediğim üzere yalnızım kendimle başbaşayım. gıda stoğum tamam en az on gün evden çıkmadan yaşayabilirim. nihayet kendimi dinleyebileceğim. ne çok ihtiyacım vardı durup bir soluklanmaya geriye yaslanmaya.
Felsefe.
nerede kalmıştık?
Kekiklerden, tozlu sarnıçlardan, beş on yılda bir bulunan kristal kuvarslardan kopardılar beni. Ah o ilk çocukluk yılları şimdi çok uzak.
olur da bakarsanız buraya diye yazıyorum.
erken bir enkaz gördüğünüz.
erken bir enkaz gördüğünüz.
not: denendi. olabiliyor.
artık ilk taşı ben atsam yeridir.
tribünde oturup bu sayede kazanmak... çok bilindik fakat kazanmak için şaşmaz bir strateji.
edit: o değil de fena ifşa olduk yalnız.
tribünde oturup bu sayede kazanmak... çok bilindik fakat kazanmak için şaşmaz bir strateji.
edit: o değil de fena ifşa olduk yalnız.
pera - sevdiğim kadın.
daha da bu türlü seyler yapmayacağım. şimdiye kadar diretmem de hem hala hissettiğim güzel duygular yüzünden hem de erken gençlik yıllarının hatalar ve yalpalamalarla sardığı ilk ciddi sevmek eylemine hakkını vermek istemem yüzündendi.
bunu okuyan genç arkadaş okul falan elbette önemli ama bu yıllarında yaşayacağın güzel günler başka hiçbir şeyle kıyaslanamaz. korkma! yaşanacak her ne varsa yaşa, bu tecrübe paha biçilemez.
daha da bu türlü seyler yapmayacağım. şimdiye kadar diretmem de hem hala hissettiğim güzel duygular yüzünden hem de erken gençlik yıllarının hatalar ve yalpalamalarla sardığı ilk ciddi sevmek eylemine hakkını vermek istemem yüzündendi.
bunu okuyan genç arkadaş okul falan elbette önemli ama bu yıllarında yaşayacağın güzel günler başka hiçbir şeyle kıyaslanamaz. korkma! yaşanacak her ne varsa yaşa, bu tecrübe paha biçilemez.
biliyorsun dün mutlu oldun iyi vakit geçirdin ve sonra belki de sırf mutluluğunu paylaşmak için ya da hadi demek için onu aradın. bunu artık yapma.