bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- makarna süzmek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- yürüyüş partisi4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- güneş2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- lucas luthor2
- paris te son tango6
- kaçak çay2
- iş kadını yazarlar6
- futbol9
- oyuncu2
- gocu abi2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- amazon com tr2
- gocu bey meh meh bey birader4
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
entry'ler (600)
ben olsam gerek.
bakan hayati yazıcı tarafından milli içki olarak belirtilen içecek.
çay+ayran=çayran
çay+ayran=çayran
Bu kadar mı iyi olur bi yatık döner.
önümde; adriana lima,
kim kardashian,
bar rafaeli, yatık halde dursa o kadar sulanmazdım.*
Adam hem kominist hem imam ama nasıl yaptın onu öyle kardeş yaa.*
Ankaramıza gelip, bu zirveye eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
yine bekleriz.
önümde; adriana lima,
kim kardashian,
bar rafaeli, yatık halde dursa o kadar sulanmazdım.*
Adam hem kominist hem imam ama nasıl yaptın onu öyle kardeş yaa.*
Ankaramıza gelip, bu zirveye eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
yine bekleriz.
(bkz: burak aksak ın twitter da ergen gibi yazması/#19310091)
kendi kendine "kırık olsa duramazsın" gibi boktan bir tespiti bile yapamayacak düzeyde boş bir yazar.
pek sevgili arkadaşım, tamam tespit yapmak zorunda değilsin eyvallah da, entry çalmak ney ? hırsız mısın sen?
kendi kendine "kırık olsa duramazsın" gibi boktan bir tespiti bile yapamayacak düzeyde boş bir yazar.
pek sevgili arkadaşım, tamam tespit yapmak zorunda değilsin eyvallah da, entry çalmak ney ? hırsız mısın sen?
biriyle çocukluk biriyle ömür geçirilir.
dişi olduğunu hissettiğim yazar. hoşgelmiştir efendim.
kezbansa arkasında kı duvara bakar. *
özellikle sekse meyilli bayan yazarları * pembe renkte göstermesi ile verilen her kuruşu hak ettiğini bir kez daha belli eden üyelik şekli, uludağ sözlükte bulunma sebebim.
şu sözlükte yazan -hakikaten ama hakikaten- en boş yazar.
o kadar net söylüyorum ki, yazmasa ne kaybeder bu sözlük?
inanın bana zerre bişey kaybetmez.
o kadar net söylüyorum ki, yazmasa ne kaybeder bu sözlük?
inanın bana zerre bişey kaybetmez.
Türkiye'nin en kötü alışveriş sitesidir. Sakın birşey almayın.
Aldığınız zaman şu dialog yaşanıyor.
+Buyrun otto!
-Merhaba bir sipariş vermiştim de onu soracaktım.
+Tabi isim neydi?
-bahattin
+bakıyorum.
-evet. kargoya gönderilmiştir.en geç pazartesi yada salı(4 gün sonra) günü elinizde olur.
+Teşekkür ederim.hangi kargo ile çalışıyorsunuz ben oradan takip edeyim.
-Sürat kargo efendim.
+teşekkürler...
Peşine sürat kargo aranır ve konuşulan yetkili ile bizim bu site ile herhangi bir anlaşmamız yok ve gelen her kargo şubede asla beklemez cevabı alınır. hemen peşine site tekrar aranır;
+Buyrun otto!
-Merhaba ben Bahattin bi siparişim vardı onu öğrenecektim.
+Sizi yetkilimize bağlıyorum Bahattin bey,
+Buyrun ben yardımcı olayım bahattin bey,
-Siparişim vardı ve hala kargoya verilmediğini öğrendim.
+olur mu? kargoya verdik biz onlar tarafından bekletiliyor kargonuz.
-olur mu? efendim onlar da sizden gelen birşey olmadığını ve sizinle çalışmadıklarını bildiriyorlar.
+Bahattiin bey size ulaşılacak telefon numaranız varsa ben bir ilgilenip size döneyim.
-0... ... .. .. numaradan ulaşın lütfen.
aradan geçen 2 saat üzerine bir sinir ile tekrar aranır ve;
-bana dönüş sağlamadınız.
+yetkilime şu an ulaşamıyorum biz size dönelim.
dönün bakalım... böyle böyle 5 günü geçiren bir site.
iptalini yaptıracam bi dönseler.*
Aldığınız zaman şu dialog yaşanıyor.
+Buyrun otto!
-Merhaba bir sipariş vermiştim de onu soracaktım.
+Tabi isim neydi?
-bahattin
+bakıyorum.
-evet. kargoya gönderilmiştir.en geç pazartesi yada salı(4 gün sonra) günü elinizde olur.
+Teşekkür ederim.hangi kargo ile çalışıyorsunuz ben oradan takip edeyim.
-Sürat kargo efendim.
+teşekkürler...
Peşine sürat kargo aranır ve konuşulan yetkili ile bizim bu site ile herhangi bir anlaşmamız yok ve gelen her kargo şubede asla beklemez cevabı alınır. hemen peşine site tekrar aranır;
+Buyrun otto!
-Merhaba ben Bahattin bi siparişim vardı onu öğrenecektim.
+Sizi yetkilimize bağlıyorum Bahattin bey,
+Buyrun ben yardımcı olayım bahattin bey,
-Siparişim vardı ve hala kargoya verilmediğini öğrendim.
+olur mu? kargoya verdik biz onlar tarafından bekletiliyor kargonuz.
-olur mu? efendim onlar da sizden gelen birşey olmadığını ve sizinle çalışmadıklarını bildiriyorlar.
+Bahattiin bey size ulaşılacak telefon numaranız varsa ben bir ilgilenip size döneyim.
-0... ... .. .. numaradan ulaşın lütfen.
aradan geçen 2 saat üzerine bir sinir ile tekrar aranır ve;
-bana dönüş sağlamadınız.
+yetkilime şu an ulaşamıyorum biz size dönelim.
dönün bakalım... böyle böyle 5 günü geçiren bir site.
iptalini yaptıracam bi dönseler.*
görsel capsi ile kritzkiye ayar yapmis fakat an itibariyle caylak olarak ayarin allahini almis yazar.
görsel
capste cevap veremedi yaziyor, adam caylakken bile cevabin kralini vermis ya la?
en son herasmus diye biri caylak ettirdiydi bu oglani, kizi oyle bi psikolojik bunalima soktu ki hala evinde agliyor. basina aldin bela iremkiz.
görsel
capste cevap veremedi yaziyor, adam caylakken bile cevabin kralini vermis ya la?
en son herasmus diye biri caylak ettirdiydi bu oglani, kizi oyle bi psikolojik bunalima soktu ki hala evinde agliyor. basina aldin bela iremkiz.
acaba köpekleri toplayarak tek tek sikmişler mi? diye merak ettiren belediyedir.
neden can sıkıyor anlamadım ki, adamlar köpekleri toplamış, tek tek sikmemiş ki arkadaşım..
neden can sıkıyor anlamadım ki, adamlar köpekleri toplamış, tek tek sikmemiş ki arkadaşım..
bu gün bir yazı da karşıma çıkan borçlulardan biri.
(bkz: nilüfer ateşli meler)
şaka mı diye baktım, tckn den araştırınca gerçekten varmış böyle biri. gerçi bu soyadlardan hangisini kullansan, tek başına bile bir facia ama birleşince combo yapmış ablam. *
(bkz: nilüfer ateşli meler)
şaka mı diye baktım, tckn den araştırınca gerçekten varmış böyle biri. gerçi bu soyadlardan hangisini kullansan, tek başına bile bir facia ama birleşince combo yapmış ablam. *
bi sikime yaramayan erkektir.
7
şahsen öyle olsam hiç bi sikime yaramam. gerçi şimdi de bi sikime yaramıyom ya neyse.
lan ne çok sik dedim arkadaş, ağzımı dilimi siki.. neyse sustum...
7
şahsen öyle olsam hiç bi sikime yaramam. gerçi şimdi de bi sikime yaramıyom ya neyse.
lan ne çok sik dedim arkadaş, ağzımı dilimi siki.. neyse sustum...
içimden bir his, 3 vakte kadar ağlayacağını söylüyor. birileri 3 vakte kadar ağlatacak bunu, hem de çok ciddi bir şekilde ağlatacak...
umarım yanılırım...
umarım yanılırım...
(bkz: kemal darbeyli).
valla ben benzetmiyorum lan, arkadaşlar benzetiyor.
edit: oha amk, adam ünlü bile değilmiş lan, başlığı bile yok. siktir edin (bkz: götüm) e benziyorum. götüm bu heriften daha ünlü en azından başlığı var.
valla ben benzetmiyorum lan, arkadaşlar benzetiyor.
edit: oha amk, adam ünlü bile değilmiş lan, başlığı bile yok. siktir edin (bkz: götüm) e benziyorum. götüm bu heriften daha ünlü en azından başlığı var.