bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- kadınlar neden aldatır15
- türk telekom port zammı4
- alan greenspan2
- devşirmelik makamı13
- sedat pekmez14
- lionel messi11
- cayenne4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 0 0 73
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kadında güzellik aramayan erkek6
- iremga2
- köyde yaşama isteği2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- buddy dude4
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- sürekli esnemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- kıskançlık5
- tarot falına inanan salak2
- eşek sucuğu14
- kimyon4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- gammaz çetesi çökertildi2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
entry'ler (600)
ben olsam gerek.
bakan hayati yazıcı tarafından milli içki olarak belirtilen içecek.
çay+ayran=çayran
çay+ayran=çayran
Bu kadar mı iyi olur bi yatık döner.
önümde; adriana lima,
kim kardashian,
bar rafaeli, yatık halde dursa o kadar sulanmazdım.*
Adam hem kominist hem imam ama nasıl yaptın onu öyle kardeş yaa.*
Ankaramıza gelip, bu zirveye eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
yine bekleriz.
önümde; adriana lima,
kim kardashian,
bar rafaeli, yatık halde dursa o kadar sulanmazdım.*
Adam hem kominist hem imam ama nasıl yaptın onu öyle kardeş yaa.*
Ankaramıza gelip, bu zirveye eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
yine bekleriz.
(bkz: burak aksak ın twitter da ergen gibi yazması/#19310091)
kendi kendine "kırık olsa duramazsın" gibi boktan bir tespiti bile yapamayacak düzeyde boş bir yazar.
pek sevgili arkadaşım, tamam tespit yapmak zorunda değilsin eyvallah da, entry çalmak ney ? hırsız mısın sen?
kendi kendine "kırık olsa duramazsın" gibi boktan bir tespiti bile yapamayacak düzeyde boş bir yazar.
pek sevgili arkadaşım, tamam tespit yapmak zorunda değilsin eyvallah da, entry çalmak ney ? hırsız mısın sen?
biriyle çocukluk biriyle ömür geçirilir.
dişi olduğunu hissettiğim yazar. hoşgelmiştir efendim.
kezbansa arkasında kı duvara bakar. *
özellikle sekse meyilli bayan yazarları * pembe renkte göstermesi ile verilen her kuruşu hak ettiğini bir kez daha belli eden üyelik şekli, uludağ sözlükte bulunma sebebim.
şu sözlükte yazan -hakikaten ama hakikaten- en boş yazar.
o kadar net söylüyorum ki, yazmasa ne kaybeder bu sözlük?
inanın bana zerre bişey kaybetmez.
o kadar net söylüyorum ki, yazmasa ne kaybeder bu sözlük?
inanın bana zerre bişey kaybetmez.
Türkiye'nin en kötü alışveriş sitesidir. Sakın birşey almayın.
Aldığınız zaman şu dialog yaşanıyor.
+Buyrun otto!
-Merhaba bir sipariş vermiştim de onu soracaktım.
+Tabi isim neydi?
-bahattin
+bakıyorum.
-evet. kargoya gönderilmiştir.en geç pazartesi yada salı(4 gün sonra) günü elinizde olur.
+Teşekkür ederim.hangi kargo ile çalışıyorsunuz ben oradan takip edeyim.
-Sürat kargo efendim.
+teşekkürler...
Peşine sürat kargo aranır ve konuşulan yetkili ile bizim bu site ile herhangi bir anlaşmamız yok ve gelen her kargo şubede asla beklemez cevabı alınır. hemen peşine site tekrar aranır;
+Buyrun otto!
-Merhaba ben Bahattin bi siparişim vardı onu öğrenecektim.
+Sizi yetkilimize bağlıyorum Bahattin bey,
+Buyrun ben yardımcı olayım bahattin bey,
-Siparişim vardı ve hala kargoya verilmediğini öğrendim.
+olur mu? kargoya verdik biz onlar tarafından bekletiliyor kargonuz.
-olur mu? efendim onlar da sizden gelen birşey olmadığını ve sizinle çalışmadıklarını bildiriyorlar.
+Bahattiin bey size ulaşılacak telefon numaranız varsa ben bir ilgilenip size döneyim.
-0... ... .. .. numaradan ulaşın lütfen.
aradan geçen 2 saat üzerine bir sinir ile tekrar aranır ve;
-bana dönüş sağlamadınız.
+yetkilime şu an ulaşamıyorum biz size dönelim.
dönün bakalım... böyle böyle 5 günü geçiren bir site.
iptalini yaptıracam bi dönseler.*
Aldığınız zaman şu dialog yaşanıyor.
+Buyrun otto!
-Merhaba bir sipariş vermiştim de onu soracaktım.
+Tabi isim neydi?
-bahattin
+bakıyorum.
-evet. kargoya gönderilmiştir.en geç pazartesi yada salı(4 gün sonra) günü elinizde olur.
+Teşekkür ederim.hangi kargo ile çalışıyorsunuz ben oradan takip edeyim.
-Sürat kargo efendim.
+teşekkürler...
Peşine sürat kargo aranır ve konuşulan yetkili ile bizim bu site ile herhangi bir anlaşmamız yok ve gelen her kargo şubede asla beklemez cevabı alınır. hemen peşine site tekrar aranır;
+Buyrun otto!
-Merhaba ben Bahattin bi siparişim vardı onu öğrenecektim.
+Sizi yetkilimize bağlıyorum Bahattin bey,
+Buyrun ben yardımcı olayım bahattin bey,
-Siparişim vardı ve hala kargoya verilmediğini öğrendim.
+olur mu? kargoya verdik biz onlar tarafından bekletiliyor kargonuz.
-olur mu? efendim onlar da sizden gelen birşey olmadığını ve sizinle çalışmadıklarını bildiriyorlar.
+Bahattiin bey size ulaşılacak telefon numaranız varsa ben bir ilgilenip size döneyim.
-0... ... .. .. numaradan ulaşın lütfen.
aradan geçen 2 saat üzerine bir sinir ile tekrar aranır ve;
-bana dönüş sağlamadınız.
+yetkilime şu an ulaşamıyorum biz size dönelim.
dönün bakalım... böyle böyle 5 günü geçiren bir site.
iptalini yaptıracam bi dönseler.*
görsel capsi ile kritzkiye ayar yapmis fakat an itibariyle caylak olarak ayarin allahini almis yazar.
görsel
capste cevap veremedi yaziyor, adam caylakken bile cevabin kralini vermis ya la?
en son herasmus diye biri caylak ettirdiydi bu oglani, kizi oyle bi psikolojik bunalima soktu ki hala evinde agliyor. basina aldin bela iremkiz.
görsel
capste cevap veremedi yaziyor, adam caylakken bile cevabin kralini vermis ya la?
en son herasmus diye biri caylak ettirdiydi bu oglani, kizi oyle bi psikolojik bunalima soktu ki hala evinde agliyor. basina aldin bela iremkiz.
acaba köpekleri toplayarak tek tek sikmişler mi? diye merak ettiren belediyedir.
neden can sıkıyor anlamadım ki, adamlar köpekleri toplamış, tek tek sikmemiş ki arkadaşım..
neden can sıkıyor anlamadım ki, adamlar köpekleri toplamış, tek tek sikmemiş ki arkadaşım..
bu gün bir yazı da karşıma çıkan borçlulardan biri.
(bkz: nilüfer ateşli meler)
şaka mı diye baktım, tckn den araştırınca gerçekten varmış böyle biri. gerçi bu soyadlardan hangisini kullansan, tek başına bile bir facia ama birleşince combo yapmış ablam. *
(bkz: nilüfer ateşli meler)
şaka mı diye baktım, tckn den araştırınca gerçekten varmış böyle biri. gerçi bu soyadlardan hangisini kullansan, tek başına bile bir facia ama birleşince combo yapmış ablam. *
bi sikime yaramayan erkektir.
7
şahsen öyle olsam hiç bi sikime yaramam. gerçi şimdi de bi sikime yaramıyom ya neyse.
lan ne çok sik dedim arkadaş, ağzımı dilimi siki.. neyse sustum...
7
şahsen öyle olsam hiç bi sikime yaramam. gerçi şimdi de bi sikime yaramıyom ya neyse.
lan ne çok sik dedim arkadaş, ağzımı dilimi siki.. neyse sustum...
içimden bir his, 3 vakte kadar ağlayacağını söylüyor. birileri 3 vakte kadar ağlatacak bunu, hem de çok ciddi bir şekilde ağlatacak...
umarım yanılırım...
umarım yanılırım...
(bkz: kemal darbeyli).
valla ben benzetmiyorum lan, arkadaşlar benzetiyor.
edit: oha amk, adam ünlü bile değilmiş lan, başlığı bile yok. siktir edin (bkz: götüm) e benziyorum. götüm bu heriften daha ünlü en azından başlığı var.
valla ben benzetmiyorum lan, arkadaşlar benzetiyor.
edit: oha amk, adam ünlü bile değilmiş lan, başlığı bile yok. siktir edin (bkz: götüm) e benziyorum. götüm bu heriften daha ünlü en azından başlığı var.