bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- true'nun çaylak olması17
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir8
- kıvırcık saç2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- arapça okuyabilen yazarlar3
- özlü sözler5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
entry'ler (600)
ben olsam gerek.
bakan hayati yazıcı tarafından milli içki olarak belirtilen içecek.
çay+ayran=çayran
çay+ayran=çayran
Bu kadar mı iyi olur bi yatık döner.
önümde; adriana lima,
kim kardashian,
bar rafaeli, yatık halde dursa o kadar sulanmazdım.*
Adam hem kominist hem imam ama nasıl yaptın onu öyle kardeş yaa.*
Ankaramıza gelip, bu zirveye eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
yine bekleriz.
önümde; adriana lima,
kim kardashian,
bar rafaeli, yatık halde dursa o kadar sulanmazdım.*
Adam hem kominist hem imam ama nasıl yaptın onu öyle kardeş yaa.*
Ankaramıza gelip, bu zirveye eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
yine bekleriz.
(bkz: burak aksak ın twitter da ergen gibi yazması/#19310091)
kendi kendine "kırık olsa duramazsın" gibi boktan bir tespiti bile yapamayacak düzeyde boş bir yazar.
pek sevgili arkadaşım, tamam tespit yapmak zorunda değilsin eyvallah da, entry çalmak ney ? hırsız mısın sen?
kendi kendine "kırık olsa duramazsın" gibi boktan bir tespiti bile yapamayacak düzeyde boş bir yazar.
pek sevgili arkadaşım, tamam tespit yapmak zorunda değilsin eyvallah da, entry çalmak ney ? hırsız mısın sen?
biriyle çocukluk biriyle ömür geçirilir.
dişi olduğunu hissettiğim yazar. hoşgelmiştir efendim.
kezbansa arkasında kı duvara bakar. *
özellikle sekse meyilli bayan yazarları * pembe renkte göstermesi ile verilen her kuruşu hak ettiğini bir kez daha belli eden üyelik şekli, uludağ sözlükte bulunma sebebim.
şu sözlükte yazan -hakikaten ama hakikaten- en boş yazar.
o kadar net söylüyorum ki, yazmasa ne kaybeder bu sözlük?
inanın bana zerre bişey kaybetmez.
o kadar net söylüyorum ki, yazmasa ne kaybeder bu sözlük?
inanın bana zerre bişey kaybetmez.
Türkiye'nin en kötü alışveriş sitesidir. Sakın birşey almayın.
Aldığınız zaman şu dialog yaşanıyor.
+Buyrun otto!
-Merhaba bir sipariş vermiştim de onu soracaktım.
+Tabi isim neydi?
-bahattin
+bakıyorum.
-evet. kargoya gönderilmiştir.en geç pazartesi yada salı(4 gün sonra) günü elinizde olur.
+Teşekkür ederim.hangi kargo ile çalışıyorsunuz ben oradan takip edeyim.
-Sürat kargo efendim.
+teşekkürler...
Peşine sürat kargo aranır ve konuşulan yetkili ile bizim bu site ile herhangi bir anlaşmamız yok ve gelen her kargo şubede asla beklemez cevabı alınır. hemen peşine site tekrar aranır;
+Buyrun otto!
-Merhaba ben Bahattin bi siparişim vardı onu öğrenecektim.
+Sizi yetkilimize bağlıyorum Bahattin bey,
+Buyrun ben yardımcı olayım bahattin bey,
-Siparişim vardı ve hala kargoya verilmediğini öğrendim.
+olur mu? kargoya verdik biz onlar tarafından bekletiliyor kargonuz.
-olur mu? efendim onlar da sizden gelen birşey olmadığını ve sizinle çalışmadıklarını bildiriyorlar.
+Bahattiin bey size ulaşılacak telefon numaranız varsa ben bir ilgilenip size döneyim.
-0... ... .. .. numaradan ulaşın lütfen.
aradan geçen 2 saat üzerine bir sinir ile tekrar aranır ve;
-bana dönüş sağlamadınız.
+yetkilime şu an ulaşamıyorum biz size dönelim.
dönün bakalım... böyle böyle 5 günü geçiren bir site.
iptalini yaptıracam bi dönseler.*
Aldığınız zaman şu dialog yaşanıyor.
+Buyrun otto!
-Merhaba bir sipariş vermiştim de onu soracaktım.
+Tabi isim neydi?
-bahattin
+bakıyorum.
-evet. kargoya gönderilmiştir.en geç pazartesi yada salı(4 gün sonra) günü elinizde olur.
+Teşekkür ederim.hangi kargo ile çalışıyorsunuz ben oradan takip edeyim.
-Sürat kargo efendim.
+teşekkürler...
Peşine sürat kargo aranır ve konuşulan yetkili ile bizim bu site ile herhangi bir anlaşmamız yok ve gelen her kargo şubede asla beklemez cevabı alınır. hemen peşine site tekrar aranır;
+Buyrun otto!
-Merhaba ben Bahattin bi siparişim vardı onu öğrenecektim.
+Sizi yetkilimize bağlıyorum Bahattin bey,
+Buyrun ben yardımcı olayım bahattin bey,
-Siparişim vardı ve hala kargoya verilmediğini öğrendim.
+olur mu? kargoya verdik biz onlar tarafından bekletiliyor kargonuz.
-olur mu? efendim onlar da sizden gelen birşey olmadığını ve sizinle çalışmadıklarını bildiriyorlar.
+Bahattiin bey size ulaşılacak telefon numaranız varsa ben bir ilgilenip size döneyim.
-0... ... .. .. numaradan ulaşın lütfen.
aradan geçen 2 saat üzerine bir sinir ile tekrar aranır ve;
-bana dönüş sağlamadınız.
+yetkilime şu an ulaşamıyorum biz size dönelim.
dönün bakalım... böyle böyle 5 günü geçiren bir site.
iptalini yaptıracam bi dönseler.*
görsel capsi ile kritzkiye ayar yapmis fakat an itibariyle caylak olarak ayarin allahini almis yazar.
görsel
capste cevap veremedi yaziyor, adam caylakken bile cevabin kralini vermis ya la?
en son herasmus diye biri caylak ettirdiydi bu oglani, kizi oyle bi psikolojik bunalima soktu ki hala evinde agliyor. basina aldin bela iremkiz.
görsel
capste cevap veremedi yaziyor, adam caylakken bile cevabin kralini vermis ya la?
en son herasmus diye biri caylak ettirdiydi bu oglani, kizi oyle bi psikolojik bunalima soktu ki hala evinde agliyor. basina aldin bela iremkiz.
acaba köpekleri toplayarak tek tek sikmişler mi? diye merak ettiren belediyedir.
neden can sıkıyor anlamadım ki, adamlar köpekleri toplamış, tek tek sikmemiş ki arkadaşım..
neden can sıkıyor anlamadım ki, adamlar köpekleri toplamış, tek tek sikmemiş ki arkadaşım..
bu gün bir yazı da karşıma çıkan borçlulardan biri.
(bkz: nilüfer ateşli meler)
şaka mı diye baktım, tckn den araştırınca gerçekten varmış böyle biri. gerçi bu soyadlardan hangisini kullansan, tek başına bile bir facia ama birleşince combo yapmış ablam. *
(bkz: nilüfer ateşli meler)
şaka mı diye baktım, tckn den araştırınca gerçekten varmış böyle biri. gerçi bu soyadlardan hangisini kullansan, tek başına bile bir facia ama birleşince combo yapmış ablam. *
bi sikime yaramayan erkektir.
7
şahsen öyle olsam hiç bi sikime yaramam. gerçi şimdi de bi sikime yaramıyom ya neyse.
lan ne çok sik dedim arkadaş, ağzımı dilimi siki.. neyse sustum...
7
şahsen öyle olsam hiç bi sikime yaramam. gerçi şimdi de bi sikime yaramıyom ya neyse.
lan ne çok sik dedim arkadaş, ağzımı dilimi siki.. neyse sustum...
içimden bir his, 3 vakte kadar ağlayacağını söylüyor. birileri 3 vakte kadar ağlatacak bunu, hem de çok ciddi bir şekilde ağlatacak...
umarım yanılırım...
umarım yanılırım...
(bkz: kemal darbeyli).
valla ben benzetmiyorum lan, arkadaşlar benzetiyor.
edit: oha amk, adam ünlü bile değilmiş lan, başlığı bile yok. siktir edin (bkz: götüm) e benziyorum. götüm bu heriften daha ünlü en azından başlığı var.
valla ben benzetmiyorum lan, arkadaşlar benzetiyor.
edit: oha amk, adam ünlü bile değilmiş lan, başlığı bile yok. siktir edin (bkz: götüm) e benziyorum. götüm bu heriften daha ünlü en azından başlığı var.