bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak2
- kemalistler6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- alan greenspan3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- pozantı2
- üniversitelerin gereksiz olması2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- aşure2
- yazarların imza parfümleri14
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- am okşama4
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- erkekler neden az yaşar10
- evde kaş bıyık alımı3
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- tramer kaydı olan kız4
entry'ler (600)
ben olsam gerek.
bakan hayati yazıcı tarafından milli içki olarak belirtilen içecek.
çay+ayran=çayran
çay+ayran=çayran
Bu kadar mı iyi olur bi yatık döner.
önümde; adriana lima,
kim kardashian,
bar rafaeli, yatık halde dursa o kadar sulanmazdım.*
Adam hem kominist hem imam ama nasıl yaptın onu öyle kardeş yaa.*
Ankaramıza gelip, bu zirveye eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
yine bekleriz.
önümde; adriana lima,
kim kardashian,
bar rafaeli, yatık halde dursa o kadar sulanmazdım.*
Adam hem kominist hem imam ama nasıl yaptın onu öyle kardeş yaa.*
Ankaramıza gelip, bu zirveye eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
yine bekleriz.
(bkz: burak aksak ın twitter da ergen gibi yazması/#19310091)
kendi kendine "kırık olsa duramazsın" gibi boktan bir tespiti bile yapamayacak düzeyde boş bir yazar.
pek sevgili arkadaşım, tamam tespit yapmak zorunda değilsin eyvallah da, entry çalmak ney ? hırsız mısın sen?
kendi kendine "kırık olsa duramazsın" gibi boktan bir tespiti bile yapamayacak düzeyde boş bir yazar.
pek sevgili arkadaşım, tamam tespit yapmak zorunda değilsin eyvallah da, entry çalmak ney ? hırsız mısın sen?
biriyle çocukluk biriyle ömür geçirilir.
dişi olduğunu hissettiğim yazar. hoşgelmiştir efendim.
kezbansa arkasında kı duvara bakar. *
özellikle sekse meyilli bayan yazarları * pembe renkte göstermesi ile verilen her kuruşu hak ettiğini bir kez daha belli eden üyelik şekli, uludağ sözlükte bulunma sebebim.
şu sözlükte yazan -hakikaten ama hakikaten- en boş yazar.
o kadar net söylüyorum ki, yazmasa ne kaybeder bu sözlük?
inanın bana zerre bişey kaybetmez.
o kadar net söylüyorum ki, yazmasa ne kaybeder bu sözlük?
inanın bana zerre bişey kaybetmez.
Türkiye'nin en kötü alışveriş sitesidir. Sakın birşey almayın.
Aldığınız zaman şu dialog yaşanıyor.
+Buyrun otto!
-Merhaba bir sipariş vermiştim de onu soracaktım.
+Tabi isim neydi?
-bahattin
+bakıyorum.
-evet. kargoya gönderilmiştir.en geç pazartesi yada salı(4 gün sonra) günü elinizde olur.
+Teşekkür ederim.hangi kargo ile çalışıyorsunuz ben oradan takip edeyim.
-Sürat kargo efendim.
+teşekkürler...
Peşine sürat kargo aranır ve konuşulan yetkili ile bizim bu site ile herhangi bir anlaşmamız yok ve gelen her kargo şubede asla beklemez cevabı alınır. hemen peşine site tekrar aranır;
+Buyrun otto!
-Merhaba ben Bahattin bi siparişim vardı onu öğrenecektim.
+Sizi yetkilimize bağlıyorum Bahattin bey,
+Buyrun ben yardımcı olayım bahattin bey,
-Siparişim vardı ve hala kargoya verilmediğini öğrendim.
+olur mu? kargoya verdik biz onlar tarafından bekletiliyor kargonuz.
-olur mu? efendim onlar da sizden gelen birşey olmadığını ve sizinle çalışmadıklarını bildiriyorlar.
+Bahattiin bey size ulaşılacak telefon numaranız varsa ben bir ilgilenip size döneyim.
-0... ... .. .. numaradan ulaşın lütfen.
aradan geçen 2 saat üzerine bir sinir ile tekrar aranır ve;
-bana dönüş sağlamadınız.
+yetkilime şu an ulaşamıyorum biz size dönelim.
dönün bakalım... böyle böyle 5 günü geçiren bir site.
iptalini yaptıracam bi dönseler.*
Aldığınız zaman şu dialog yaşanıyor.
+Buyrun otto!
-Merhaba bir sipariş vermiştim de onu soracaktım.
+Tabi isim neydi?
-bahattin
+bakıyorum.
-evet. kargoya gönderilmiştir.en geç pazartesi yada salı(4 gün sonra) günü elinizde olur.
+Teşekkür ederim.hangi kargo ile çalışıyorsunuz ben oradan takip edeyim.
-Sürat kargo efendim.
+teşekkürler...
Peşine sürat kargo aranır ve konuşulan yetkili ile bizim bu site ile herhangi bir anlaşmamız yok ve gelen her kargo şubede asla beklemez cevabı alınır. hemen peşine site tekrar aranır;
+Buyrun otto!
-Merhaba ben Bahattin bi siparişim vardı onu öğrenecektim.
+Sizi yetkilimize bağlıyorum Bahattin bey,
+Buyrun ben yardımcı olayım bahattin bey,
-Siparişim vardı ve hala kargoya verilmediğini öğrendim.
+olur mu? kargoya verdik biz onlar tarafından bekletiliyor kargonuz.
-olur mu? efendim onlar da sizden gelen birşey olmadığını ve sizinle çalışmadıklarını bildiriyorlar.
+Bahattiin bey size ulaşılacak telefon numaranız varsa ben bir ilgilenip size döneyim.
-0... ... .. .. numaradan ulaşın lütfen.
aradan geçen 2 saat üzerine bir sinir ile tekrar aranır ve;
-bana dönüş sağlamadınız.
+yetkilime şu an ulaşamıyorum biz size dönelim.
dönün bakalım... böyle böyle 5 günü geçiren bir site.
iptalini yaptıracam bi dönseler.*
görsel capsi ile kritzkiye ayar yapmis fakat an itibariyle caylak olarak ayarin allahini almis yazar.
görsel
capste cevap veremedi yaziyor, adam caylakken bile cevabin kralini vermis ya la?
en son herasmus diye biri caylak ettirdiydi bu oglani, kizi oyle bi psikolojik bunalima soktu ki hala evinde agliyor. basina aldin bela iremkiz.
görsel
capste cevap veremedi yaziyor, adam caylakken bile cevabin kralini vermis ya la?
en son herasmus diye biri caylak ettirdiydi bu oglani, kizi oyle bi psikolojik bunalima soktu ki hala evinde agliyor. basina aldin bela iremkiz.
acaba köpekleri toplayarak tek tek sikmişler mi? diye merak ettiren belediyedir.
neden can sıkıyor anlamadım ki, adamlar köpekleri toplamış, tek tek sikmemiş ki arkadaşım..
neden can sıkıyor anlamadım ki, adamlar köpekleri toplamış, tek tek sikmemiş ki arkadaşım..
bu gün bir yazı da karşıma çıkan borçlulardan biri.
(bkz: nilüfer ateşli meler)
şaka mı diye baktım, tckn den araştırınca gerçekten varmış böyle biri. gerçi bu soyadlardan hangisini kullansan, tek başına bile bir facia ama birleşince combo yapmış ablam. *
(bkz: nilüfer ateşli meler)
şaka mı diye baktım, tckn den araştırınca gerçekten varmış böyle biri. gerçi bu soyadlardan hangisini kullansan, tek başına bile bir facia ama birleşince combo yapmış ablam. *
bi sikime yaramayan erkektir.
7
şahsen öyle olsam hiç bi sikime yaramam. gerçi şimdi de bi sikime yaramıyom ya neyse.
lan ne çok sik dedim arkadaş, ağzımı dilimi siki.. neyse sustum...
7
şahsen öyle olsam hiç bi sikime yaramam. gerçi şimdi de bi sikime yaramıyom ya neyse.
lan ne çok sik dedim arkadaş, ağzımı dilimi siki.. neyse sustum...
içimden bir his, 3 vakte kadar ağlayacağını söylüyor. birileri 3 vakte kadar ağlatacak bunu, hem de çok ciddi bir şekilde ağlatacak...
umarım yanılırım...
umarım yanılırım...
(bkz: kemal darbeyli).
valla ben benzetmiyorum lan, arkadaşlar benzetiyor.
edit: oha amk, adam ünlü bile değilmiş lan, başlığı bile yok. siktir edin (bkz: götüm) e benziyorum. götüm bu heriften daha ünlü en azından başlığı var.
valla ben benzetmiyorum lan, arkadaşlar benzetiyor.
edit: oha amk, adam ünlü bile değilmiş lan, başlığı bile yok. siktir edin (bkz: götüm) e benziyorum. götüm bu heriften daha ünlü en azından başlığı var.