bugün
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle12
- beyaz otomobil satın almak8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- kız ismet2
- paris te son tango4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- sol tarafın inzal olması2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- karaağaç ev fiyatları2
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- bugün de meme atan olmaması7
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- cuckold erkek5
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
- ai analiz2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
entry'ler (600)
ben olsam gerek.
bakan hayati yazıcı tarafından milli içki olarak belirtilen içecek.
çay+ayran=çayran
çay+ayran=çayran
Bu kadar mı iyi olur bi yatık döner.
önümde; adriana lima,
kim kardashian,
bar rafaeli, yatık halde dursa o kadar sulanmazdım.*
Adam hem kominist hem imam ama nasıl yaptın onu öyle kardeş yaa.*
Ankaramıza gelip, bu zirveye eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
yine bekleriz.
önümde; adriana lima,
kim kardashian,
bar rafaeli, yatık halde dursa o kadar sulanmazdım.*
Adam hem kominist hem imam ama nasıl yaptın onu öyle kardeş yaa.*
Ankaramıza gelip, bu zirveye eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
yine bekleriz.
(bkz: burak aksak ın twitter da ergen gibi yazması/#19310091)
kendi kendine "kırık olsa duramazsın" gibi boktan bir tespiti bile yapamayacak düzeyde boş bir yazar.
pek sevgili arkadaşım, tamam tespit yapmak zorunda değilsin eyvallah da, entry çalmak ney ? hırsız mısın sen?
kendi kendine "kırık olsa duramazsın" gibi boktan bir tespiti bile yapamayacak düzeyde boş bir yazar.
pek sevgili arkadaşım, tamam tespit yapmak zorunda değilsin eyvallah da, entry çalmak ney ? hırsız mısın sen?
biriyle çocukluk biriyle ömür geçirilir.
dişi olduğunu hissettiğim yazar. hoşgelmiştir efendim.
kezbansa arkasında kı duvara bakar. *
özellikle sekse meyilli bayan yazarları * pembe renkte göstermesi ile verilen her kuruşu hak ettiğini bir kez daha belli eden üyelik şekli, uludağ sözlükte bulunma sebebim.
şu sözlükte yazan -hakikaten ama hakikaten- en boş yazar.
o kadar net söylüyorum ki, yazmasa ne kaybeder bu sözlük?
inanın bana zerre bişey kaybetmez.
o kadar net söylüyorum ki, yazmasa ne kaybeder bu sözlük?
inanın bana zerre bişey kaybetmez.
Türkiye'nin en kötü alışveriş sitesidir. Sakın birşey almayın.
Aldığınız zaman şu dialog yaşanıyor.
+Buyrun otto!
-Merhaba bir sipariş vermiştim de onu soracaktım.
+Tabi isim neydi?
-bahattin
+bakıyorum.
-evet. kargoya gönderilmiştir.en geç pazartesi yada salı(4 gün sonra) günü elinizde olur.
+Teşekkür ederim.hangi kargo ile çalışıyorsunuz ben oradan takip edeyim.
-Sürat kargo efendim.
+teşekkürler...
Peşine sürat kargo aranır ve konuşulan yetkili ile bizim bu site ile herhangi bir anlaşmamız yok ve gelen her kargo şubede asla beklemez cevabı alınır. hemen peşine site tekrar aranır;
+Buyrun otto!
-Merhaba ben Bahattin bi siparişim vardı onu öğrenecektim.
+Sizi yetkilimize bağlıyorum Bahattin bey,
+Buyrun ben yardımcı olayım bahattin bey,
-Siparişim vardı ve hala kargoya verilmediğini öğrendim.
+olur mu? kargoya verdik biz onlar tarafından bekletiliyor kargonuz.
-olur mu? efendim onlar da sizden gelen birşey olmadığını ve sizinle çalışmadıklarını bildiriyorlar.
+Bahattiin bey size ulaşılacak telefon numaranız varsa ben bir ilgilenip size döneyim.
-0... ... .. .. numaradan ulaşın lütfen.
aradan geçen 2 saat üzerine bir sinir ile tekrar aranır ve;
-bana dönüş sağlamadınız.
+yetkilime şu an ulaşamıyorum biz size dönelim.
dönün bakalım... böyle böyle 5 günü geçiren bir site.
iptalini yaptıracam bi dönseler.*
Aldığınız zaman şu dialog yaşanıyor.
+Buyrun otto!
-Merhaba bir sipariş vermiştim de onu soracaktım.
+Tabi isim neydi?
-bahattin
+bakıyorum.
-evet. kargoya gönderilmiştir.en geç pazartesi yada salı(4 gün sonra) günü elinizde olur.
+Teşekkür ederim.hangi kargo ile çalışıyorsunuz ben oradan takip edeyim.
-Sürat kargo efendim.
+teşekkürler...
Peşine sürat kargo aranır ve konuşulan yetkili ile bizim bu site ile herhangi bir anlaşmamız yok ve gelen her kargo şubede asla beklemez cevabı alınır. hemen peşine site tekrar aranır;
+Buyrun otto!
-Merhaba ben Bahattin bi siparişim vardı onu öğrenecektim.
+Sizi yetkilimize bağlıyorum Bahattin bey,
+Buyrun ben yardımcı olayım bahattin bey,
-Siparişim vardı ve hala kargoya verilmediğini öğrendim.
+olur mu? kargoya verdik biz onlar tarafından bekletiliyor kargonuz.
-olur mu? efendim onlar da sizden gelen birşey olmadığını ve sizinle çalışmadıklarını bildiriyorlar.
+Bahattiin bey size ulaşılacak telefon numaranız varsa ben bir ilgilenip size döneyim.
-0... ... .. .. numaradan ulaşın lütfen.
aradan geçen 2 saat üzerine bir sinir ile tekrar aranır ve;
-bana dönüş sağlamadınız.
+yetkilime şu an ulaşamıyorum biz size dönelim.
dönün bakalım... böyle böyle 5 günü geçiren bir site.
iptalini yaptıracam bi dönseler.*
görsel capsi ile kritzkiye ayar yapmis fakat an itibariyle caylak olarak ayarin allahini almis yazar.
görsel
capste cevap veremedi yaziyor, adam caylakken bile cevabin kralini vermis ya la?
en son herasmus diye biri caylak ettirdiydi bu oglani, kizi oyle bi psikolojik bunalima soktu ki hala evinde agliyor. basina aldin bela iremkiz.
görsel
capste cevap veremedi yaziyor, adam caylakken bile cevabin kralini vermis ya la?
en son herasmus diye biri caylak ettirdiydi bu oglani, kizi oyle bi psikolojik bunalima soktu ki hala evinde agliyor. basina aldin bela iremkiz.
acaba köpekleri toplayarak tek tek sikmişler mi? diye merak ettiren belediyedir.
neden can sıkıyor anlamadım ki, adamlar köpekleri toplamış, tek tek sikmemiş ki arkadaşım..
neden can sıkıyor anlamadım ki, adamlar köpekleri toplamış, tek tek sikmemiş ki arkadaşım..
bu gün bir yazı da karşıma çıkan borçlulardan biri.
(bkz: nilüfer ateşli meler)
şaka mı diye baktım, tckn den araştırınca gerçekten varmış böyle biri. gerçi bu soyadlardan hangisini kullansan, tek başına bile bir facia ama birleşince combo yapmış ablam. *
(bkz: nilüfer ateşli meler)
şaka mı diye baktım, tckn den araştırınca gerçekten varmış böyle biri. gerçi bu soyadlardan hangisini kullansan, tek başına bile bir facia ama birleşince combo yapmış ablam. *
bi sikime yaramayan erkektir.
7
şahsen öyle olsam hiç bi sikime yaramam. gerçi şimdi de bi sikime yaramıyom ya neyse.
lan ne çok sik dedim arkadaş, ağzımı dilimi siki.. neyse sustum...
7
şahsen öyle olsam hiç bi sikime yaramam. gerçi şimdi de bi sikime yaramıyom ya neyse.
lan ne çok sik dedim arkadaş, ağzımı dilimi siki.. neyse sustum...
içimden bir his, 3 vakte kadar ağlayacağını söylüyor. birileri 3 vakte kadar ağlatacak bunu, hem de çok ciddi bir şekilde ağlatacak...
umarım yanılırım...
umarım yanılırım...
(bkz: kemal darbeyli).
valla ben benzetmiyorum lan, arkadaşlar benzetiyor.
edit: oha amk, adam ünlü bile değilmiş lan, başlığı bile yok. siktir edin (bkz: götüm) e benziyorum. götüm bu heriften daha ünlü en azından başlığı var.
valla ben benzetmiyorum lan, arkadaşlar benzetiyor.
edit: oha amk, adam ünlü bile değilmiş lan, başlığı bile yok. siktir edin (bkz: götüm) e benziyorum. götüm bu heriften daha ünlü en azından başlığı var.