bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ankara nın en güzel yanı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kemalist dünya24
- gitme diye yalvarmak6
- sözlükteki gizli düşmanım10
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- portekiz5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kadınlar2
- kolombiya4
- rakı sevmemek7
- uludağ sözlüğün boşalması3
entry'ler (136)
ülkemizin ilk expo'sudur.
tanıtım filmini şu bağlantıda bulabilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=6MEC4T6gNLc
tanıtım filmini şu bağlantıda bulabilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=6MEC4T6gNLc
sen aydınlatırsın geceyi filminden sonra beklentiyi karşılamayan film. serkan keskin ismail abi karakterinden kurtulamamış ve imam rolünü benimseyememiş görünüyor.
birebir şahit olduğum durumdur. lakin öyle heveslenmeyin, abla dediğimiz kişi 40-50 yaşları arasındaki cemaat dershanesi öğretmenleri. "öğrencinizin durumunu konuşacağız." bahanesiyle gelip muhabbeti "kime oy vereceksiniz?" noktasına kadar taşıyabilmektedirler.
show tv'ye transfer olan, show tv'deki tanıtım filminde karakterlerinin show tv'nin harfleriyle halay çektiği türk yapımı çizgi dizi.
trt 1'de belgeseli devam eden ikinci yeni şairi.
"aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek ne kadar acı, ne kadar komik ve bana ait değil mi?"
tersten okunduğunda "oturan" olan animedir.
Bir tane bile normal öğretmenin bulunmadığı anadolu lisesi.
Sınavda hizmetlilerin ismini soran, yazınca da "bunlar özel şirketten geliyor, kadrolu değiller." deyip puan vermeyen felsefe öğretmeni mi ararsınız; "işim gücüm yok da fotokopi mi çekeceğim?" diyen fotokopici mi; okula parmak arası terlikle gelen resim öğretmeni mi; yoksa odasına gidince "her şeyi halletin de bu mu kaldı?" diye odasından kovan müdür yardımcısı mı? Hepsi ve daha fazlası bu okuldadır efendim. Son bomba ise ikinci günden istifa eden güvenlikçidir. Aklını seven kaçsındır.
Sınavda hizmetlilerin ismini soran, yazınca da "bunlar özel şirketten geliyor, kadrolu değiller." deyip puan vermeyen felsefe öğretmeni mi ararsınız; "işim gücüm yok da fotokopi mi çekeceğim?" diyen fotokopici mi; okula parmak arası terlikle gelen resim öğretmeni mi; yoksa odasına gidince "her şeyi halletin de bu mu kaldı?" diye odasından kovan müdür yardımcısı mı? Hepsi ve daha fazlası bu okuldadır efendim. Son bomba ise ikinci günden istifa eden güvenlikçidir. Aklını seven kaçsındır.
annelerin "oktay usta çok şımardı" diye dertlendikleri, aynı zamanda programını izlemekten kendilerini alamadıkları tv programı sunucusu.
yeni çıktığı zamanlarda farklılığıyla sevdiren, kendinden sansürlü olmasıyla dikkat çeken dizidir. Lakin son zamanlarda hem popüler kültüre kurban gitmiş, hem çok abartılmış, hem de eski tadı kalmamıştır. Zaten hiçbir leyla ilk leyla'nın yerini tutamamıştır. Ardasız olmuyordur.
Leyla ile mecnun izliyorum diye ortam yapmaya çalışan, ortam yapmak için leyla ile mecnun izlemeye başlayan insandan özenle kaçınılmalıdır.
Hele de her iki cümlesinden biri leyla ile mecnun olan insan, ağzına kürekle vurulası insandır. Kardeşim, biz de seviyoruz; biz de beğeniyoruz da saati gelince izliyoruz bitiyor yani.
Leyla ile mecnun izliyorum diye ortam yapmaya çalışan, ortam yapmak için leyla ile mecnun izlemeye başlayan insandan özenle kaçınılmalıdır.
Hele de her iki cümlesinden biri leyla ile mecnun olan insan, ağzına kürekle vurulası insandır. Kardeşim, biz de seviyoruz; biz de beğeniyoruz da saati gelince izliyoruz bitiyor yani.
sabahçıların bırakmış olması muhtemel olan izdir.
"nickaltıma çok garip bir dönemimde entry girdin marla."
"hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar
hiçbir şeyi istemedim seni istediğim kadar
sen de başını alıp gitme ne olur..."
hiçbir şeyi istemedim seni istediğim kadar
sen de başını alıp gitme ne olur..."
kullandığım nokia telefondur. Telefon şarjda olmadığı halde batarya çubukları artıp azalır. şarj olup olmadığını henüz anlamış değilim.
kendilerine "çapulcu" dendi diye dünyaları ayağa kaldırıp siyasi düşüncesinden dolayı ülkenin yarısına "koyun" diyen zihniyettir.
Not: iki tarafın da savunulacak bir yanı yok, Yalnızca ironilerden uzak durmak gerek.
Not: iki tarafın da savunulacak bir yanı yok, Yalnızca ironilerden uzak durmak gerek.
leyla ile mecnun dizisi jenerik müziği.
çok zordur. çoğu zaman "ooh yalnızlık gibisi mi var lan ne rahat işte. çok insan çok dert." diyerek kendini avutmaya çalışırsın ama söylediklerine sen de inanmazsın. Sadece sevgilinin olmaması değildir yalnızlık, çevrende kimse yoktur. Yakın arkadaş kavramı hiçbir şey ifade etmez. Bir sinemaya ya da filme gidersin, yalnızlık zaten yeterince can sıkıcı değilmiş gibi yanındaki koltuğa da oturmazlar. Yalnızlığının üzerinden fosforlu kalemle geçilir adeta. Cep telefonunda mesaj paketinin, konuşma paketinin olmaması hayatında büyük eksiklik değildir. Bazen öyle anlar olur ki gereksiz hissedersin kendini. Yük gibi. önemli bir şey yaşadığında hemen arayıp/buluşup anlatacağın kimseler olmaz. Zaten çoğu zaman önemli bir şeyler yaşamazsın. çok yakın bir arkadaşın olsun istersin, yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmesin istersin ama etrafındaki herkesin yakın bir arkadaşı vardır zaten. Sorunluymuş gibi hissedersin. "herkes çok iyi anlaşıyor lan benim ne sorunum var?" diye düşünürsün ama bir sonuca varamazsın. Deriin derin nefes alırsın, geçmez.
"-aa sen solak mısın?
+evet.
-inanmıyoruam."
Sanki uçuyoruz dedik, nesine inanamıyorsa...
+evet.
-inanmıyoruam."
Sanki uçuyoruz dedik, nesine inanamıyorsa...
nickaltına yazdığı son entryden vardığım kanıya göre saçı, sakalı, bıyığı, kaşı, kirpiği bulunmayan yazardır. Tahminimce kösedir.