bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez14
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- göte giren şemsiye4
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- gana3
- hırvatistan5
- şemso buraya bak koçum2
- ingiltere3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cezayir4
- kadir inanır'ın vefatı7
- arjantin3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- avusturya2
- senegal3
- fransa5
- norveç3
- yeşil burun adaları2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- belçika4
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- saraca finch house7
- isveç2
- hollanda2
- amerika birleşik devletleri9
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- panama4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- özbekistan5
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
entry'ler (15)
Rahatına düşkündür fakat yeri geldiğinde topuklu giymesini de bilir.
Yeni sezonunu sabırsızlıkla beklediğim dizi. Jon Snow'un dirilişini görmeyi çok istiyorum.
D&R. Hiç şüphesiz. Kitap almasam bile bakınır, gördüğüm bir kaç kitabı sonra almak adına zihnime not ederim.
Gayet iyi kızdır. Sanki kendi 1.60 olmak istemiş gibi üzerine yüklenilmemelidir.
Fazlasıyla sevdiğim, çok dinlenilesi bir şarkı.
Her daim hayata iyi bakmaya çalışırken, kötüler tarafından yaralandıkları için.
Son bir haftayı gözden geçirecek olursam, geçen hafta 8,5 diyebileceğim rakamı 6'ya çekmişim sanırım. Veya 7. Ya da bir fark yok, bilemiyorum.
Sadece önyargılı insanların gözünde eziktirler. Ne var yani biri kendi emeğiyle para kazanmak istediği için didinip duruyorsa?
Kitap okumayı fazla sevip, kütüphanesini genişletmeye bayılıyordur.
izlenmediyse kesinlikle Game Of Thrones ama şu ara onub yokluğunu hiç de benzer tarzı olmayan Daredevil ile kapatmaya çalışıyorum. GoT, daimi favorim ama şu sıra öneri isteyen herkese 'Daredevil' diyeceğim sanırım.
Kısaca, Daredevil.
Kısaca, Daredevil.
Bir de tam uykuya dalacakken vızırdaması ve tüm o uyku halinin içine etmesi yok mu? Ah, yaz gecelerinin nefret edileni kısaca.
Gitmek daha zordur bence. Çünkü giden arkasında bıraktıklarının yüklerini de sırtlar. Onları üzebileceğini veya pişman olabileceğini hesaba katarak gider. Fakat kalan için, gidenin kalanı bitirmesinden daha kolay biter giden sanırım. Çünkü giden kendisini, yani kalanı, ne hale geleceğini düşünmeden gitmiştir.
Çok acı bir durumdur. Biriyle konuşmaya ihtiyaç duyduğunda kimsenin yazmıyor oluşu veya yazacak kimsenin olmayışı fazla acı, yahu.
Yanlış bir önermedir. Sizi kişinin yanında tutan dış görünüşünden çok karakteri, tavrıdır çünkü.