bugün
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması14
- kadir inanır14
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- anın görüntüsü17
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalist dünya19
- seri gizli artı oy veren melek7
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- fransa3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- the saturdays2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bulla dava açmak3
- izmir de cami var mı2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- egay bey birader2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ktç abinin çaylak olması5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
entry'ler (178)
Güzel bir sitei birbirimizi followlayarak yayınlara dahil olabiliriz sanırım.
Umuyorum ki ifşaya girmiyordur.
http://tinychat.com/mrsmizah
Umuyorum ki ifşaya girmiyordur.
http://tinychat.com/mrsmizah
Bir dönem izmirde yaşayan ve sevgilisinin adı ege olan bir insan için bu şarkı her şeydir..
"Ateşi görmek ister misin delikanlı?" diye cevaplanası soru.
sol eli olmayan bir birey için, her şeydir.
eğer gerçekten inanmayarak, içten gelerek
örtünmeyerek, sadece carrefoursa eylemi
doğrultusunda bir şeyleri protesto etmek amacıyla
yapılmışsa, soğutabilir.
üzerinde yaşadığım topraklardaki çoğu insanın
türbanı "namus göstergesi örtü" gibi görmesinden rahatsız olunabileceği gibi, inandığı şeylerin, dininin
gereklerini yerine getirmekse amacı soğutmaz.
bugün bir hrıstiyan bir rahibenin örtüsünden dolayı
hrıstiyanlıktan soğumuyorsa, bir müslüman bir
örtülü yüzünden islamiyetten soğuyorsa, o insanın
islamiyetten soğumak için bahaneler aradığı düşünülebilir, tartışılabilir.
Edit: imla
örtünmeyerek, sadece carrefoursa eylemi
doğrultusunda bir şeyleri protesto etmek amacıyla
yapılmışsa, soğutabilir.
üzerinde yaşadığım topraklardaki çoğu insanın
türbanı "namus göstergesi örtü" gibi görmesinden rahatsız olunabileceği gibi, inandığı şeylerin, dininin
gereklerini yerine getirmekse amacı soğutmaz.
bugün bir hrıstiyan bir rahibenin örtüsünden dolayı
hrıstiyanlıktan soğumuyorsa, bir müslüman bir
örtülü yüzünden islamiyetten soğuyorsa, o insanın
islamiyetten soğumak için bahaneler aradığı düşünülebilir, tartışılabilir.
Edit: imla
yarın öbür gün annesini, kız kardeşini, kızını, eşini diğer sosyal ortamlardan uzaklaştırıldığını görünce savunacak olan zihniyettir.
inci sözlükte hoşgeldin suzan abi diyorlar * ki burası inci değil
sırf zengin olduğu için bir erkeğe veren kızla aynı değerdedir.
kızın hiçbir ederi yoktur, gideri belki.
kızın hiçbir ederi yoktur, gideri belki.
Evet yaptım.. 4 yasımda sıvı halinde sümüğüm akmıştı ağzıma girince tadı çok hoşuma gitmişti, ben de elimi burnuma atıp katı olan sümükleri de ağzıma atmıştım onu sevmemiştim ve tükürmüştüm, bunu yaptım.. en azından tecrübe edindim
her şeyin en iyisine layıktır, günümüzde örneği çok çok az olsa da aransa bulunur.
aşka inancını kaybetmemiş her kadının beklediği erkektir, filmlerde masallarda görüldüğü gibi, size bir komşu bir akraba belki en iyi arkadaşınız olarak görünebilir. her kıza yapmaz bunu o erkek tipi, gerçekten aşık olduysa eğer yapamayacağı şey yoktur, öyle ki 7 yıl hiç kimseyle bile olmaz bunu bile yapabilir *
aşka inancını kaybetmemiş her kadının beklediği erkektir, filmlerde masallarda görüldüğü gibi, size bir komşu bir akraba belki en iyi arkadaşınız olarak görünebilir. her kıza yapmaz bunu o erkek tipi, gerçekten aşık olduysa eğer yapamayacağı şey yoktur, öyle ki 7 yıl hiç kimseyle bile olmaz bunu bile yapabilir *
yaz dostum beni de yaz.
-Buralara yaz günü kar yağıyor canım..
*
*
nefes almak ve nefes vermek
yazarın nick-entry uyumunu sık sık yaşamak istemesi.
(bkz: benim lan o)
(bkz: benim lan o)
namusunuza laf etmesi.
aynı zamanda itici tiplerdir. arkadaş çevresinde de pek sevilmezler.