bugün

seyyar motto

kendisi sözlükten azıcık uzaklaşmış. bazen iyidir uzaklaşmak. uzak kalınca değeri anlaşılır falan filan hani. ben de yaşadım çünkü tecrübeyle sabit * (#11017880)

çok uzakta kalmasın, yoksa kaybolur.
© copyright 2005 - 2026