bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- velvet13
- aşk her şeyi affeder mi4
- geceye bir ayet bırak4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- gün gelecek dün olacak5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- gülüm diyen kız10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- sözlük kızlarının vücutları15
- yılmaz güney12
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- kuzenin içine boşalmak14
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- sarıklı yahudi3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- 25 haziran 20262
- sözünden dönen2
- iveco daily2
- grand theft auto vi3
- egay sucukcu7
- erken uyumak2
- çorapla uyuyan insan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- black mirror3
- otopsiraporlari6
- türkiye6
- mutsuz olalım3
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- dünya3
- ankara5
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- adana2
entry'ler (103)
Cehennem den çekinin...
Küçükken pazarda poşet ve pamko satmıştım.90 ların Çocuklarıyız...
31 Temmuz 1932’de Belçika’da yapılan Dünya Güzellik Yarışması’nda, oylama bile yapılmadan birinci ilân edilen Keriman Halis, 99 yaşında öldü... Keriman Halis’i birinci ilân eden jüri başkanı; “Bugün Hıristiyanlığın zaferini kutluyoruz. Çünkü bugün islâmiyet bitmiştir, onu bitiren Avrupa’dır!.. Müslüman kadınların temsilcisi, bugün mayo ile karşımızdadır... Oylamaya gerek yok, onu kraliçe seçeceğiz” demişti.
Kudretlü devletlü idarecilerin önderliğinde güçlü ordu ile...
Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
(Fatiha her derde devâdır.) [Beyhaki]
(Fatiha suresi Allahü teâlânın gadabını önler.) [Şir’a]
(Ölülerinize Yasin okuyun!) [i.Ahmed]
(Kabristana giren kimse, Yasin suresini okusa, o gün ölülerin azapları hafifler. Ölülerin sayısı kadar o kimseye sevap verilir.) [Etfâl-ül müslimin]
(Yasin okuyanın sıkıntısı gider.) [Deylemi]
(Cuma gecesi Yasin suresini okuyanın günahları affedilir.) [isfehani]
(Fatiha her derde devâdır.) [Beyhaki]
(Fatiha suresi Allahü teâlânın gadabını önler.) [Şir’a]
(Ölülerinize Yasin okuyun!) [i.Ahmed]
(Kabristana giren kimse, Yasin suresini okusa, o gün ölülerin azapları hafifler. Ölülerin sayısı kadar o kimseye sevap verilir.) [Etfâl-ül müslimin]
(Yasin okuyanın sıkıntısı gider.) [Deylemi]
(Cuma gecesi Yasin suresini okuyanın günahları affedilir.) [isfehani]
Her insanın çektiği temel acılardan yazmak ilgi çeker.
Yalnızlık
Aşk
Ölüm
Vb gibi.
Yalnızlık
Aşk
Ölüm
Vb gibi.
Yalnızlığın anatomisinde arayış vardır...iyi gelir insana ama uzun sürdü mü bela getirebilir, çare ise bütün kainatın onun için seferber olduğunu bilmektedir.
Farkındamısın Güneş seni tanıyor gibi ihtiyaç duyduğun anda iş görüyor. Seni bilen gören her bir kudret seni yalnız bırakır mı hiç? Seni yalnız bırakmak demek hayatın anlamının olmaması demek hiç düşündün mü ey yolcu!
Farkındamısın Güneş seni tanıyor gibi ihtiyaç duyduğun anda iş görüyor. Seni bilen gören her bir kudret seni yalnız bırakır mı hiç? Seni yalnız bırakmak demek hayatın anlamının olmaması demek hiç düşündün mü ey yolcu!
Sana ölü diriltmekten daha zor gelen nedir Ey iSA?
Hz. isa:
"Anlamayana anlatmak"tır diye cevap verir.
Hz. isa:
"Anlamayana anlatmak"tır diye cevap verir.
Dostluk gözü kördür ayıbı görmez, düşmanlık gözü ile bakarsan iyilik göremezsin. Vesselam. Rte gitsin de Suriye olalım diyen grubu kendi haline bırakın kendi ülkelerini kendileri tekrar kurup yönetsinler. Onlara göre Güya %50 hep beraberler ya.
40 yıldır fetönün hain olduğunu bilen ve hiç bir zaman beraber olmayan bir aileye mensup biri olarak bunları söylüyorum. AKP nin o zaman yaptığı yanlıştı, ama şimdi Fetö nün yanında duranlar da yanlış yapıyor. Rte düşmanlığı uğruna fetöye gülümsüyor, adamların sosyolojik olarak tabanı kalmadı, halk bitirdi bunları. Akademisyenler neyin aklını yaşıyorlar ben de buna şaşıyorum.
Arkasında bir şey arıyorum gündemde kalmak için muhalif davranmak en iyisi bu zamanda.
Arkasında bir şey arıyorum gündemde kalmak için muhalif davranmak en iyisi bu zamanda.
Şaşırmam, Sırp keskin nişancı çıkıyorsa komutan neden çıkmasın. Siz rahat olun ne ecdadımız için her savaş Varlık yokluk mücadelesiydi, bunun da üstesinden gelecek kahraman evlatlarımız var çok şükür. Yeterki onlara inanalım ve dua edelim.
Fetönün org. ettiği Abant platformunda fetö yanlısı hdpkk,sol,liberal,ateist,tarafsız akademisyenler(!) rte düşmanlığında ittifak edip toplanmışlar. iyi işte ya saflar belli oluyor. Eğer sonuç olarak "devlet katil"e varmışlarsa bildiri yayınlayan sözümona akademisyenlerden farkları yok.
Sabah 6 da kalkıp Belgrad Ormanına koşuya gidiyorsan on numara.
Sizin en hayırlınız Kur'anı öğrenip öğretendir. (Hadis-i Şerif)
Namazları tekrar kılsın...:/
Ahir zaman münafıkları da böyle oluyor işte, kıyamet yakın ya münafıklar da kıyamet gibi. Rabbim şerlerinden korusun ümmeti.
TBMM deki MHP temsilcileri AKP ye baskı yapıp TBMM den def olup gitmeleri için beraber çalışabilirler.
Hainlere acıma olmaz. Kim askerimize pusu kurmuş, hendek kalmışsa cezasını çekecek.
Ne zamana kadar konuşacak bunlar aklım ermiyor. ifade özgürlüğünün bu kadarına pes...
Hendek kazıp askerlerimizi şehit edenleri açıktan açığa destekliyorlar ve TBMM den maaş alıyorlar. Oh ne iyi.
Bu milleti sakal mı zannediyorsun hdp. Hadi ordan CB ve hükümetten daha sert önlemler bekliyorum.
TBMM deki pkk ya nasıl izin verirler anlamak mümkün değil.
Hendek kazıp askerlerimizi şehit edenleri açıktan açığa destekliyorlar ve TBMM den maaş alıyorlar. Oh ne iyi.
Bu milleti sakal mı zannediyorsun hdp. Hadi ordan CB ve hükümetten daha sert önlemler bekliyorum.
TBMM deki pkk ya nasıl izin verirler anlamak mümkün değil.
Kaliteden kastın nedir bilmem lakin bence müslümanlar hayata anlam ve değer kazandırmalular. Yoksa boş laf.
Şunu da söyliyim kötü örnekler örnek olmaz, iyi ler nazara alınmalı.ona göre bakılmalı.
Şunu da söyliyim kötü örnekler örnek olmaz, iyi ler nazara alınmalı.ona göre bakılmalı.