bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- velvet13
- dünya4
- 2026 dünya kupası20
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- futbol13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- haiti4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- fas4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- sözlük kızlarının vücutları15
- aşk her şeyi affeder mi4
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- gülüm diyen kız10
- haram ile cömertlik yapmak3
- otokar sultan2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- yılmaz güney12
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kılıçdaroğlu cemaati4
- gün gelecek dün olacak5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kuzenin içine boşalmak14
- kadınlar başımızın tacıdır2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- tatlım diyen kız2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- geceye bir ayet bırak3
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- 24 haziran 20262
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
sevdiği entry'ler
din her zerreyi kuşatmışken dini olmayan ülkede olamaz .
yaşam tarzımız bizim dinimizdir kafirler münafıklar satanistler ne kadar insan aklından icatlı akıma kendini kaptıran varsa hepsinin bir dini var .
kısacası inançsız kimse yoktur herkes bir şeylere inanır hiç birşey bulamassa bile kendi söylediklerine inanır beyaz peynire inanır ineğe inanır yıldıza inanır ateşe inanır .
kimisi şeytana kimiside inanmamaya inanır ki ne yazık ki buda bir inançtır .
hayatın amacı ise milyarlarca dinin içinden gerçek ve doğru olanı bulup ona mensup olup ona göre yaşamaktır çünkü bildiğimiz gibi ölüm denen kaçınılmaz son hepimizi beklemektedir 7/24 .
seni bu şekilde dizayn edip sana kalp göz kulak vesair duyu organlarını ve diğer organlarla birlikteadeta kendiliğinden oluyormuş gibi yaratan yüce allah ın kabul edeceği dini arayıp bulmak
bence insanın kendi geleceği ve kendi yararına yapacağı en doğru harekettir .
nerden geldim nereye gideceğim sonum ne olacak hayat 3 yada 5 sene ölüm anlık yok olmak için var olan canlılar bitkiler ve hayvanlardır ancak insan böyle değil insan yok olmayacaktır .
ölümden sonrasındaki akıbeti için hazırlık yapmayan insan otobüsü kalkacağı (öleceğini bildiği ve bundan adı gibi emin olduğu) halde bara gidip sabaha kadar eğlenen insan gibidir .
sen kendi sonunu düşünenlerden ol ölüm çok büyük bir derstir 3 5 dakka düşünmeyle kavranamaz ölümü bol bol düşün düşün ki olgunlaşasın .
allah var iken o nun yarattığı insanlara kulak asma seni aynada gördüğün biçimde türlü sebeblere bağlı olarak yaratan allah ın kabul edeceği tek dini ara .
dünyada 7 milyar tane kendisince haklı insan var bunların hepsinin haklı olması seninde bildiğin gibi mümkün değil .
fabrikadan çıktıgın ayarların sence yeteri kadar doğrumu ? yoksa herşeyin doğrusunu iyisini senmi biliyorsun ? yoksa tek haklı senmisin ?
bunun mahkemesini içinde her an yapmalısın ki olgunlaşasın yaptıkların doğrumu yanlışmı gün gibi ortaya çıksın ki yanlışdan emin olup ondan uzaklaşasın .
yoksa yanlışı doğru sanıp hem dünya hayatını hemde ölümden sonraki ebedi hayatını hiç sananlar o kadar çok ki bu dünyada .
unutmaki hayatının baş rolünde sen varsın ve yaptıkların bir hiç uğruna olmamalı sen bir insansın ve şerefli olarak yaratıldın bu şerefi korumakla mükellefsin .
o şerefi koruduğun sürece allah da seni koruyacaktır bütün inananları böyle iğrenç kimselerin olduğu bir dünyada bile düşün bir .
sen seni yaratanı ara ki yaratanda seni o nu bulacağın yola kavuştursun .
unutma ki doktorlarda ölüyor istediği kadar ordinaryus profesöryus olsun hepsi ölüyor .
bu doğuşlar ve ölümler sence bir hiç için olabilirmi ?
seni seni yaratanın huzuruna güler yüz ile çıkaracak olan dini ara . vakit sen arasanda aramasanda geçiyor bak hızla hemde .
tik tak tik tak tik .
ayrıca bu ülke çoğunluğu ve geçmişi müslüman olan bir ülkedir .
yaşam tarzımız bizim dinimizdir kafirler münafıklar satanistler ne kadar insan aklından icatlı akıma kendini kaptıran varsa hepsinin bir dini var .
kısacası inançsız kimse yoktur herkes bir şeylere inanır hiç birşey bulamassa bile kendi söylediklerine inanır beyaz peynire inanır ineğe inanır yıldıza inanır ateşe inanır .
kimisi şeytana kimiside inanmamaya inanır ki ne yazık ki buda bir inançtır .
hayatın amacı ise milyarlarca dinin içinden gerçek ve doğru olanı bulup ona mensup olup ona göre yaşamaktır çünkü bildiğimiz gibi ölüm denen kaçınılmaz son hepimizi beklemektedir 7/24 .
seni bu şekilde dizayn edip sana kalp göz kulak vesair duyu organlarını ve diğer organlarla birlikteadeta kendiliğinden oluyormuş gibi yaratan yüce allah ın kabul edeceği dini arayıp bulmak
bence insanın kendi geleceği ve kendi yararına yapacağı en doğru harekettir .
nerden geldim nereye gideceğim sonum ne olacak hayat 3 yada 5 sene ölüm anlık yok olmak için var olan canlılar bitkiler ve hayvanlardır ancak insan böyle değil insan yok olmayacaktır .
ölümden sonrasındaki akıbeti için hazırlık yapmayan insan otobüsü kalkacağı (öleceğini bildiği ve bundan adı gibi emin olduğu) halde bara gidip sabaha kadar eğlenen insan gibidir .
sen kendi sonunu düşünenlerden ol ölüm çok büyük bir derstir 3 5 dakka düşünmeyle kavranamaz ölümü bol bol düşün düşün ki olgunlaşasın .
allah var iken o nun yarattığı insanlara kulak asma seni aynada gördüğün biçimde türlü sebeblere bağlı olarak yaratan allah ın kabul edeceği tek dini ara .
dünyada 7 milyar tane kendisince haklı insan var bunların hepsinin haklı olması seninde bildiğin gibi mümkün değil .
fabrikadan çıktıgın ayarların sence yeteri kadar doğrumu ? yoksa herşeyin doğrusunu iyisini senmi biliyorsun ? yoksa tek haklı senmisin ?
bunun mahkemesini içinde her an yapmalısın ki olgunlaşasın yaptıkların doğrumu yanlışmı gün gibi ortaya çıksın ki yanlışdan emin olup ondan uzaklaşasın .
yoksa yanlışı doğru sanıp hem dünya hayatını hemde ölümden sonraki ebedi hayatını hiç sananlar o kadar çok ki bu dünyada .
unutmaki hayatının baş rolünde sen varsın ve yaptıkların bir hiç uğruna olmamalı sen bir insansın ve şerefli olarak yaratıldın bu şerefi korumakla mükellefsin .
o şerefi koruduğun sürece allah da seni koruyacaktır bütün inananları böyle iğrenç kimselerin olduğu bir dünyada bile düşün bir .
sen seni yaratanı ara ki yaratanda seni o nu bulacağın yola kavuştursun .
unutma ki doktorlarda ölüyor istediği kadar ordinaryus profesöryus olsun hepsi ölüyor .
bu doğuşlar ve ölümler sence bir hiç için olabilirmi ?
seni seni yaratanın huzuruna güler yüz ile çıkaracak olan dini ara . vakit sen arasanda aramasanda geçiyor bak hızla hemde .
tik tak tik tak tik .
ayrıca bu ülke çoğunluğu ve geçmişi müslüman olan bir ülkedir .
uyudum.
uyumak.bizim için en hayırlı iş.en azından uyurken günah işlemiyoruz.