bugün

rte düşmanlığı

Dostluk gözü kördür ayıbı görmez, düşmanlık gözü ile bakarsan iyilik göremezsin. Vesselam. Rte gitsin de Suriye olalım diyen grubu kendi haline bırakın kendi ülkelerini kendileri tekrar kurup yönetsinler. Onlara göre Güya %50 hep beraberler ya.
© copyright 2005 - 2026