bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı26
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- aile evinde yaşamak6
- devletin her şeye karışması2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- gönüllü moderatörlük2
- sistem patlamış2
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- sarapci koala2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- amerika birleşik devletleri6
- nemden nefes alamamak2
- türkiye8
- saian dan aforizmalar2
- demet evgar10
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şile2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure3
- venezuela6
entry'ler (8)
yiğit tam evlenilesi bir insan.*
içinde ruh barındıran şarkı.*pearl jam ne kadar gerçekse, şarkıdaki ruh da bir o kadar gerçek..
başka türlüsü mümkün değil zaten..
başka türlüsü mümkün değil zaten..
şarkının ortalarına gelindiğinde birol ışıkların kapanmasını ister..ağladığını belli etmemek adına..
kimse karışmasaydı da yaşasaydın aşkını doya doya be der insan..hiç bir derdin yokken sen de ağlarsın..
herkese dinlenmesi önerilmemeli.
kimse karışmasaydı da yaşasaydın aşkını doya doya be der insan..hiç bir derdin yokken sen de ağlarsın..
herkese dinlenmesi önerilmemeli.
kokuyu ilk aldığında bu neyin kokusu ki böyle ımmm denir..sonra yanındakine yaklaştıkça kokunun aranızda yoğunlaştığını anlarsın..vay be gerçekten varmış dersin.
güzel kızlar derler ama kesinlikle katılmıyorum.
yakışıklı erkekler, rahat kızlar, sıcak esen rüzgar...
yakışıklı erkekler, rahat kızlar, sıcak esen rüzgar...
if i had just one wish
only one demand
i hope he's not like me
i hope he understands
that he can take this life
and hold it by the hand
and he can greet the world
with arms wide open...
dünyaya yeni açılmış gözlere söylenebilcek en harika sözler..
only one demand
i hope he's not like me
i hope he understands
that he can take this life
and hold it by the hand
and he can greet the world
with arms wide open...
dünyaya yeni açılmış gözlere söylenebilcek en harika sözler..
--spoiler--
düzgün yürüyebilmek adına ayağına takılan demir parçalarla yürümeye çalışırken ,kanalizasyon demirlerine takılıp sendelediğinde..." hıçkırıklara boğan başarılı bir film..tom hanks gerçekten iqsu düşük bir adam heralde , bu kadar iyi oynayamaz yoksa.. ayrıca o kadar temiz ve saf olduğu için mi bu kadar aşık o kadına herşeye rağmen..gerçekten bir forrest olmak isterdim dedim film bittiğinde..ve bir soundtrack bir filme bu kadar mı uyar?
--spoiler--
düzgün yürüyebilmek adına ayağına takılan demir parçalarla yürümeye çalışırken ,kanalizasyon demirlerine takılıp sendelediğinde..." hıçkırıklara boğan başarılı bir film..tom hanks gerçekten iqsu düşük bir adam heralde , bu kadar iyi oynayamaz yoksa.. ayrıca o kadar temiz ve saf olduğu için mi bu kadar aşık o kadına herşeye rağmen..gerçekten bir forrest olmak isterdim dedim film bittiğinde..ve bir soundtrack bir filme bu kadar mı uyar?
--spoiler--
çoğu kişi tarafından tool grubuna ait olduğu sanılan * , ancak ashe grubuna ait şarkıdır.
"Won't you reach out and touch my heartache, feel it beating, please don't throw it away." mısrasında kalp atışları duyulmaktadır.
"Won't you reach out and touch my heartache, feel it beating, please don't throw it away." mısrasında kalp atışları duyulmaktadır.