bugün

karışmasın kimseler

şarkının ortalarına gelindiğinde birol ışıkların kapanmasını ister..ağladığını belli etmemek adına..
kimse karışmasaydı da yaşasaydın aşkını doya doya be der insan..hiç bir derdin yokken sen de ağlarsın..
herkese dinlenmesi önerilmemeli.
© copyright 2005 - 2026