bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- anın görüntüsü23
- öldükten sonra bana ne olacak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- cilveli dişi yazar botu2
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- çift katlı otobüs3
- kemalist dünya24
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- japonya7
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
entry'ler (50)
Şarkının tamamını bilmiyorum o yüzden sadece nakaratı ile dalga geçeceğim.
Bu ne ya:d cidden olum bu ne napıyon? Kör müsün aq bi halta benzemiyor yazdığın sözler niye devam ediyorsun. Yemin ederim golf'ün soner sarıkabadayı'ya geel-meee şarkısı söylettiği reklam daha güzel daha yaratıcı.
Olmuyor kanka zorlama.
Bu ne ya:d cidden olum bu ne napıyon? Kör müsün aq bi halta benzemiyor yazdığın sözler niye devam ediyorsun. Yemin ederim golf'ün soner sarıkabadayı'ya geel-meee şarkısı söylettiği reklam daha güzel daha yaratıcı.
Olmuyor kanka zorlama.
Zor değildi. Paragraflar filan gayet anlaşılırdı. Ayrıca açık uçlu sorular da basitti. Eşeklik etmeyip adam gibi çalışsaydım full çekerdim.
Geçmiş olsuuun umarım girenler soruları yapamamıştır wjzjdjx.
Geçmiş olsuuun umarım girenler soruları yapamamıştır wjzjdjx.
Ortodonti servisinde sıra bekleyen, dört dişine veda etmiş ve teller ağzının çeşitli kenarlarını tahriş eden biri olarak +1 diyorum.
Yadırgamak: kişiye yabancı gelen kimseye, duruma, mekana, herhangi bir şeye alışamama durumu.
Yadsımak: inkar etmek, yok saymak.
Şunları bırakıp gidiyorum.
Yadsımak: inkar etmek, yok saymak.
Şunları bırakıp gidiyorum.
insanlardaki ruh ve sinir hastalıklarının temel sebeplerinden.
Ayrıca evlatları koruma adına yapıldığı filan da yok. Evlat dediğin oraya gitme bunu yapma şu şöyle olmaz diyerek korunmaz, yanlışı doğruyu öğreterek arkasında ona destek çıkarak korunur. Tek sebebi insanların sözünü geçirme isteği.
Kaç yaşına gelmişim tırnaklarımı uzatıyorum diye laf işitiyorum hala. Sana ne it! Diycem ben kötü olucam.
Kumandayı masanın üzerine bırakmam vıdı vıdı maskaramı salonda unuturum vıdı vıdı akşam arkadaşta yiyeceğiz yemeği derim vıdı vıdı!
Cehennemin dibine git!
Ayrıca evlatları koruma adına yapıldığı filan da yok. Evlat dediğin oraya gitme bunu yapma şu şöyle olmaz diyerek korunmaz, yanlışı doğruyu öğreterek arkasında ona destek çıkarak korunur. Tek sebebi insanların sözünü geçirme isteği.
Kaç yaşına gelmişim tırnaklarımı uzatıyorum diye laf işitiyorum hala. Sana ne it! Diycem ben kötü olucam.
Kumandayı masanın üzerine bırakmam vıdı vıdı maskaramı salonda unuturum vıdı vıdı akşam arkadaşta yiyeceğiz yemeği derim vıdı vıdı!
Cehennemin dibine git!
Bir televizyon dizisi.
Arada kanal değiştirirken göz atıyorum, sürekli bir şeyler değişiyor. Her zaman morumsu renklerde ruj süren kadın başta zengindi, sonra bi ara fakir kaldı, kirasını ödeyemez oldu, az önce gördüm yine lüks içinde.
Senarist bey napıyorsunuz?
Arada kanal değiştirirken göz atıyorum, sürekli bir şeyler değişiyor. Her zaman morumsu renklerde ruj süren kadın başta zengindi, sonra bi ara fakir kaldı, kirasını ödeyemez oldu, az önce gördüm yine lüks içinde.
Senarist bey napıyorsunuz?
Tarafsız gibi gösterilmesine rağmen iyi biriydi. Hades'in tek yanlışında gözünün yaşına bakmaz, Selena yanlış bir şey yapınca üzüle çekine verirdi cezasını. Puşt honos.
Ama severdim.
Ama severdim.
At binme becerisi, onlarca bilim insanı, dünya haritası, tıp alanındaki teşhis ve tedaviler!?
Yoğurt mu?
Git ve ötede öl.
Yoğurt mu?
Git ve ötede öl.
Nzjnsnssnssbhs. Komik olmak böyle bişiy.
görsel
görsel
Tlc'de yayınlanan bir program. Az evvel keşfettim. Sanırım doğuştan fiziksel "garip" kusurları bulunan bireyleri gösteriyorlar. (Kusur demek istemezdim ama başka bir kelime bulamadım.)
Şu an vücutları bedenlerinin bel kısmından bitişik iki hintli kardeşi gösteriyorlar. Gerçekten acayip, inanılmaz. Hiroşima'dan sonra böyle olayların görüleceğini hiç düşünmezdim.
Şu an vücutları bedenlerinin bel kısmından bitişik iki hintli kardeşi gösteriyorlar. Gerçekten acayip, inanılmaz. Hiroşima'dan sonra böyle olayların görüleceğini hiç düşünmezdim.
Kıllı.
Doğruya doğru.
Doğruya doğru.
ilk çıktığı zaman da göz atarken kuscak gibi olmuştum, yeni fragmanı görünce de kuscak gibi oldum. Bunu izlerken yüzünde mimik oynayan insan gerizekalıdır. Böyle bir ürün ortaya koyan zihniyet de gerizekalıdır. insan biraz utanır saçma salak işler yaparken be. Aga ben sizin yerinize utanıyorum yemin ederim. Kendinize gelin bi.
Listede isimlere göz atarken bizim ilçemizden bir isme rastladım. Hiç tanımadığım biriydi ama nişanlısının acısını paylaşmak için elimizden geleni yapmış, adına bayraklarla süslemiştik caddesini.
Söylenecek çok bir şey de yok aslında. Oğuzhan Uğur'un bir paylaşımı vardı twitterda. Böyle durumlarda hep aklıma gelir.
"Dün de şehit haberi vardı. 1 ise tüh, 2 ise vah, 8 ise yas! Demem o ki bizim algımız rakamlardan, soysuzların hayatı makamlardan ibaret."
Söylenecek çok bir şey de yok aslında. Oğuzhan Uğur'un bir paylaşımı vardı twitterda. Böyle durumlarda hep aklıma gelir.
"Dün de şehit haberi vardı. 1 ise tüh, 2 ise vah, 8 ise yas! Demem o ki bizim algımız rakamlardan, soysuzların hayatı makamlardan ibaret."
ıs kelimesini kabul etmiyor.
Arap harflerinin okunuşunu alması mantığını çözemedim.
Ayrıca buradan kız düşürmeye çalışan yarım akıllılar için bir filtre gerek!
Arap harflerinin okunuşunu alması mantığını çözemedim.
Ayrıca buradan kız düşürmeye çalışan yarım akıllılar için bir filtre gerek!
Gerçek trollük bu değil.