bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sedat pekmez8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız14
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- san marino nun dünya kupasını alması2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- ismet gurbuz 202418
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- küfreden kız iticiliği7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- lionel messi3
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- lise defteri7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ankara4
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ilgi3
- wine me dine me2
entry'ler (50)
Şarkının tamamını bilmiyorum o yüzden sadece nakaratı ile dalga geçeceğim.
Bu ne ya:d cidden olum bu ne napıyon? Kör müsün aq bi halta benzemiyor yazdığın sözler niye devam ediyorsun. Yemin ederim golf'ün soner sarıkabadayı'ya geel-meee şarkısı söylettiği reklam daha güzel daha yaratıcı.
Olmuyor kanka zorlama.
Bu ne ya:d cidden olum bu ne napıyon? Kör müsün aq bi halta benzemiyor yazdığın sözler niye devam ediyorsun. Yemin ederim golf'ün soner sarıkabadayı'ya geel-meee şarkısı söylettiği reklam daha güzel daha yaratıcı.
Olmuyor kanka zorlama.
Zor değildi. Paragraflar filan gayet anlaşılırdı. Ayrıca açık uçlu sorular da basitti. Eşeklik etmeyip adam gibi çalışsaydım full çekerdim.
Geçmiş olsuuun umarım girenler soruları yapamamıştır wjzjdjx.
Geçmiş olsuuun umarım girenler soruları yapamamıştır wjzjdjx.
Ortodonti servisinde sıra bekleyen, dört dişine veda etmiş ve teller ağzının çeşitli kenarlarını tahriş eden biri olarak +1 diyorum.
Yadırgamak: kişiye yabancı gelen kimseye, duruma, mekana, herhangi bir şeye alışamama durumu.
Yadsımak: inkar etmek, yok saymak.
Şunları bırakıp gidiyorum.
Yadsımak: inkar etmek, yok saymak.
Şunları bırakıp gidiyorum.
insanlardaki ruh ve sinir hastalıklarının temel sebeplerinden.
Ayrıca evlatları koruma adına yapıldığı filan da yok. Evlat dediğin oraya gitme bunu yapma şu şöyle olmaz diyerek korunmaz, yanlışı doğruyu öğreterek arkasında ona destek çıkarak korunur. Tek sebebi insanların sözünü geçirme isteği.
Kaç yaşına gelmişim tırnaklarımı uzatıyorum diye laf işitiyorum hala. Sana ne it! Diycem ben kötü olucam.
Kumandayı masanın üzerine bırakmam vıdı vıdı maskaramı salonda unuturum vıdı vıdı akşam arkadaşta yiyeceğiz yemeği derim vıdı vıdı!
Cehennemin dibine git!
Ayrıca evlatları koruma adına yapıldığı filan da yok. Evlat dediğin oraya gitme bunu yapma şu şöyle olmaz diyerek korunmaz, yanlışı doğruyu öğreterek arkasında ona destek çıkarak korunur. Tek sebebi insanların sözünü geçirme isteği.
Kaç yaşına gelmişim tırnaklarımı uzatıyorum diye laf işitiyorum hala. Sana ne it! Diycem ben kötü olucam.
Kumandayı masanın üzerine bırakmam vıdı vıdı maskaramı salonda unuturum vıdı vıdı akşam arkadaşta yiyeceğiz yemeği derim vıdı vıdı!
Cehennemin dibine git!
Bir televizyon dizisi.
Arada kanal değiştirirken göz atıyorum, sürekli bir şeyler değişiyor. Her zaman morumsu renklerde ruj süren kadın başta zengindi, sonra bi ara fakir kaldı, kirasını ödeyemez oldu, az önce gördüm yine lüks içinde.
Senarist bey napıyorsunuz?
Arada kanal değiştirirken göz atıyorum, sürekli bir şeyler değişiyor. Her zaman morumsu renklerde ruj süren kadın başta zengindi, sonra bi ara fakir kaldı, kirasını ödeyemez oldu, az önce gördüm yine lüks içinde.
Senarist bey napıyorsunuz?
Tarafsız gibi gösterilmesine rağmen iyi biriydi. Hades'in tek yanlışında gözünün yaşına bakmaz, Selena yanlış bir şey yapınca üzüle çekine verirdi cezasını. Puşt honos.
Ama severdim.
Ama severdim.
At binme becerisi, onlarca bilim insanı, dünya haritası, tıp alanındaki teşhis ve tedaviler!?
Yoğurt mu?
Git ve ötede öl.
Yoğurt mu?
Git ve ötede öl.
Nzjnsnssnssbhs. Komik olmak böyle bişiy.
görsel
görsel
Tlc'de yayınlanan bir program. Az evvel keşfettim. Sanırım doğuştan fiziksel "garip" kusurları bulunan bireyleri gösteriyorlar. (Kusur demek istemezdim ama başka bir kelime bulamadım.)
Şu an vücutları bedenlerinin bel kısmından bitişik iki hintli kardeşi gösteriyorlar. Gerçekten acayip, inanılmaz. Hiroşima'dan sonra böyle olayların görüleceğini hiç düşünmezdim.
Şu an vücutları bedenlerinin bel kısmından bitişik iki hintli kardeşi gösteriyorlar. Gerçekten acayip, inanılmaz. Hiroşima'dan sonra böyle olayların görüleceğini hiç düşünmezdim.
Kıllı.
Doğruya doğru.
Doğruya doğru.
ilk çıktığı zaman da göz atarken kuscak gibi olmuştum, yeni fragmanı görünce de kuscak gibi oldum. Bunu izlerken yüzünde mimik oynayan insan gerizekalıdır. Böyle bir ürün ortaya koyan zihniyet de gerizekalıdır. insan biraz utanır saçma salak işler yaparken be. Aga ben sizin yerinize utanıyorum yemin ederim. Kendinize gelin bi.
Listede isimlere göz atarken bizim ilçemizden bir isme rastladım. Hiç tanımadığım biriydi ama nişanlısının acısını paylaşmak için elimizden geleni yapmış, adına bayraklarla süslemiştik caddesini.
Söylenecek çok bir şey de yok aslında. Oğuzhan Uğur'un bir paylaşımı vardı twitterda. Böyle durumlarda hep aklıma gelir.
"Dün de şehit haberi vardı. 1 ise tüh, 2 ise vah, 8 ise yas! Demem o ki bizim algımız rakamlardan, soysuzların hayatı makamlardan ibaret."
Söylenecek çok bir şey de yok aslında. Oğuzhan Uğur'un bir paylaşımı vardı twitterda. Böyle durumlarda hep aklıma gelir.
"Dün de şehit haberi vardı. 1 ise tüh, 2 ise vah, 8 ise yas! Demem o ki bizim algımız rakamlardan, soysuzların hayatı makamlardan ibaret."
ıs kelimesini kabul etmiyor.
Arap harflerinin okunuşunu alması mantığını çözemedim.
Ayrıca buradan kız düşürmeye çalışan yarım akıllılar için bir filtre gerek!
Arap harflerinin okunuşunu alması mantığını çözemedim.
Ayrıca buradan kız düşürmeye çalışan yarım akıllılar için bir filtre gerek!
Gerçek trollük bu değil.