bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu15
- kemalist dünya9
- aile evinde yaşamak6
- cemevinde hain kemal sloganları6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 26 haziran 20262
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- gönüllü moderatörlük2
- okulların kapanması3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- kemalistler9
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- futbol18
- sarapci koala2
- kayra2
- nilsu berfin aktaş3
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- bir insanı sevmek11
entry'ler (50)
Şarkının tamamını bilmiyorum o yüzden sadece nakaratı ile dalga geçeceğim.
Bu ne ya:d cidden olum bu ne napıyon? Kör müsün aq bi halta benzemiyor yazdığın sözler niye devam ediyorsun. Yemin ederim golf'ün soner sarıkabadayı'ya geel-meee şarkısı söylettiği reklam daha güzel daha yaratıcı.
Olmuyor kanka zorlama.
Bu ne ya:d cidden olum bu ne napıyon? Kör müsün aq bi halta benzemiyor yazdığın sözler niye devam ediyorsun. Yemin ederim golf'ün soner sarıkabadayı'ya geel-meee şarkısı söylettiği reklam daha güzel daha yaratıcı.
Olmuyor kanka zorlama.
Zor değildi. Paragraflar filan gayet anlaşılırdı. Ayrıca açık uçlu sorular da basitti. Eşeklik etmeyip adam gibi çalışsaydım full çekerdim.
Geçmiş olsuuun umarım girenler soruları yapamamıştır wjzjdjx.
Geçmiş olsuuun umarım girenler soruları yapamamıştır wjzjdjx.
Ortodonti servisinde sıra bekleyen, dört dişine veda etmiş ve teller ağzının çeşitli kenarlarını tahriş eden biri olarak +1 diyorum.
Yadırgamak: kişiye yabancı gelen kimseye, duruma, mekana, herhangi bir şeye alışamama durumu.
Yadsımak: inkar etmek, yok saymak.
Şunları bırakıp gidiyorum.
Yadsımak: inkar etmek, yok saymak.
Şunları bırakıp gidiyorum.
insanlardaki ruh ve sinir hastalıklarının temel sebeplerinden.
Ayrıca evlatları koruma adına yapıldığı filan da yok. Evlat dediğin oraya gitme bunu yapma şu şöyle olmaz diyerek korunmaz, yanlışı doğruyu öğreterek arkasında ona destek çıkarak korunur. Tek sebebi insanların sözünü geçirme isteği.
Kaç yaşına gelmişim tırnaklarımı uzatıyorum diye laf işitiyorum hala. Sana ne it! Diycem ben kötü olucam.
Kumandayı masanın üzerine bırakmam vıdı vıdı maskaramı salonda unuturum vıdı vıdı akşam arkadaşta yiyeceğiz yemeği derim vıdı vıdı!
Cehennemin dibine git!
Ayrıca evlatları koruma adına yapıldığı filan da yok. Evlat dediğin oraya gitme bunu yapma şu şöyle olmaz diyerek korunmaz, yanlışı doğruyu öğreterek arkasında ona destek çıkarak korunur. Tek sebebi insanların sözünü geçirme isteği.
Kaç yaşına gelmişim tırnaklarımı uzatıyorum diye laf işitiyorum hala. Sana ne it! Diycem ben kötü olucam.
Kumandayı masanın üzerine bırakmam vıdı vıdı maskaramı salonda unuturum vıdı vıdı akşam arkadaşta yiyeceğiz yemeği derim vıdı vıdı!
Cehennemin dibine git!
Bir televizyon dizisi.
Arada kanal değiştirirken göz atıyorum, sürekli bir şeyler değişiyor. Her zaman morumsu renklerde ruj süren kadın başta zengindi, sonra bi ara fakir kaldı, kirasını ödeyemez oldu, az önce gördüm yine lüks içinde.
Senarist bey napıyorsunuz?
Arada kanal değiştirirken göz atıyorum, sürekli bir şeyler değişiyor. Her zaman morumsu renklerde ruj süren kadın başta zengindi, sonra bi ara fakir kaldı, kirasını ödeyemez oldu, az önce gördüm yine lüks içinde.
Senarist bey napıyorsunuz?
Tarafsız gibi gösterilmesine rağmen iyi biriydi. Hades'in tek yanlışında gözünün yaşına bakmaz, Selena yanlış bir şey yapınca üzüle çekine verirdi cezasını. Puşt honos.
Ama severdim.
Ama severdim.
At binme becerisi, onlarca bilim insanı, dünya haritası, tıp alanındaki teşhis ve tedaviler!?
Yoğurt mu?
Git ve ötede öl.
Yoğurt mu?
Git ve ötede öl.
Nzjnsnssnssbhs. Komik olmak böyle bişiy.
görsel
görsel
Tlc'de yayınlanan bir program. Az evvel keşfettim. Sanırım doğuştan fiziksel "garip" kusurları bulunan bireyleri gösteriyorlar. (Kusur demek istemezdim ama başka bir kelime bulamadım.)
Şu an vücutları bedenlerinin bel kısmından bitişik iki hintli kardeşi gösteriyorlar. Gerçekten acayip, inanılmaz. Hiroşima'dan sonra böyle olayların görüleceğini hiç düşünmezdim.
Şu an vücutları bedenlerinin bel kısmından bitişik iki hintli kardeşi gösteriyorlar. Gerçekten acayip, inanılmaz. Hiroşima'dan sonra böyle olayların görüleceğini hiç düşünmezdim.
Kıllı.
Doğruya doğru.
Doğruya doğru.
ilk çıktığı zaman da göz atarken kuscak gibi olmuştum, yeni fragmanı görünce de kuscak gibi oldum. Bunu izlerken yüzünde mimik oynayan insan gerizekalıdır. Böyle bir ürün ortaya koyan zihniyet de gerizekalıdır. insan biraz utanır saçma salak işler yaparken be. Aga ben sizin yerinize utanıyorum yemin ederim. Kendinize gelin bi.
Listede isimlere göz atarken bizim ilçemizden bir isme rastladım. Hiç tanımadığım biriydi ama nişanlısının acısını paylaşmak için elimizden geleni yapmış, adına bayraklarla süslemiştik caddesini.
Söylenecek çok bir şey de yok aslında. Oğuzhan Uğur'un bir paylaşımı vardı twitterda. Böyle durumlarda hep aklıma gelir.
"Dün de şehit haberi vardı. 1 ise tüh, 2 ise vah, 8 ise yas! Demem o ki bizim algımız rakamlardan, soysuzların hayatı makamlardan ibaret."
Söylenecek çok bir şey de yok aslında. Oğuzhan Uğur'un bir paylaşımı vardı twitterda. Böyle durumlarda hep aklıma gelir.
"Dün de şehit haberi vardı. 1 ise tüh, 2 ise vah, 8 ise yas! Demem o ki bizim algımız rakamlardan, soysuzların hayatı makamlardan ibaret."
ıs kelimesini kabul etmiyor.
Arap harflerinin okunuşunu alması mantığını çözemedim.
Ayrıca buradan kız düşürmeye çalışan yarım akıllılar için bir filtre gerek!
Arap harflerinin okunuşunu alması mantığını çözemedim.
Ayrıca buradan kız düşürmeye çalışan yarım akıllılar için bir filtre gerek!
Gerçek trollük bu değil.